1 posts
| ErwinIk schreef op 17 april 2025:
Mijn ervaring tot nu toe:
Het merendeel van de vrouwen zijn niet aan het zoeken naar een passende liefdes partner.
Maar zijn op zoek naar financieel gewin, ze doen er alles aan om een goede connectie te maken met je.
Na verloop van tijd komt de aap uit de mouw, ze beginnen over investeren in een bedrijf, vliegtickets, medische rekeningen, gezamenlijke rekening openen enzovoort.
Het ergste geval was begin dit jaar, waar dat de persoon stiekem liet merken dat alles onder dwang moest gebeuren.
En door het te laten merken, kreeg die persoon ook weer straf een paar dagen opgesloten in een kooi met andere.
Ze werkte bij de grens van Thailand in Myanmar, naderhand 2 dagen reizen verder in het land Myanmar.
Via vertaal programma's en kunstmatige intelligentie sprak die persoon goed Nederlands of was ook Nederlands.
Er zijn maar schatting nog een 100.000 mensen gevangen die dagelijks ingezet worden om ook dating fraude te plegen, alleen al in die regio.
Het leukste zijn mooie foto's van een mooie vrouw.
En in werkelijkheid als je haar ziet, tel er maar minimaal 15 jaar erbij.
Het probleem is dan niet haar leeftijd, maar zich veel anders voordoen dan de werkelijkheid.
Zelfs bij videobellen blijf ik kritisch, ik heb al meegemaakt dat het videobeeld en de stem bewerkt werden.
Het enige waar ik echt in wil investeren is: echte eerlijke liefde, zonder financiële bijbedoelingen.
|