1 posts | alexander74 schreef op 21 mei 2019: Zit aardig wat fakers op,gaat eerst goed met leuke praatjes maar dan hebben ze geld nodig of lening. |
50 posts | MichMan schreef op 22 mei 2019: Als ik de optie "meld profiel" gebruik op de pagina van iemand, dan is zo'n profiel vaak dezelfde dag al weg. Ik doe dat trouwens alleen als het duidelijk is dat het nep is en fakers maken vaak stomme fouten. Zwart haar en donkere ogen op de foto en bij de listing is het blond haar en blauwe ogen :) |
1 posts | Cathar schreef op 22 mei 2019: (3 likes) Grappig dat sommige mannen vrouwen fake noemen als je geen interesse in hen hebt of niet gelijk antwoord geeft...sommige mensen werken en hebben meer te doen dan de hele dag online zijn) Ben je dan Fake als vrouw?? |
4 posts | Rosaliefje schreef op 22 mei 2019: (1 likes) Ja klopt ben er al een aantal tegengekomen,eerst leuke,lieve berichtjes ,maar als je door vraagt zijn ze gevlogen, heel veel fake profielen en leugenaars |
50 posts | MichMan schreef op 22 mei 2019: @Rosaliefje. Heb je voorbeelden? Zonder namen, maar gewoon om een idee te krijgen van hoe zoiets dan gaat? |
3 posts | Twantwan schreef op 22 mei 2019: Wat een onzin allemaal |
1 posts | Hippogerda schreef op 22 mei 2019: Het gaat om nepprofielen van Afrikaanse oplichters Ik krijg er ook minstens 1 per week het is altijd een weduwnaar met een half nederlandse en half buitenlandse nationalteit Ik vind het ook vervelend dat ik er door benaderd wordt Ze vragen al vrij snel om je e mail adres Ik trap er niet meer in , inderdaad lieve woorden of gedichten dus kijk uit |
4 posts | Rosaliefje schreef op 22 mei 2019: Ja ken er ook iemand maar als ik dat door geef ben ik bang voor de gevolgen,hij is nog steeds actief op deze site Gr Rosalie f |
1 posts | Graciella schreef op 24 mei 2019: Inderdaad, er zijn veel nep profielen en fackers van mannen, zogenaamd half Nederlanders en gewone Nederlanders. Sommigen schrijven alleen in het Engels of slecht Nederlands. |
2 posts | Vic schreef op 24 mei 2019: (4 likes) Fakers doen vaak maar het minimale aan hun profiel. |
5 posts | Eaglewings schreef op 24 mei 2019: (2 likes) Maar het valt ook enorm op dat mensen zich aanmelden en zelfs een foto plaatsen en dan na 1 dag al weer afmelden... en na een tijd zo weer hetzelfde doen net of ze boven aan de lijst willen komen en zo extra aandacht willen krijgen)en dan vraag je ook af waarom iemand zoveel invult en het daarna weer weg haalt terwijl ze hun mail niet eens nakijken. (wat ook maar al te verdacht over kan komen.) Ook al moet ik ook eerlijk zijn dat de mensen die genoemd worden als de Engels sprekende/typende mensen (vaak oost Europa of van zuidelijke continent af komende) ook soms met tijden komen en er ook tijden zijn dat je zowat niemand er van tegen komt als nieuwe aanmeldingen... Dus misschien hebben ze daar dan wel vakantie om lekker mensen hier op te lichten... |
1 posts | Nitra23 schreef op 24 mei 2019: Ja Ik ben 1% eens met hippogerda erzijn heel veel fake profielen van afrikaanen die zich verschuilen achter ander mans foto en zielig verhalen vertellen de meeste zijn weduwnaar |
5 posts | Eaglewings schreef op 24 mei 2019: Misschien toch eens tijd om een enorme vliegenmepper aan te schaffen om al die nep mensen van je beeld af te slaan |
1 posts | Petr schreef op 29 mei 2019: Yep ,en hier heb ik weer een vaker aan de fiets hangen |
5 posts | Eaglewings schreef op 29 mei 2019: (1 likes) Zolang je maar de werkelijkheid niet uit het oog verliest Petr... Want geloof me... jij bent sterker in je |
11 posts | Bitchy schreef op 2 juni 2019: (1 likes) Wat een onzin allemaal |
1 posts | Rainbow schreef op 8 augustus 2019: (1 likes) Waarschuwing over dit persoon: FRankXL : aan alle dames, deze meneer kun je beter meteen blokkeren, is een heel naar mens, vrouwenhater die hier graag zijn haat botviert, zendt een zeikbericht aan je en blokkeert je dan direct, erg laf. Dit nare gedrocht vindt het vast ook fantastisch dat dit hier aandacht krijgt, maar goed. is wel handig om te waarschuwen als mensen hier voor het eerst mee te maken krijgen. [ bericht aangepast door Rainbow op 9 augustus 2019 ] |
1 posts | halloRon schreef op 8 augustus 2019: Hallo allemaal, |
1 posts | Johnmusic schreef op 8 augustus 2019: Nou ja, Ik ben wel écht ! Maar lig niet goed in de markt. Mag ik wel zeggen na 1 jaar. |
372 posts | dageraad schreef op 9 augustus 2019: Hoi Rainbow, |
3 posts | Kreeft664 schreef op 11 augustus 2019: Op alle datingsites staan fake profielen. Wel jammer dat dit soort sites zo vervuild is. Wil je de grootste zekerheid geen fakeprofielen tegen te komen moet je inschrijven bij een duur buro. ( 100% zekerheid heb je nooit. Ook niet tijdens speeddating) |
1 posts | Ron1960 schreef op 20 augustus 2019: (1 likes) Goedemiddag allen. |
3 posts | Erika41 schreef op 24 augustus 2019: (1 likes) Bij buitenlanders zo,maar ook bij de standaart nederlandse mannen. |
Meld je gratis aan om ook te reageren!
Actieve Topics Zoeken