avatar

7 posts

highway schreef op 23 december 2019: (1 likes)

Sinds mijn moeder is overleden, november 2017, voel ik mij Remi. Niet dat ik dat ben, maar door de winkelende massa en door de schreeuwende reclame´s. Ja. Kerst is een familiefeest, heb je die niet meer ...tja dan vette pech he. zit je alleen. Jammer joh, wij vieren Kerst met kinderen en familie, oh jij niet, tja... oja en heel veel kerstkaarten.
Maar goed, ik heb hier over een aantal dagen over nagedacht, is het nou echt gezellig met zijn allen of is het om niet alleen te hoeven zijn op die feestdagen.
Juist dat laatste. Heb weleens Kerst gevierd met kennissen, tja je bent niet alleen, gezellig eten enzovoorts....maar als ik dan terug kijk...echt supergezellig, mah niet echt.
Wat ik ermee wil zeggen is: Men wil niet alleen zijn met die feestdagen (geef toe, is niet leuk) maarrrr, is het de moeite waard om met mensen te zijn, die je vervelen, dan alleen te zijn en je kan doen en laten wat je wilt op die dagen??. Ja zit ook goede kanten aan. je kan lekker koken voor jezelf wat niemand lust, of je lekker bezatten en niemand die zeikt, goh alweer een drankje, muziek draaien waar anderen aan ergeren, enzovoorts en je kan....
even stilstaan aan de mensen die je mist.... met een traantje en een lach...genieten in je eentje is zo slecht nog niet.

Prettige Kerstdagen, en mensen die wel met anderen zijn...Geniet!!!

avatar

52 posts

MichMan schreef op 24 december 2019:

Mooi geschreven

avatar

1 posts

bullyintheally schreef op 24 december 2019:

Mooie tekst .

avatar

10 posts

Liefdelust schreef op 31 december 2019:

En nu zie ik dat Highway foetsie is.... Wilde haar nog een lief berichtje sturen op deze laatste avond van dit jaar.
Hoop dat ze een gezellige oudejaarsavond heeft.


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken