avatar

4 posts

Scandi schreef op 24 augustus 2020:

... voordat ik me ga mengen in discussies op dit forum.

Ik ben René, net 50 geworden maar het is maar een cijfer, want ik voel me absoluut nog niet zo oud, eerder een late dertiger, hoewel de ouderdomsprobleempjes natuurlijk wel gewoon de kalender blijven volgen. Na een relatie van 20 jaar ga ik sinds een klein jaar weer solo door het leven. Effe wennen met af en toe een dipje, iedereen kent dat wel, terugreflecteren en vervolgens in een eindeloos lijkende discussie met jezelf komen. Ik denk nog wel eens te lang over dingen na, terwijl ik gewoon moet afgaan op m'n eerste ingeving, da's toch vaak ook de beste.

Mijn gebruikersnaam Scandi is gewoon afkomstig van Scandinavië waar ik het liefst gedurende een maand of zo met een camper doorheen trek. Niet ieder jaar natuurlijk want (met name Noorwegen) is gewoon verschrikkelijk duur, hoe zuinig je ook probeert te leven. Andere vakanties zijn een week op pad met de motor, met m'n familie op stap, een culturele stedentrip of gewoon lekker thuis klusjes doen waar ik anders nooit aan toe kom.

M'n sociale netwerk is redelijk divers, een vriendeneetclubje, de motorclub en vrijwilligerswerk, genoeg aanspraak en gespreksstof dus eigenlijk heb ik geen enkele reden tot klagen. Maar het bestaat allemaal wel voornamelijk uit mannen en die zijn niet echt te porren voor bijvoorbeeld een culturele activiteit, natuurwandeling of soms een serieuzer gesprek. Dus ben ik op zoek naar een vrouw als activiteitenpartner wanneer het klikt tussen ons, voor af en toe een dergelijk gezellig dagje weg.

Dit was 'm wel even zo denk ik.


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken