54 posts | MichMan schreef op 13 februari 2019: (2 likes) Being paranoid doesn't mean we're not being followed (Charles Bronson in Telefon) [ bericht aangepast door MichMan op 14 februari 2019 ] |
1 posts | Lotje01 schreef op 24 februari 2019: Wat erg. Ik ben ook spiritueel maar op een normale manier. Dit gaat wel erg ver. Ik praat er niet over als mensen er niet zelf over beginnen |
54 posts | MichMan schreef op 26 februari 2019: @2Pegasus2: Helemaal weer beter... het is ook wel een tijd geleden, dus kon er eindelijk over praten en typen, zonder stromend zweet over mijn rug.... |
372 posts | dageraad schreef op 4 maart 2019: (1 likes) Afknapper |
54 posts | MichMan schreef op 4 juni 2019: (1 likes) Zondagochtend. Ik verveel me een beetje en ga op Tinder zitten swipen. Vrij snel contact met een leuke vrouw die op ongeveer 500 meter afstand woont. Ik stel voor om alle date-records te breken en binnen 5 minuten af te spreken bij de bakker op de hoek. 5 minuten later staat zij er al en kom ik aanlopen. Ik zie het al aan haar blik; ze is niet blij. Ik twijfel een beetje, maar heb eigenlijk nog geen oordeel. Eerst maar eens een praatje maken. Zij begint het gesprek echter: "sorry, maar je bent niet mijn type". Ik ben er even stil van, want nu is weer een record gebroken. Het record afwijzen. |
4 posts | Rosaliefje schreef op 4 juni 2019: Later lach je erom |
54 posts | MichMan schreef op 5 juni 2019: @Rosaliefje. Ik kon er toen ook al om lachen. Was ook weinig aan de hand, want ik had nauwelijks tijd geïnvesteerd. Ik vind het pas naar als je al verwachtingen hebt en dan een teleurstelling ervaart |
Meld je gratis aan om ook te reageren!
Actieve Topics Zoeken