Pagina 1 van 2 1 2 > »

avatar

1 posts

alexander74 schreef op 21 mei 2019:

Zit aardig wat fakers op,gaat eerst goed met leuke praatjes maar dan hebben ze geld nodig of lening.
Ook veel vrouwen reageren niet omdat ze het eng vinden ja vraag ik me af wat je hier doet en rapporteren van een profiel word niks mee gedaan.
Het is zelfs zo vervelend dat ik me binnenkort ga afmelden hier.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 22 mei 2019:

Als ik de optie "meld profiel" gebruik op de pagina van iemand, dan is zo'n profiel vaak dezelfde dag al weg. Ik doe dat trouwens alleen als het duidelijk is dat het nep is en fakers maken vaak stomme fouten. Zwart haar en donkere ogen op de foto en bij de listing is het blond haar en blauwe ogen :)

avatar

1 posts

Cathar schreef op 22 mei 2019: (3 likes)

Grappig dat sommige mannen vrouwen fake noemen als je geen interesse in hen hebt of niet gelijk antwoord geeft...sommige mensen werken en hebben meer te doen dan de hele dag online zijn) Ben je dan Fake als vrouw??

avatar

4 posts

Rosaliefje schreef op 22 mei 2019: (1 likes)

Ja klopt ben er al een aantal tegengekomen,eerst leuke,lieve berichtjes ,maar als je door vraagt zijn ze gevlogen, heel veel fake profielen en leugenaars

avatar

52 posts

MichMan schreef op 22 mei 2019:

@Rosaliefje. Heb je voorbeelden? Zonder namen, maar gewoon om een idee te krijgen van hoe zoiets dan gaat?

avatar

3 posts

Twantwan schreef op 22 mei 2019:

Wat een onzin allemaal
Je reageert wel of niet
Dat is een vrije keuze. Bij geen reactie zegt dat voor mij iets over de persoon in kwestie
Succes met date en geef elkaar de ruimte

avatar

1 posts

Hippogerda schreef op 22 mei 2019:

Het gaat om nepprofielen van Afrikaanse oplichters Ik krijg er ook minstens 1 per week het is altijd een weduwnaar met een half nederlandse en half buitenlandse nationalteit Ik vind het ook vervelend dat ik er door benaderd wordt Ze vragen al vrij snel om je e mail adres Ik trap er niet meer in , inderdaad lieve woorden of gedichten dus kijk uit

avatar

4 posts

Rosaliefje schreef op 22 mei 2019:

Ja ken er ook iemand maar als ik dat door geef ben ik bang voor de gevolgen,hij is nog steeds actief op deze site Gr Rosalie f

avatar

1 posts

Graciella schreef op 24 mei 2019:

Inderdaad, er zijn veel nep profielen en fackers van mannen, zogenaamd half Nederlanders en gewone Nederlanders. Sommigen schrijven alleen in het Engels of slecht Nederlands.

Sommigen vragen me ook om mijn emailadres en foto's. In het begin had ik ze niet door .

Elke dag krijg ik e-mails van vrouwen uit het buitenland die mannen zoeken. Ik ben geen man.

Helaas kom ik niet van die vervelende e-mails af. Ik heb geprobeerd ze te blokkeren het lukt me niet. Ik kan de emailadressen niet zien, alleen de namen van die vrouwen die zogenaamd mannen zoeken.

Weet misschien iemand hoe ik van die vervelende e-mails af kan? ?

Groetjes, Graciella

avatar

372 posts

dageraad schreef op 24 mei 2019:

Dan JUIST doorgeven Rosaliefje aan de admin fwater!

avatar

2 posts

Vic schreef op 24 mei 2019: (4 likes)

Fakers doen vaak maar het minimale aan hun profiel.
Kenmerken zijn:
Vaak maar één profiel foto. (Doe altijd even Google picture search als je het niet vertrouwd)
Niets zeggende beschrijving.
Brede leeftijdsvoorkeur.
Berichten zijn kort en openen vaak met "Hey there"
Engels is altijd een rode vlag voor ons Nederlanders.
Een enkele keer grammaticaal vreemd Nederlands (Google Translate)
Vaak willen ze meteen naar een andere manier van communiceren overstappen om zich te onttrekken aan toezicht.
Zielige verhalen en vragen om geld.
Oh, ik woon in Nederland maar ben op dit moment in het buitenland.
Dat zijn kenmerken van de fakers die op geld uit zijn.

Dan zijn er ook nog de fakers die wel degelijk echte mensen zijn. Ze zijn fake maar de motivatie is anders. Vaak gaat het de om aandacht die ze krijgen. Ze worden ook wel catfish genoemd.
Ook hier plaatsen ze vaak maar één foto van zichzelf die vaak al jaren oud is of ze lenen er eentje van iemand die er beter uit ziet of jonger is.
Vaak reageren ze juist niet als er niet genoeg aandacht gegeven wordt. Het gaat er om complimentjes krijgen.
Ze kunnen niet afspreken of ze hebben een excuus om elkaar niet echt tegen te komen.
Catfish op MTV is een goede show om een idee te krijgen wat dit voor soort mensen zijn.

Er zijn helaas ook van die types die alleen maar uit zijn op een upgrade. Deze schrijven je wel maar vaak gaat het al snel over hoeveel je verdient op je werk, of je je eigen huis hebt, of je een groot netwerk hebt die kan helpen. Ze geven graag hints over wat ze allemaal wel willen hebben maar dat ze het zich niet kunnen veroorloven. Fake? Nou, liefde voor jou is het in elk geval niet.

Tot dusver het woord man niet gebruikt maar nu toch wel omdat hier toch wel een behoorlijk verschil in lijkt te zitten. Een klacht die ik vaak gehoord heb van dames is dat ze helemaal plat gemailed worden door drukke mannetjes die zo'n honderd vrouwen tegelijk aanschrijven. Fake? Erg betrokken zijn ze kennelijk niet en hebben vaak een hele goede opening kant en klaar staan om jouw aandacht te krijgen. Daarna zakt het niveau al snel weg en valt er niet zinnig meer mee te communiceren. Al die aandacht die verdeeld moet worden...

Fake? Tja, ach. Als het zo nodig een naam moet hebben.

avatar
Eaglewings is online
5 posts

Eaglewings schreef op 24 mei 2019: (2 likes)

Maar het valt ook enorm op dat mensen zich aanmelden en zelfs een foto plaatsen en dan na 1 dag al weer afmelden... en na een tijd zo weer hetzelfde doen net of ze boven aan de lijst willen komen en zo extra aandacht willen krijgen)en dan vraag je ook af waarom iemand zoveel invult en het daarna weer weg haalt terwijl ze hun mail niet eens nakijken. (wat ook maar al te verdacht over kan komen.) Ook al moet ik ook eerlijk zijn dat de mensen die genoemd worden als de Engels sprekende/typende mensen (vaak oost Europa of van zuidelijke continent af komende) ook soms met tijden komen en er ook tijden zijn dat je zowat niemand er van tegen komt als nieuwe aanmeldingen... Dus misschien hebben ze daar dan wel vakantie om lekker mensen hier op te lichten... . En dan niet te vergeten de mensen die uit Suriname komen en net doen of ze hier wonen. En als je contact maakt dan willen dat je daar heen komt... . Kijk gewoon uit mensen.... niet alleen hier op internet maar bekijk het maar zo … je moet niet voor iedereen je deur open doen of binnen laten... Maar gooi niet voor iedereen je deur dicht want anders sluit je ook de deur voor mensen met goeie bedoelingen die wel een hart hebben die er toe doet...

avatar

1 posts

Nitra23 schreef op 24 mei 2019:

Ja Ik ben 1% eens met hippogerda erzijn heel veel fake profielen van afrikaanen die zich verschuilen achter ander mans foto en zielig verhalen vertellen de meeste zijn weduwnaar
Om daar na tezeggen dat er een ongeluk gebeurd is ,als je geld kun over maken.
Dus dames wees allert
Groetjes Nitraa

avatar
Eaglewings is online
5 posts

Eaglewings schreef op 24 mei 2019:

Misschien toch eens tijd om een enorme vliegenmepper aan te schaffen om al die nep mensen van je beeld af te slaan

avatar

1 posts

Petr schreef op 29 mei 2019:

Yep ,en hier heb ik weer een vaker aan de fiets hangen
Zijn naam is openhart ,uit Amsterdam

Ik heb er een sport van gemaakt om als ik me verveel, ,de rollen om te draaien,mijn antwoorden worden ook fake, en ik geef ze het gevoel dat ze beet hebben,
Heerlijk om ook eens zo te mogen liegen,en zulke mensen iets wijs te maken

avatar
Eaglewings is online
5 posts

Eaglewings schreef op 29 mei 2019: (1 likes)

Zolang je maar de werkelijkheid niet uit het oog verliest Petr... Want geloof me... jij bent sterker in je dan dat hun denken...
En kijk wel uit dat je niet de mensen pijn doet die wel echt een hebben want er zijn ook mensen in de wereld die soms een enorme klap gekregen hebben in hun leven en in het begin angstig zijn om weer in liefde te geloven en om daar weer voor open te staan. (iets wat ik ook vaak genoeg zie jammer genoeg...)

avatar

11 posts

Bitchy schreef op 2 juni 2019: (1 likes)

Wat een onzin allemaal
Je reageert wel of niet dat is hun een vrije keuze.
Als je niet reageert op één bericht wil dat niet zegen dat je bang bent wat een onzin !
Er zijn ook mensen die gewoon niet reageren omdat ze geen interesse hebben in betreffende persoon
Bij geen reactie zegt dat voor mij iets over de persoon in kwestie
Sommige mensen hebben problemen met de Nederlandse taal in geschrift
En er zijn ook genoeg Nederlanders die niet foutloos kunnen schrijven !
En als mensen niet de aandacht en tijd nemen om één stukje persoonlijk schijven te plaatsen
Is dat ook hun keus
Maar ik persoonlijk neem die mensen niet serieus
Want ik vind als je niet de moeite wilt nemen om je netjes voor te stellen
Kun je ok niet verwachten dat de andere interesse toont
Dit geld ook voor mensen die geen foto van zich zelf hebben hangen
Om wat voor reden dan ook
Dit allen maakt je niet één faker !

avatar

1 posts

Bonjour schreef op 4 juni 2019:

Je hebt het snel door als het om een faker gaat.

avatar

1 posts

Rainbow schreef op 8 augustus 2019: (1 likes)

Waarschuwing over dit persoon: FRankXL : aan alle dames, deze meneer kun je beter meteen blokkeren, is een heel naar mens, vrouwenhater die hier graag zijn haat botviert, zendt een zeikbericht aan je en blokkeert je dan direct, erg laf. Dit nare gedrocht vindt het vast ook fantastisch dat dit hier aandacht krijgt, maar goed. is wel handig om te waarschuwen als mensen hier voor het eerst mee te maken krijgen.

[ bericht aangepast door Rainbow op 9 augustus 2019 ]

avatar

1 posts

halloRon schreef op 8 augustus 2019:

Hallo allemaal,

Jammer dat dit scammers en fakers-gezeur gebeurt want het verpest een hoop voor iedereen. Afgelopen dinsdag had ik er 4, nu donderdag begint het weer met zojuist zo'n neptante. Melden en uit je feed verwijderen dit soort vervuiling is wat ik er mee doe en er om lachen. Enfin, over tot de orde van de dag. Voor de rest van ons hier die wel ter goeder trouw is nog een fijne dag verder en succes.

avatar

1 posts

Johnmusic schreef op 8 augustus 2019:

Nou ja, Ik ben wel écht ! Maar lig niet goed in de markt. Mag ik wel zeggen na 1 jaar.

avatar

372 posts

dageraad schreef op 9 augustus 2019:

Hoi Rainbow,

Heb daar ook ervaring mee gehad met die man. Had het zelfs doorgeven aan de admin fwater, maar helaas wordt er niks aangedaan, blijkbaar worden de regels overschreden en mag iedereen doen waar hij/zij zin in heeft, ook al geef je dat netjes door. Blokken is de beste optie.
Succes

avatar

3 posts

Kreeft664 schreef op 11 augustus 2019:

Op alle datingsites staan fake profielen. Wel jammer dat dit soort sites zo vervuild is. Wil je de grootste zekerheid geen fakeprofielen tegen te komen moet je inschrijven bij een duur buro. ( 100% zekerheid heb je nooit. Ook niet tijdens speeddating)
Gebruik je gezond verstand en intuïtie en houd zelf je grens in de gaten. Dan kan er weinig mis gaan.

avatar

1 posts

Ron1960 schreef op 20 augustus 2019: (1 likes)

Goedemiddag allen.
Ik snap niet zo goed wat het probleem is.
Er zit een blokkeerknop op de site en niet voor niets.
Ik krijg zeker 3 keer per week reacties van dames nog niet de helft van mijn leeftijd. Altijd met hoge opleidingen. Altijd het fotomodel figuur.
Vaak verdwijnen deze profielen vanzelf na een dag en anders blok ik ze.
Wat mij meer stoort zijn (kan alleen over de dames praten hier) dat als je een gewoon en oprecht geinteresseert bericht stuurt je gewoon genegeerd wordt of zondermeer geblokt wordt.
Een klein bericht met een vriendelijke afwijzing zou volstaan.
Zelf heb ik ??n dame geschreven dat zij (helaas) niet mijn type is en kreeg, jawel, 25 tierende berichten terug vanwege de afwijzing.
Daarna maar geblokkeerd hetgeen niet mijn stijl is.
Overigens is de term "fake" wat dubieus.
Bij anderen bleken er gewoon door moderators (vaak mannen) vrouwenprofielen te zijn aangemaakt.
Aangezien dat vaak sites zijn waar je voor moet betalen eindigd iedere reactie met een vraag.
Dat vind ik fake.

avatar

3 posts

Erika41 schreef op 24 augustus 2019: (1 likes)

Bij buitenlanders zo,maar ook bij de standaart nederlandse mannen.
1 pot nat.
alles draait alleen maar om het beroemde woord van 2 letters beginnend met de s ..
als dat er niet bij is,dan tel je niet meer mee.
klagen,zeuren,niks kunnen vinden,maar hou dat staafje in bedwang dan vind je wat je uiteindelijk liefste wilt en worden anderen niet de dupe van lieftallige praat en uiteindelijk gedumpt te worden.
voor dat zielige staafje zijn andere sites,ga daarheen.
eens was het hier leuk en gezellig,maar tegenwoordig? …..

avatar

3 posts

Erika41 schreef op 24 augustus 2019:

3 letters moest zijn.


Pagina 1 van 2 1 2 > »

Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken