avatar

52 posts

MichMan schreef op 13 februari 2019: (2 likes)

Being paranoid doesn't mean we're not being followed (Charles Bronson in Telefon)

Ik had een leuk contact met C. Ze typte grappig en gevat en het werd tijd voor de date. Voor zo'n ontmoeting bel ik graag met iemand, zodat je weet of het gesprek een beetje wil vlotten. Het gesprek vlotte en omdat zij bijna om de hoek in Amstelveen woonde, besloten we ergens halverwege af te spreken. Ik kwam met het geniale plan om bij de Grote Vijver in het Amsterdamse Bos af te spreken en daar een kano te huren en op pad te gaan. Zij vond het ook een leuk idee en de volgende dag zouden we elkaar zien.
De volgende dag bleek het enorm te hozen en dan in een kano zitten is niet echt een goed begin van een romance of relatie, dus spraken we toch maar in een kroeg af. Bij binnenkomst leek ze gelukkig erg op haar foto (dat wil soms nog wel eens anders zijn) en we gingen aan de wijn. We waren een tijdje de gebruikelijke onderwerpen aan het doornemen, totdat zij opeens vertelde enorm spiritueel te zijn. Ik verslikte me haast in mijn wijn, want dit kwam als een totale verrassing. Ik liet haar praten en het bleek dat ze niet alleen overleden mensen kon zien, maar ook aliens en ook een keertje ontvoerd was door die buitenaardse types. Nu had ik mij altijd voorgenomen dat als ik iemand ontmoette met dit soort verhalen ik er overheen zou gaan. In de zin dat als iemand roept dat we nooit op de maan zijn geland ik roep; huhh.. jij gelooft in de maan? Dat is van Hollywood man! dat is fake! In dit geval zou het dan iets worden als aliens die weer door de illuminatie gedwongen waren tot deze actie o.i.d. Ik kon het alleen niet over mijn hart verkrijgen en zo zat ik opeens in een woordenstroom van grootste complotten. Het bleek dat niet alleen de Nederlandse AIVD, MIVD en een club die zo geheim is dat niemand ervan gehoord heeft haar i.v.m. deze contacten 24/7 aan het bespioneren waren, maar zo ook de Mossad, KGB, FBI, NSA en CIA. Gelukkig was zij geestelijk zo sterk dat ze geen zilverfolie hoefde te plakken. Ik stelde een paar kritische vragen, waarbij ze mij aankeek alsof ik echt heel dom en naïef was.
Ik moest weg!!!!
Wat te doen. Nu weglopen en er eerlijk over zijn was waarschijnlijk het beste, maar ik vreesde een beetje voor een scene in het café. Ik ging naar de W.C. en appte een vriend of hij mij met een paar minuten wilde bellen, omdat ik een smoes nodig had. Zoals een echt goede vriend dan doet kreeg ik na 5 minuten een appje van hem dat ik nog maar even op de blaren moest zitten. Uiteindelijk kwam het telefoontje, waardoor ik kon zeggen een vriend te moeten redden. Dat snapte ze.
Op de terugweg in de auto realiseerde ik me dat mijn geniale plan van de kanotocht het slechtste plan ooit was geweest en dat ik heel blij mocht zijn met die enorme regen.

[ bericht aangepast door MichMan op 14 februari 2019 ]

avatar

1 posts

2Pegasus2 schreef op 19 februari 2019:

Omg arme jij hihi. Beetje hersteld inmiddels?

avatar

1 posts

Lotje01 schreef op 24 februari 2019:

Wat erg. Ik ben ook spiritueel maar op een normale manier. Dit gaat wel erg ver. Ik praat er niet over als mensen er niet zelf over beginnen

avatar

52 posts

MichMan schreef op 26 februari 2019:

@2Pegasus2: Helemaal weer beter... het is ook wel een tijd geleden, dus kon er eindelijk over praten en typen, zonder stromend zweet over mijn rug....
@Lotje01: Ik wil niet naar doen, maar zij vond zichzelf ook spiritueel op een normale manier en vond het niet te ver gaan. Afijn, zoals het motto al luidt; het gaat meer over paranoïde zijn dan over spiritualiteit

avatar

372 posts

dageraad schreef op 4 maart 2019: (1 likes)

Afknapper

Mich vroeg ik ook een gekke ervaring had met een date. Toevallig schoot mij gisteravond iets te binnen, waarvan ik dacht, ja dit is wel gek....nou ja meer een afknapper...
Een paar jaar geleden op een andere datingsite, had ik een date met ene E, leuke spontane man en redelijk wat overeenkomsten. Hij kwam met de trein in plaats van met de auto naar Delft, zodat hij ook een biertje kon happen. Het was in de zomer, dus we zaten gezellig op het terras en leuk te kletsen en te lachen en lekker aan de biertjes met wat hapjes erbij. Het was de bedoeling dat hij de trein terug zou nemen naar huis, maar ja...had de laatste trein gemist, dus bleef hij slapen bij mij. Ik heb geen aparte logeerkamer of bed, dus bleef hij platonisch naast mij slapen. Ben niet zo het type dat meteen seks wil bij de eerste date en gelukkig hij ook niet.
Maar nu komt het.....
We werden wakker de volgende ochtend en ik dacht......sjee wat stinkt het hier!!!
Het rook naar boerenkoolachtige riool lucht....
Zo vies. Bleek dat E uit zijn mond stonk, en echt niet overdreven, mijn hele kamer stonk uren in de wind.
Dat durfde ik niet tegen hem te zeggen, ja hoe zeg je dat duidelijk zonder iemand te kwetsen???
Nadat hij was gedoucht en aangekleed en nog een bakkie koffie heb ik hem naar het station gebracht.
En wanneer ik weer thuis kwam, alle ramen opengezet, het duurde echt een dag voordat die stank uit mijn huis was...vreselijk!!
Dit nooit weer.....

avatar

52 posts

MichMan schreef op 4 juni 2019: (1 likes)

Zondagochtend. Ik verveel me een beetje en ga op Tinder zitten swipen. Vrij snel contact met een leuke vrouw die op ongeveer 500 meter afstand woont. Ik stel voor om alle date-records te breken en binnen 5 minuten af te spreken bij de bakker op de hoek. 5 minuten later staat zij er al en kom ik aanlopen. Ik zie het al aan haar blik; ze is niet blij. Ik twijfel een beetje, maar heb eigenlijk nog geen oordeel. Eerst maar eens een praatje maken. Zij begint het gesprek echter: "sorry, maar je bent niet mijn type". Ik ben er even stil van, want nu is weer een record gebroken. Het record afwijzen.

avatar

4 posts

Rosaliefje schreef op 4 juni 2019:

Later lach je erom
Mooie verhalen bij een verjaardagsfeestje

avatar

52 posts

MichMan schreef op 5 juni 2019:

@Rosaliefje. Ik kon er toen ook al om lachen. Was ook weinig aan de hand, want ik had nauwelijks tijd geïnvesteerd. Ik vind het pas naar als je al verwachtingen hebt en dan een teleurstelling ervaart


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken