avatar

1 posts

MikeN schreef op 9 december 2018: (1 likes)

Hallo allemaal.

Je bent niet verplicht om dit te lezen maar ik wil op 1 of andere manier iets duidelijk over brengen.

Ik zal me eigen hier even voorstellen aan iedereen.
Ik ben Michael 37 jaar jong. Ik werk als website designer. Ik sport 3x in de week omdat ik dit leuk vind en ik wil er voor me zelf goed uit zien.
Ik sta positief in het leven, ik heb veel mee gemaakt in me verleden en de laatste jaren. Dingen gaan niet in je kauwen kleren zitten.

In het leven heb ik meerdere dingen geleerd en dit hoort er ook bij. Vallen en weer opstaan. Waar eigenlijk het topic over gaat. Is misschien een beetje kritisch van me.
Deze website is bedoelt voor mensen te leren kennen of vrienden van elkaar te worden. Of misschien komt hier wel een relatie uit. wie weet.

Misschien ben ik nu even recht door zee en erg eerlijk. Dit is geen aanval maar algemeen. Waarom zou je op een site registreren als je toch geen foto plaatst of terug reageert naar een ander. Op de eerste plaats alle respect naar de vrouwen hier die dagelijks berichten krijgen van mannen. Dit komt eenmaal op zo site. Het is niet persoonlijk naar de mannen toe hier.
Als je hier alleen maar komt als man om dat je iets te kort komt zoek dan een adres op waar je wel je ei kwijt kan. Zo site als dit is hier niet voor bedoelt.
Ik irriteer me hier mateloos aan. En het is ook niet erg leuk voor de vrouwen. Het is geen speelt goed. Sorry dat ik me even laat gaan.

Ik heb me eigen hier aangemeld omdat ik een vrouw zoek waar ik graag me leven mee wilt delen. En voor die vrouw wilt zorgen en liefde geven. Niet omdat ik iets te kort kom. Dan ga ik wel naar de hoeren. En daarbij sta ik daar niet voor open. Het moet van 2 kanten komen.

Als ik een profiel tegen kom en de foto en het profiel spreekt me aan. Stuur ik netjes een privé bericht. Het is dan wel zo sociaal en beleeft om even terug te reageren. Ik ben geen stuk vuil die langs te weg staat. Kom dan niet op zo site als dit. Je hoeft iemand niet op het eerste gezicht mooi, leuk te vinden.

Alle eerst je kunt die persoon niet. Je weet geen idee wie het is hoe hij in elkaar zit. Kan wel meer dingen opnoemen. Een profiel foto zegt ook niet alles. Of dat die man er nu lekker uit ziet of niet aantrekkelijk dat kan. Het gaat er mij meer om stuur even netjes een bericht. Ik heb geen interesse in je. Dan weet je meteen waar je staat.

Ik voel me echt niet een zielig persoon nu. Ik hou van eerlijkheid. En zo forum is om te discussiëren anders zou het geen forum wezen. Ik mag best mijn mening mededelen met andere mensen hier. Ik heb het hier verteld. Wat je er mee doet is aan jouw.

In ieder geval wil ik iedereen veel plezier wensen hier en vele geluk als je elkaar hebt gevonden. Het is nooit zo mooie als je van elkaar kunt houden. Alleen is ook maar zo alleen.

Groetjes,
MkeN

avatar

12 posts

edelweiss (banned) schreef op 25 december 2018:

Mooi verhelderend hier gezet door jou
Jij snapt niet dat er wordt gezegd mannen die alleen maar sex zoeken.
Raar maar vaak waar. Of geld.
Jij bent met je jonge leeftijd een aanwinst.
Want er zijn bijna geen mannen die nog van mijn leeftijd in een relatie stappen.
Ze hebben hun eigen leven en daar past af en toe een vrouw in..
Nou mag ik hartelijk bedanken..(dus die mannen),,
Misschien dat ik je het iets duidelijker heb kunnen maken..
Ik wens je een hele fijne tijd en een hele lieve vriendin..??

avatar

12 posts

edelweiss (banned) schreef op 27 december 2018:

Ik gaf mke.compliment en niet aan jou michman.
Als jij je aan gesproken voelt prima.ik ken je niet .
Ik ging mee in wat ik.lees. omdat mij dst zo bekend voor komt.en niet hier.andere site..
En je mag zeggen over vrouwen wat je wilt zal mij een zorg zijn. Ik zal dan alleen reageren met niet alle vrouwen zijn zo..want ik ben er niet om te beledigen..En wat ik zoek is mijn zaak en die van evt vriend..veel succes hier michman..


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken