avatar

1 posts

Shanghaiexpres schreef op 28 januari 2021: (2 likes)

Goedenavond ,ik heet RoyHuijer Sterrenbeeld Ram,ben 2 jaar nu een weduwnaar,.
Ik ben op zoek naar een lieve sportieve vrouw,om samen nog wat van het leven te maken.
Liefs omg Heerlen.

Veel liefs :RoyHuijer.

avatar

1 posts

mart2750 schreef op 18 februari 2021:

hoi ben lieve nette man en zoek een nette vrouw van 57 tot 65 jaar

avatar

5 posts

Kalimantan schreef op 3 maart 2021:

Zijn hier nog serieuze vrouwen die een leuk en gezellige leven willen, Laat dan maar snel wat van je horen.Groetjes B

avatar

1 posts

petergeluk schreef op 12 december 2021:

Ik ben niet op zoek naar een vrouw die voor mij wast, voor mij strijkt, mijn schoenen poetst, de ramen lapt, de vloer dweilt, stofzuigt, het bed opmaakt, afstoft, de was doet, de afwas doet en het eten kookt !!! Dat zijn bezigheden waar ik zelf veel plezier aan beleef. Wat ik graag wil is een vrouw die mij kan geven wat ik mezelf niet kan geven. Die warme knuffel, dat vriendelijke woord, de passie volle kus en het gevoel van 1 zijn.

avatar

9 posts

rodney69 schreef op 29 januari 2022:

LEUKE VROUW GEZOCHT VOOR EEEN LEUKE CHAT OF LATER EEN DATE WIE DURFT

avatar

1 posts

charliehoogendijk schreef op 18 maart 2022:

Opzoek naar een serieuze vaste relatie, stuur me berichtje als je serieus geïnteresseerd bent

avatar

1 posts

held1967 schreef op 19 mei 2023:

Hoiii iedereen. Ik ben piet 55 en komt uit Rotterdam hoogvliet. Wie zou met deze maffe, gekke, lieve, eerlijke, vriendelijke, betrouwbare, in het begin verlegende, rustige, natuurvriendelijke, diervriendelijke, rokende, karpervissende, sportieve gozerrrt kennis willen maken. om een keertje te wandelen, van de natuur genieten, uitgaan, sporten, terrasje pakken, gek doen, etc....
Nou wie:???????? ??????????


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken