Pagina 2 van 2 « < 1 2

19 posts

Rutger schreef op 10 maart 2016:

Gaat jouw voorkeur uit naar gratis of betaalde datingsites?

Wij van SinglesPlace adviseren uiteraard gratis dating, maar we zijn benieuwd hoe jullie hierover denken.

Gratis of betaalde datingsites?

Gratis
Betaald

2 posts

ringnalda23 schreef op 24 oktober 2016:

boyvin43 wrote:
Van al de sites die ik ken op het internet zijn het er heel veel, maar de echte gratis sites is echt op 1 hand te tellen. heb wel een aantal dates gehad van de echte gratis sites....en ik ben echt aan het zoeken naar een leuke en lieve relatie en om geld uit te besparen is singlesplace een uitkomst voor de degenen die het geld graag opzijzetten voor een date....en dan kan je vele leuke dingen doen met een date. Nietwaar..!
hoeveel gratis sites zijn er dan en hoe heten die ben wel benieuwd eigenlijk

2 posts

ringnalda23 schreef op 25 oktober 2016:

Ceeee wrote:
Ah kijk eens: zoveel mensen zoveel wensen.....Ik vond Knuz dus echt helemaal niks......
Ben een tijd op Paiq actief geweest. Ook gratis en een concept dat aansprak. Niet direct plaatjes kijken...
paiq is niet gratis daar moet je credits hebben en die moet je ook betalen dus nee noem ik niet een gratis site.

1 posts

polpap schreef op 31 oktober 2016:

ik vind da het gratis moet zijn 100 procent polpap

2 posts

hotlegs schreef op 1 november 2016:

Gratis is ook het meest eerlijk. Ik verdenk een aantal datingsites met credits ervan dat ze nep-berichten verzenden om te zorden dat hun leden maar veel credits verbruiken.

Wat ik een hele goede toevoeging zou vinden is een chatroom i.p.v. een forum. Dat is net wat interactiever en je leert iemand alvast een beetje kennen door diens antwoorden tijdens een chat.

Pagina 2 van 2 « < 1 2

Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken