1 posts | Lefeber schreef op 16 september 2020: (1 likes)
[ bericht aangepast door Lefeber op 19 september 2020 ] |
16 posts | Stokstaartje (banned) schreef op 21 september 2020: ach weer zo´n interessante mededeling |
5 posts | Kalimantan schreef op 28 september 2020: Jammer dat je hier veel nep profielen aan treft. |
1 posts | Oprechtenmezelf (banned) schreef op 7 oktober 2020: Hier gebeurt bar weinig op deze site. Er lijkt niemand echt te zijn. Voor je het weet blijf je jaren ingeschreven zonder succes. Ken dat soort sites. |
1 posts | Lizzardking schreef op 7 oktober 2020: (1 likes) Nou ik ben echt en nieuw hier, woon in Vlissingen ( niet allemaal tegelijk)? |
4 posts | Scandi schreef op 8 oktober 2020: Ikzelf ben vrij uitgebreid als ik wat wil delen en "spreek" dan in veel meer dan een enkele zin. Sommige "mensen" lukt het zelfs om met 1 woord(je) contact te leggen. Als ik het graf van mijn vader bezoek, heb ik zelfs nog meer contact met andere bezoekers dan zogenaamde geïnteresseerden hier. Jammer dat er (nog) geen minimum aantal woorden wordt gehanteerd bij privéberichten, maar ja, ook daarmee voorkomt men geen onzin / fake helaas. |
1 posts | Javanees schreef op 14 oktober 2020: (2 likes) Ik ben nieuw en singel weet nog niet wat ik zoek help me |
50 posts | MichMan schreef op 14 oktober 2020: @Scandi. Ik weet niet of die geïnteresseerden de neppers zijn. Ik krijg regelmatig te zien dat een knappe meid van 35 interesse in mij heeft. Dat zijn altijd fakeprofielen, dus misschien vandaar dat je zo weinig respons krijgt |
14 posts | Georgette70 schreef op 14 oktober 2020: Ik vind dat een beetje een "facebook-dingetje" jezelf voorstellen...dat doe je als je lid wordt van een groep...laat mensen gewoon de tijd nemen om hier profielen te lezen..En....graag leden met een profielfoto..tenzij je veel te verbergen hebt |
1 posts | Fjeeck schreef op 15 oktober 2020: Frans |
50 posts | MichMan schreef op 27 oktober 2020: @Frans Het is altijd handig om bij de statistieken even te kijken wanneer iemand voor het laatste online geweest is. Als dat een maand geleden is geweest dan kun je je de moeite van een mail wel besparen. Veel succes! |
14 posts | Georgette70 schreef op 27 oktober 2020: @Michman, ik geloof dat er meerdere factoren meespelen en niet alleen wanneer iemand voor het laatst online was...Er zijn ook mensen die bijvoorbeeld een drukke baan hebben en nog een leven hebben naast een datingsite ( wat overigens heel gezond is ) En dan moet iemand je ook nog aanspreken als het om profielen gaan of de berichten die je krijgt, waarin iemand heel desperate overkomt...dan haak ik bij voorbaat al af.. |
50 posts | MichMan schreef op 27 oktober 2020: (1 likes) Natuurlijk spelen er meerdere factoren een rol, maar ik heb geen idee over de kwaliteit van de mails van de andere mannen. Los daarvan heb ik al een tijd geleden besloten om mails wel te beantwoorden, dus gewoon te zeggen geen interesse te hebben als dat zo is. De laatste keer kreeg ik een reactie terug dat ik een asociale narcist ben. :) |
14 posts | Georgette70 schreef op 28 oktober 2020: @MichMan....nou een beetje van dezelfde kwaliteit van jouw mails die je van vrouwen krijgt..dat je dan een asociale narcist bent haha. Ik beantwoord ook vaak de mails en geef ook meteen beleefd aan dat ik geen interesse heb, wordt vaak niet in dank afgenomen. |
50 posts | MichMan schreef op 28 oktober 2020: (1 likes) @Georgette70. Herkenbaar qua weinig dank. Zinnetjes als 'maar hoe kun je dat nu al weten, leeftijd is maar een getal, als er echte liefde is, dan is afstand toch geen probleem, je moest eens weten wat je laat lopen.' Een deel van die mensen blokkeert me dan ook meteen. |
14 posts | Georgette70 schreef op 28 oktober 2020: @MichMan, ja..eigenlijk is dat het standaard datingsite-geneuzel wat je dan te lezen krijgt. Het gros schrikt al bij mijn tekst, ja daar ben ik al heel duidelijk in,kaf van het koren scheiden en dan krijg je mails van de droeftoeters die zichzelf totaal niet ontwikkeld hebben, Beetje intelligente en algemene kennis kan totaal niet kwaad, maar dat is hier heel ver te zoeken, op de meeste sites overigens..daarom is het echte leven veel leuker en uitdagender |
1 posts | jgernaat1987 schreef op 27 december 2020: Hallo mensen, allereerst nog fijne dagen gewenst en een goed uiteinde van 2020. Ik ben Joey, 33 jaar uit Winterswijk op zoek naar een leuke vlotte meid uit de buurt (25-35jr) die net als ik ook passie heeft voor ouwe rock ? |
1 posts | Teddybear schreef op 15 maart 2021: Fijne dag gewenst |
1 posts | Gunter1969 schreef op 15 maart 2021: Goedenavond allen, |
1 posts | AngelCj1985 schreef op 21 maart 2021: Ik ben niet fake ? |
Meld je gratis aan om ook te reageren!
Actieve Topics Zoeken