avatar

1 posts

Lefeber schreef op 16 september 2020: (1 likes)



[ bericht aangepast door Lefeber op 19 september 2020 ]

avatar

16 posts

Stokstaartje (banned) schreef op 21 september 2020:

ach weer zo´n interessante mededeling

avatar

5 posts

Kalimantan schreef op 28 september 2020:

Jammer dat je hier veel nep profielen aan treft.

avatar

1 posts

Oprechtenmezelf (banned) schreef op 7 oktober 2020:

Hier gebeurt bar weinig op deze site. Er lijkt niemand echt te zijn. Voor je het weet blijf je jaren ingeschreven zonder succes. Ken dat soort sites.
Ik ben serieus en vraag mensen om te reageren.

avatar

1 posts

Lizzardking schreef op 7 oktober 2020: (1 likes)

Nou ik ben echt en nieuw hier, woon in Vlissingen ( niet allemaal tegelijk)?

avatar

4 posts

Scandi schreef op 8 oktober 2020:

Ikzelf ben vrij uitgebreid als ik wat wil delen en "spreek" dan in veel meer dan een enkele zin. Sommige "mensen" lukt het zelfs om met 1 woord(je) contact te leggen. Als ik het graf van mijn vader bezoek, heb ik zelfs nog meer contact met andere bezoekers dan zogenaamde geïnteresseerden hier. Jammer dat er (nog) geen minimum aantal woorden wordt gehanteerd bij privéberichten, maar ja, ook daarmee voorkomt men geen onzin / fake helaas.

Wellicht heb ik de lat gewoon te hoog gelegd en moet ik mijn verwachtingspatroon drastisch bijstellen, omlaag uiteraard. Kan weer sarcastisch overkomen op anderen maar dat moet dan maar. Gewoon nul komma nul verwachten en zomaar positief verrast worden, het is mij eerder overkomen.

Alvast een fijn weekend. En neem er wat lekkers bij...

avatar

1 posts

Javanees schreef op 14 oktober 2020: (2 likes)

Ik ben nieuw en singel weet nog niet wat ik zoek help me

avatar

52 posts

MichMan schreef op 14 oktober 2020:

@Scandi. Ik weet niet of die geïnteresseerden de neppers zijn. Ik krijg regelmatig te zien dat een knappe meid van 35 interesse in mij heeft. Dat zijn altijd fakeprofielen, dus misschien vandaar dat je zo weinig respons krijgt

avatar

14 posts

Georgette70 schreef op 14 oktober 2020:

Ik vind dat een beetje een "facebook-dingetje" jezelf voorstellen...dat doe je als je lid wordt van een groep...laat mensen gewoon de tijd nemen om hier profielen te lezen..En....graag leden met een profielfoto..tenzij je veel te verbergen hebt

avatar

1 posts

Fjeeck schreef op 15 oktober 2020:

Frans
Er gebeurt hier inderdaad weinig nergens geen reacties op en ik ben niet fake
Ze kijken volgens mij niet eens naar de berichten die je stuurt
Heel erg jammer , hoe kom je dan in contact
Ik ben weer toe aan een relatie ben eerlijk oprecht romantisch betrouwbaar een dierenvriend
Heb zelf vier tamme parkieten die los vliegen in de kamer
En heb dan toch wat aanspraak ,ze zeggen alleen niks zinnigs terug
Ik zoek een lieve knuffelige vrouw van rond mijn leeftijd
Dames reageer aub
Groeten Frans

avatar

52 posts

MichMan schreef op 27 oktober 2020:

@Frans Het is altijd handig om bij de statistieken even te kijken wanneer iemand voor het laatste online geweest is. Als dat een maand geleden is geweest dan kun je je de moeite van een mail wel besparen. Veel succes!

avatar

14 posts

Georgette70 schreef op 27 oktober 2020:

@Michman, ik geloof dat er meerdere factoren meespelen en niet alleen wanneer iemand voor het laatst online was...Er zijn ook mensen die bijvoorbeeld een drukke baan hebben en nog een leven hebben naast een datingsite ( wat overigens heel gezond is ) En dan moet iemand je ook nog aanspreken als het om profielen gaan of de berichten die je krijgt, waarin iemand heel desperate overkomt...dan haak ik bij voorbaat al af..

avatar

52 posts

MichMan schreef op 27 oktober 2020: (1 likes)

Natuurlijk spelen er meerdere factoren een rol, maar ik heb geen idee over de kwaliteit van de mails van de andere mannen. Los daarvan heb ik al een tijd geleden besloten om mails wel te beantwoorden, dus gewoon te zeggen geen interesse te hebben als dat zo is. De laatste keer kreeg ik een reactie terug dat ik een asociale narcist ben. :)

avatar

14 posts

Georgette70 schreef op 28 oktober 2020:

@MichMan....nou een beetje van dezelfde kwaliteit van jouw mails die je van vrouwen krijgt..dat je dan een asociale narcist bent haha. Ik beantwoord ook vaak de mails en geef ook meteen beleefd aan dat ik geen interesse heb, wordt vaak niet in dank afgenomen.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 28 oktober 2020: (1 likes)

@Georgette70. Herkenbaar qua weinig dank. Zinnetjes als 'maar hoe kun je dat nu al weten, leeftijd is maar een getal, als er echte liefde is, dan is afstand toch geen probleem, je moest eens weten wat je laat lopen.' Een deel van die mensen blokkeert me dan ook meteen.

avatar

14 posts

Georgette70 schreef op 28 oktober 2020:

@MichMan, ja..eigenlijk is dat het standaard datingsite-geneuzel wat je dan te lezen krijgt. Het gros schrikt al bij mijn tekst, ja daar ben ik al heel duidelijk in,kaf van het koren scheiden en dan krijg je mails van de droeftoeters die zichzelf totaal niet ontwikkeld hebben, Beetje intelligente en algemene kennis kan totaal niet kwaad, maar dat is hier heel ver te zoeken, op de meeste sites overigens..daarom is het echte leven veel leuker en uitdagender

avatar

1 posts

jgernaat1987 schreef op 27 december 2020:

Hallo mensen, allereerst nog fijne dagen gewenst en een goed uiteinde van 2020. Ik ben Joey, 33 jaar uit Winterswijk op zoek naar een leuke vlotte meid uit de buurt (25-35jr) die net als ik ook passie heeft voor ouwe rock ?

avatar

1 posts

Teddybear schreef op 15 maart 2021:

Fijne dag gewenst

Zo ik ben Ruud en als je me beter wilt leren kennen stel ik je voor ga chatten.
Dat is namelijk een manier om zonder dwang mensen te leren kennen.
Groetjes en succes

avatar

1 posts

Gunter1969 schreef op 15 maart 2021:

Goedenavond allen,

ik ben Gunter, een gescheiden Belgische huisvader die op zoek is naar een nieuwe levenspartner.

Sinds 2 dagen ben ik hier aanwezig en het is me opgevallen dat er hier massa's slapende profielen zijn. Godzijdank heb ik gekozen voor een gratis lidmaatschap. Het is sowieso al niet eenvoudig en het feit dat ik Belg ben lijkt me hier ook niet direct een pluspunt ook al zie ik geen problemen in een Nederlandse partner. Toch hoop ik hier leuke en ernstige dames te ontmoeten. Ik ben er klaar voor dus 50% is al ok...nu de dames nog.
Ik eet regelmatig dus ik ga jullie zeker niet opeten. .

Contacteer me gerust en je zal snel merken dat ik geen slechte intenties heb. Alles begint met die eerste mail...

avatar

1 posts

AngelCj1985 schreef op 21 maart 2021:

Ik ben niet fake ?

avatar

5 posts

Kalimantan schreef op 27 juni 2023:

Zijn hier nu nog leuke vrouwen,die dagje met mijn speed kruiser mee willen.Het wordt een gezellige dag.Wij gaan ook lekker eten onder weg,tijdes het varen.Je zal er geen spijt van krijgen.Wij maken het gewoon gezellig een leuk dagje van..Misschien tot horens.Bert

avatar

5 posts

Kalimantan schreef op 12 juli 2023:

Hoi.zijn hier nog leuke vrouwen voor een leuke date.En die ook eens intresse hebben. in een ander....................

avatar

1 posts

SanderEm schreef op 24 september 2023:

Leuk tweedehandsje, hier en daar wat krasjes maar nog goed om jarenlang plezier van te hebben, proefrit op aanvraag

avatar

8 posts

Delta schreef op 27 oktober 2023:

Hoi hoi , niet nieuw hier . in het verleden eerder lid geweest . leek toen een veelbelovende site , maar helaas . na een periode toen van teleurstelling op deze site , maar met deze site gekapt . na lange periode weer een nieuw profiel , om te kijken of de site in positieve zin is verandert . of ik daar al uit ben , weet het nog niet . net enkele dagen een nieuw profiel . dus geef het nog een tijdje om een conclusie te trekken . maar goed , ik zal me even voorstellen . Toby , M(35) singel uit de Achterhoek . waar ik in een klein dorpje in een klein appartementje woon . wie het leuk vind check mijn profiel , dan zal ik die van jou ook even bekijken . en voel je vrij om een berichtje op mijn wall of inbox achter te laten .


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken