avatar

35 posts

Tristan schreef op 17 maart 2016:

Ik ben Tristan en samen met Rutger hebben wij deze site overgenomen. We zijn hard bezig om SinglesPlace in een moderner jasje te steken en de site echt neer te zetten als de community voor singles uit nederland en belgie. Naar een relatie ben ik echter niet meer opzoek. Heb een vrouw en twee kinderen. Voor vragen kun je wel altijd bij mij terecht :)

avatar

4 posts

joostie schreef op 21 maart 2016: (1 likes)

maak indd, de site wat gelikter,moderner,of frisser, uitstraling van de eerste paar paginas zijn belangrijk vind ik,EV ee percentage,? 50~50, of
55-45( 55 de dames,hahaha,)ik weet wel hoe je in 24 uur, minst 50 serieus opzoekzijnde dames vind,!!dan komt de rest vanzelf.......gr joostie.

avatar

0 posts

Katja64 schreef op 25 maart 2016: (1 likes)

en hoe kan ik de rest van de reakties zien of ben ik gewoon erg BlonTT bezig nu?

avatar

0 posts

Katja64 schreef op 25 maart 2016:

Zie het al hahahaha er is gewoon niet gereageerd :P

avatar

19 posts

jesse1248 schreef op 26 maart 2016: (2 likes)

Ook hallo
Ik was hier al een tijdje ingeschreven, maar op de een of andere manier begint het ineens te leven.
HOE jullie dat doen weet ik niet, maar het wordt wel steeds leuker, de sneeuwbal is kennelijk aan het rollen!
Jammer dat het chatten soms niet helemaal soepel gaat, een enkele keer verdwijnt er een verstuurd berichtje, soms komen twee berichtjes in omgekeerde volgorde aan.

avatar

0 posts

Danbo schreef op 6 april 2016:

Ik vind het leuk

avatar

0 posts

dean00 schreef op 7 april 2016:

Leuke site, hoe kom ik op jullie website en waar zijn de vrouwen? kunnen jullie niet meer jonge meiden erop plaatsen, desnoods betaal je ze of geef je ze een gratis date met Dries Roelvink!! :-)

[ bericht aangepast door dean00 op 7 april 2016 ]

avatar

35 posts

Tristan schreef op 26 april 2016: (1 likes)

dean00 wrote:
Leuke site, hoe kom ik op jullie website en waar zijn de vrouwen? kunnen jullie niet meer jonge meiden erop plaatsen, desnoods betaal je ze of geef je ze een gratis date met Dries Roelvink!! :-)


Je hebt al een account aangemaakt anders kan je niet posten

avatar

5 posts

Dushi1971 schreef op 27 april 2016: (1 likes)

nou, het is wel leuk site maar beetje somber......

avatar

6 posts

Giwreh schreef op 28 april 2016:

Ohh, interessant ! Ik wist helemaal niet dat deze site was overgenomen !! Eerst SUCCES wensen ! :-) ... Er is echter véél werk aan, en dan bedoel ik niet de vormgeving of de basisfuncties (op enkele gebruikers-interface concept bugs na) , maar dan bedoel ik wel het uitbatingsmodel om meer effectief "dynamisch gebruik" op de site te krijgen, die dan moet leiden naar méér effectieve ontmoetingen. Dat moet echt wel grondig omhoog. Als jullie willen, kunnen jullie me altijd contacteren voor psy-technische concepten. Met plezier.

avatar

6 posts

Giwreh schreef op 29 april 2016:

joostie wrote: ..//.. vind ik,EV ee percentage,? 50~50, of 55-45..//..
Is ruwweg 20/80 merk ikzelf... !?

avatar

35 posts

Tristan schreef op 29 april 2016:

Giwreh wrote:
Ohh, interessant ! Ik wist helemaal niet dat deze site was overgenomen !! Eerst SUCCES wensen ! :-) ... Er is echter véél werk aan, en dan bedoel ik niet de vormgeving of de basisfuncties (op enkele gebruikers-interface concept bugs na) , maar dan bedoel ik wel het uitbatingsmodel om meer effectief "dynamisch gebruik" op de site te krijgen, die dan moet leiden naar méér effectieve ontmoetingen. Dat moet echt wel grondig omhoog. Als jullie willen, kunnen jullie me altijd contacteren voor psy-technische concepten. Met plezier.


Het eerste wat we hebben gedaan is de vormgeving en de gebruikerservaring verbeteren. Dit kwam eigenlijk neer op het opnieuw maken van de site. Een aantal functionaliteiten hebben we weg gehaald en nu zijn we weer bezig met het toevoegen en bedenken van nieuwe dingen.

Je input is dus van harte welkom. Als je ideeën hebt dan hoor ik dat graag.

avatar

5 posts

Dushi1971 schreef op 4 mei 2016:

Ik hoop alleen dat er wat verandering is, een leuke achtergrond en of leuke afbeeldingen.... beetje opvrolijken doet wonder! Enne, als ik het was zou ik de fotos beveiligen en geen neppe foto plaatsen op je eigen profiel zodat voor mensen is ook veiliger. Daarom accepteer ik geen onbekende profiel, geen foto daarop accepteren want ik vind het niet veilig.

[ bericht aangepast door Dushi1971 op 4 mei 2016 ]

avatar

2 posts

Clo89 schreef op 25 mei 2016:

Op zich een leuke site, maar het is moeilijk te achterhalen wie je profiel heeft bekeken? Ik ben een aantal keer bekeken, maar ik zie niet welke
gebruikers mijn profiel bezocht hebben.. klein dompertje.

avatar

25 posts

Rutger schreef op 26 mei 2016: (1 likes)

Clo89 wrote:
Op zich een leuke site, maar het is moeilijk te achterhalen wie je profiel heeft bekeken? Ik ben een aantal keer bekeken, maar ik zie niet welke
gebruikers mijn profiel bezocht hebben.. klein dompertje.

https://www.singlesplace.nl/viewed-me/ toch?

avatar

2 posts

Clo89 schreef op 26 mei 2016:

Ja dat dacht ik nu ook, alleen ik zie alleen de recente mensen. Het kan ook zijn dat ik tijdens mijn offline -periode ben bekeken en dat niet meer terug kan vinden, maar goed.

avatar

1 posts

chris1967 schreef op 25 juni 2016:

Ziet er allemaal goed uit de site toppie heren

avatar

1 posts

wouterbijl schreef op 27 juni 2016:

ben sinds een paar weken lid en ik zal actief mee denken, heb het eerder gedaan bij een andere site en die is nu erg verfrissend geworden dus ja ik wil jullie mijn hulp wel aanbieden\

avatar

9 posts

Zonnekus schreef op 20 juli 2016:

Ik ben het zeker eens met Dushi1971 dat de oog verblindende achtergrond een beetje ziekenhuis steriel overkomen. Plaatjes gebruiken blijft smaak afhankelijk maar warmere kleuren toepassen kan iedereen waarderen.
Ik vind dit topics/forum gedeelte ten opzichte van andere sites een zeer waardevolle aanvulling!

In de huidige (ik noem het) FB-cultuur vinden mensen het leuk om zin en onzin met elkaar te delen. Misschien een leuke aanvulling voor de site om een digitaal prikbord en ideeënbus te plaatsen waar zowel bezoekers als de mensen achter de schermen hun voordeel mee kunnen doen.

avatar

5 posts

Rustigenfit schreef op 20 november 2016:

Ik kom net kijken hier en de eerste indruk qua user interface vind ik prima... Boven verwachting. Genoeg mogelijkheden,.. dat ik het niet eerder heb ontdekt.

avatar

2 posts

Adrie2016 schreef op 2 december 2016:

ik kom ook net kijken, wat ik mis is dat je niet kunt zien of iemand jou verzonden bericht heeft gelezen. Wellicht kan dit aangepast worden door de beheerders?

avatar

2 posts

Domus~~ schreef op 22 januari 2017:

Hoi Allemaal,

ik ben Joshua de Muynck, 24 jaar, en ik kom uit zwijndrecht - nederland.
ik ben op zoek naar een vrouw die christen is, een stevig postuur heeft, en (als het kan) ook een beetje sterk is.

als je je aangesproken voelt, mag je me altijd een berichtje sturen.

Liefs, Joshua


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken