avatar

1 posts

MikeN schreef op 9 december 2018: (1 likes)

Hallo allemaal.

Je bent niet verplicht om dit te lezen maar ik wil op 1 of andere manier iets duidelijk over brengen.

Ik zal me eigen hier even voorstellen aan iedereen.
Ik ben Michael 37 jaar jong. Ik werk als website designer. Ik sport 3x in de week omdat ik dit leuk vind en ik wil er voor me zelf goed uit zien.
Ik sta positief in het leven, ik heb veel mee gemaakt in me verleden en de laatste jaren. Dingen gaan niet in je kauwen kleren zitten.

In het leven heb ik meerdere dingen geleerd en dit hoort er ook bij. Vallen en weer opstaan. Waar eigenlijk het topic over gaat. Is misschien een beetje kritisch van me.
Deze website is bedoelt voor mensen te leren kennen of vrienden van elkaar te worden. Of misschien komt hier wel een relatie uit. wie weet.

Misschien ben ik nu even recht door zee en erg eerlijk. Dit is geen aanval maar algemeen. Waarom zou je op een site registreren als je toch geen foto plaatst of terug reageert naar een ander. Op de eerste plaats alle respect naar de vrouwen hier die dagelijks berichten krijgen van mannen. Dit komt eenmaal op zo site. Het is niet persoonlijk naar de mannen toe hier.
Als je hier alleen maar komt als man om dat je iets te kort komt zoek dan een adres op waar je wel je ei kwijt kan. Zo site als dit is hier niet voor bedoelt.
Ik irriteer me hier mateloos aan. En het is ook niet erg leuk voor de vrouwen. Het is geen speelt goed. Sorry dat ik me even laat gaan.

Ik heb me eigen hier aangemeld omdat ik een vrouw zoek waar ik graag me leven mee wilt delen. En voor die vrouw wilt zorgen en liefde geven. Niet omdat ik iets te kort kom. Dan ga ik wel naar de hoeren. En daarbij sta ik daar niet voor open. Het moet van 2 kanten komen.