Pagina 2 van 2 « < 1 2

avatar

1 posts

alexander74 schreef op 21 mei 2019:

Zit aardig wat fakers op,gaat eerst goed met leuke praatjes maar dan hebben ze geld nodig of lening.
Ook veel vrouwen reageren niet omdat ze het eng vinden ja vraag ik me af wat je hier doet en rapporteren van een profiel word niks mee gedaan.
Het is zelfs zo vervelend dat ik me binnenkort ga afmelden hier.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 24 augustus 2019:

Erika... het moeten zelf 4 letters zijn, want sex is geen Nederlands woord :)

avatar

3 posts

Erika41 schreef op 24 augustus 2019: (1 likes)

dan 4 michman,meeste kunnen toch niet lezen op deze site,dus typfoutjes maakt ook niks uit.
maar is wel zo,als vrouw ben je alleen nog maar goed als je wat te bieden hebt in bed,anders besta je niet.
betwijfel of je op een site als deze en vele anderen ooit een echt maatje zult vinden door dik en dun zoals zo mooi gezegd word.

avatar

1 posts

heterophil schreef op 26 augustus 2019: (1 likes)

Awel op alle dating sites die ik ken althans ( ze schieten als paddenstoelen uit de grond) zijn er mensen die misbruik maken wat niet te vermijden is. Wel zouden in mijn optiek moderators moeten ingrijpen en ip blokkeren. Ook is de interesse in veel sites aan het verschuiven naar seks, dat is jammer en ik begrijp vrouwen die daar in mee gaan ook niet. Veel mannen lopen al sinds Adam hun piemel achterna, onze lieve heer houd wel van deze vorm van voortplanting om de soort in stand te houden. Anno 2019 is echte liefde en monogaam zijn bijna taboe. Ben zelf ook gescheiden enz heb alles gedaan wat God verboden heeft maar kwam mijzelf altijd weer tegen. Heb ook bij dating sites er bijna ingetrapt zo goed sommige professionele oplichters te werk gaan.
Geloof nog altijd dat er genoeg goede vrouwen en mannen zijn die wel integer en oprecht zoeken. Wens iederen veel geluk Philippe

avatar

52 posts

MichMan schreef op 1 september 2019:

@Heter.... kun je even aangeven welke sites richting seks verschuiven? Ik vraag dit voor een vriend....
Dat je vrouwen niet begrijpt die daarin meegaan kan ik wel uitleggen hoor. Vrouwen zijn namelijk ook mensen en mensen hebben nu eenmaal seksuele behoeftes.

[ bericht aangepast door MichMan op 1 september 2019 ]

avatar

4 posts

Rosaliefje schreef op 21 september 2019: (1 likes)

Daar heb je ander sites voor als je alleen maar seks wilt


Pagina 2 van 2 « < 1 2

Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken