372 posts

dageraad schreef op 21 juli 2019:

Ik ben erg van geven en betalen,, merk wel als ik sam sam zeg dan toch de lul ben.
Wat is jullie ervaring?

24 posts

MichMan schreef op 22 juli 2019: (3 likes)

Ik vind het niet erg om b.v. het eten te betalen en het is dan wel leuk als de date de drankjes daarna betaalt. Heb het wel een keer meegemaakt dat ik met een vrouw een drankje ging doen en zij aan de dure Gin Tonics ging. Meen rond de 10,- per glas. Zij vond het volstrekt vanzelfsprekend dat ik dat zou betalen en zo vond ze wel meer dingen die ik niet vond. Ben uiteindelijk naar de bar gegaan, heb mijn drankjes afgerekend en afscheid van haar genomen. Kreeg een woest vrouw aan de lijn, want ze moest uiteindelijk zelf haar drankjes betalen. Misschien een tip Dage?

[ bericht aangepast door MichMan op 22 juli 2019 ]

372 posts

dageraad schreef op 22 juli 2019:

Sjee Mich, wel erg hoor dat ze van die dure drankjes dronk en jij mocht dokken.
Het is wel een goede tip, maar meestal drinken de mannen bier (pils) en dat is gelukkig nog wel te betalen, tenzij ze eindeloos gaan drinken...hahaha

1 posts

Liefie4u schreef op 22 juli 2019: (1 likes)

Normaal zou ik zeggen de man, maar ligr eraan tot hoever hij betaald. Als ze dure drankjes drinkt dan zeg ik sam sam

24 posts

MichMan schreef op 23 juli 2019: (1 likes)

@Liefie4u. Het gaat mij meer om de manier waarop. Als iemand iets heel lekker zegt te vinden en dat graag wilt is het voor mij anders dan wanneer ze het maar gewoon bestelt en er vanuit gaat dat ik het wel lap. Een deel van de knappe vrouwen is overigens niet anders gewend, maar dan nog vind ik dat het wel met enig overleg kan. Aan de andere kant is het trouwens ook wel weer handig als een vrouw zo doet. Scheelt weer denken over een relatie

102 posts

Tjeerd1972 schreef op 23 juli 2019: (2 likes)

Het is net wat MichMan zegt; De manier waarop.
Ik was zondag 'op date' (of hoe zeg je zoiets) met een lieve dame die eigenlijk direct en oprecht zei dat de rekening sam sam moest worden betaald.
Dan heb ik er inderdaad geen moeite mee als ik uiteindelijk wat meer betaal dan de helft.

372 posts

dageraad schreef op 23 juli 2019:

leuk om jullie ervaringen te lezen tot nu toe

3 posts

Kreeft664 schreef op 11 augustus 2019:

Als ik afspreek betaal ik zeker de eerste keer voor mezelf. Na die eerste keer is het afhankelijk van de persoon en situatie.

1 posts

Lidecha schreef op 1 oktober 2019:

Ik vind zo wie zo bij een eerste afspraak de kosten gewoon delen

1 posts

kira2 schreef op 4 oktober 2019: (2 likes)

Ik doe altijd sam-sam,wil gewoon niet dat de ander voor mij betaald.Men heeft het toch altijd over de emancipatie.

1 posts

Rolando122 schreef op 16 oktober 2019:

EEN MAN BETAALD VOOR DE VROUW.BIJ EEN DATE.

Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken