2 posts | dutchboy66 schreef op 26 augustus 2023: Jammer dat sommige mensen niet de beleefdheid hebben om je te woord te staan maar je gelijk blokkeren. |
54 posts | MichMan schreef op 31 augustus 2023: (2 likes) Helemaal eens, maar aan de andere kant laat het wel meteen zien met wat voor onbeschoft iemand je te maken hebt en maakt het daardoor eigenlijk niet uit dat ze dat doen. Maar onbeschoft blijft het |
2 posts | Forlove1961 schreef op 7 september 2023: Belachelijk dat ze iemand zonder reden blokkeren, daar is deze functie echt niet voor bedoeld, lastig vallen of een soort van stalken dan is blokkeren gerechtvaardigd |
4 posts | Edwin73 schreef op 22 september 2023: Ach ja, MichMan heeft wel gelijk, zo iemand diskwalificeert zichzelf meteen dus hoef je ook niet door de teleurstelling heen op een later moment. |
54 posts | MichMan schreef op 28 september 2023: @Edwin73. Soms kan iemand even kort online zijn geweest en pas later willen antwoorden, maar als er binnen een week geen reactie is, terwijl iemand wel dagelijks online is geweest dan ben ik het helemaal eens met je qua puinfilter :) |
8 posts | Delta schreef op 30 oktober 2023: Toevallig net paar dagen lid . Had op een publieke wal op een profiel van een charmant uitziend persoon , een normaal en in mijn idee leuk bericht achtergelaten . Om het ijs te breken , kennis te maken , en mogelijk een leuk gesprek te beginnen . En ik snap men kan niet altijd direct reageren , of heeft voor zichzelf een moment op de dag of een dag of enkele dagen in de week om bvb berichtjes te beantwoorden . Maar helaas , geen bericht . En na enkele dagen , werd ik zonder waarschuwing vanuit het niets geblokt , en zonder een bericht met motivaties en of beredenering waarom , waar ik mogelijk op terug had kunnen reageren . En mogelijk in geval van een misverstand omtrent mijn bericht mijn welgemeend excuus voor het misverstand had kunnen aanbieden . En mogelijke uitleg te geven over mijn bericht . Jammer , het leek een erg charmant en aardig persoon . En had haar graag beter willen leren kennen . |
1 posts | vanal schreef op 3 augustus 2024: grappig......ik had hier ook op gereageerd, maar dat is verwijderd. [ bericht aangepast door vanal op 12 augustus 2024 ] |
Meld je gratis aan om ook te reageren!
Actieve Topics Zoeken