avatar

4 posts

Aparteling schreef op 25 april 2016:

Best een aardige site dit.Maar ik vraag mij af waar de deelnemer aan moet voldoen om sowieso in gesprek te komen met een andere deelnemer?
Gaat het erom wat je te bieden hebt? Ik heb namelijk heel sterk het vermoeden dat dat zo is! Echte contacten van mens tot mens lijkt hier een utopie te zijn.Wat verwacht de één van de ander?

avatar

6 posts

Giwreh schreef op 28 april 2016:

Je vermoeden over utopie zou wel eens waar kunnen zijn... :-)

avatar

3 posts

Aldron1 schreef op 29 april 2016: (1 likes)

En niet alleen hier... "werk-status-inkomen", de rest doet er veelal niet toe. Als je dat niet bieden kunt heb je pech, en goed pech.
De site zelf hier is best leuk, met goede punten, maar ook kan hij het niet halen t.o.v. de grote jongens natuurlijk, en daar is het memberaantal dan ook vele malen ruimer. Maar dit is een 100% gratis site, dus ja wat klaag ik nog: niet dus. Maar het eerste punt blijft!

[ bericht aangepast door Aldron1 op 29 april 2016 ]

avatar

3 posts

Aldron1 schreef op 29 april 2016:

Laten we eens de proef op de som nemen: stuur een bericht met inhoud naar een kandidate, met de nodige humor er in verwerkt;
Belangrijk is verder dat je profieltekst positiviteit en energie uitstraalt. Dat je profieltekst interessant is en dat het de uitstraling heeft, geschreven te zijn door een aantrekkelijk persoon die weet wat hij wil. Het moet een tekst zijn met een inhoud die anders is en daarmee je bezoekers direct nieuwsgierig naar je maakt. Ook gevoel voor humor en een vrouw aan het lachen kunnen maken is één van de krachtigste wapens die je tot je beschikking hebt om vrouwen zich tot je aangetrokken te laten voelen zegt men.

[ bericht aangepast door Aldron1 op 29 april 2016 ]

avatar

372 posts

dageraad schreef op 29 april 2016: (1 likes)

Tja Aldron, mss reageer je wel op de verkeerde vrouwen, en kijk jij alleen maar naar het uiterlijk. Dus ga niet ouwehoeren over werk-status-inkomen, ja wel op de vrouwen die jou aantrekken, dus trek je gauw al die conclusie!! Mij heb je niet benaderd dus....
Mij komt een man in aanmerking als hij interesse in mij heeft, wat mij bezig houdt, en niet zijn carrière. Maar ja jij weet het beter he...hahahaha

avatar

19 posts

jesse1248 schreef op 30 april 2016:

Het is natuurlijk afhankelijk van de deelnemer zelf om een selectie te maken uit het aanbod.
Persoonlijk heb ik wat minder positieve ervaringen met vrouwen die geen dagelijkse activiteiten hebben met als gevolg dat ze erg focussen op een nieuw contact.
Dat kan erg benauwend zijn.
Dus ja, ik selecteer op "werk".
Geen harde voorwaarde, maar het telt behoorlijk zwaar mee.

avatar

3 posts

Aldron1 schreef op 1 mei 2016:

Ach dageraad, het zal niet voor niets zijn dat ik op jou niet reageer.

avatar

372 posts

dageraad schreef op 1 mei 2016:

Aldron prima je commentaar, maar wel onderbouwen he. Ik houd niet zo van luchtfietsers...hahaha

avatar

1 posts

Erik3000 schreef op 2 mei 2016: (2 likes)

Hoi allemaal, ik ben Erik en net nieuw op deze site. Ik lees deze topic maar herken hier niets in eigenlijk. Had vanaf het begin al gelijk wat leuke reactie's en ben in gesprek met leuke dame's die (nog) niets vragen over mijn credit-card limiet. Ik heb echt een hoop lol en moet veel lachen tijdens conversaties. Wellicht dat het dan toch aan je "zoek criteria" moet liggen. Ik denk wel dat je iets zult moeten toevoegen aan iemands leven. en dat werkt visa-versa toch? Als je geen geld hebt, zul je iets anders moeten toevoegen in de vorm van humor, respect of verzin zelf iets. Persoonlijk ben ik van mening dat ieder mens wel een kwaliteit bezit, dus zul je moeten kijken of die kwaliteit je aanspreekt. Echt bijzonder vreemd vind ik het ook niet dat vrouwen (soms) letten op je inkomen. Maar denk ook dat je dat wat moet vertalen naar je eigen dialect. Denk dat we allemaal wel eens zo'n relatie achter de rug hebben hier dat je jaren aan een dood paard loopt te trekken en dat helemaal zat zijn. Denk dus dat je het kunt vertalen als dat die vrouwen een man zoeken die vooruit wil in het leven en opbouwend bezig is. Dus niet echt een bier zuipende hangbuik die achter de tv op de bank hangt de hele dag zoeken. Maar goed, ik heb het wel vaker mis, dus corrigeer me maar als ik het mis heb ;-)

Ikzelf ben gewoon heel erg arm, heb naast een kut karakter ook nog een slap en leugenachtig karakter.
Maar desondanks heb ik het hier echt naar mijn zin en heb ik leuke reacties.
Dus ik vermoed dat mijn kleine minderwaardigheids- complexje me juist prettiger in de omgang maakt.
Ik weet het niet, ik selecteer ook niet....

Erik

avatar

138 posts

Delftse1959 schreef op 9 mei 2016:

Hahah Erik, lastig dat je arm bent, een kut karakter hebt, maar je hebt wel humor, en ja er zijn nog steeds vrouwen die dat wel belangrijk vinden, jammer dat je niet 10 jaar ouder bent, en 10 kilo zwaarder ... ..............

Ben t met je eens dat wij vrouwen ( ik ) geen bierdrinkend hangbuik varken op de bank willen krijgen / hebben, maar denk dat mannen ook niet zitten te wachten op vrouwen die een twee liter pak wijn op tafel hebben staan met een koffie beker eronder, en zich daar mee vol gieten



groetjes

B

avatar

4 posts

Aparteling schreef op 9 mei 2016:

De rode draad door alle reacties is toch dat je iets te bieden moet hebben, en een gevulde portemonnee.
Intermenselijke contacten zijn op dating sites heel moeilijk te vinden.

avatar

138 posts

Delftse1959 schreef op 9 mei 2016:

Misschien zoek je verkeerd Aparteling ..

avatar

19 posts

jesse1248 schreef op 10 mei 2016:

Ik heb gemerkt dat sommige karaktereigenschappen die ik heb vrouwen wel aanspreken.
Daarnaast denk ik dat ik een duidelijke profielschets heb geschreven en daarin komen die karaktereigenschappen ook wel naar voren.
Het is natuurlijk lastig om uit te vinden hoe zo'n profiel overkomt, dat kan je eigenlijk zelf niet beoordelen.
Als je helemaal geen reacties krijgt kom je er ook niet achter waarom dat zo is.
Misschien is het een idee om een groepje te vormen die op verzoek feedback geven, maar dat moet dan wel een zeer gevarieerd groepje zijn.
En in zo'n geval krijg je natuurlijk best wel positieve maar ook negatieve kritiek, dat kan ook wel hard zijn dan.
Het kan natuurlijk wel een eye-opener zijn.
Ik heb ooit eens een training gekregen in solliciteren, daarin kwam datzelfde aspect naar voren: waarom wordt de een wel en de ander niet geselecteerd voor nadere kennismaking.
Soms kan een klein onbenullig dingetje heel veel verschil maken.
Hahahaha, niet dat je jezelf anders voor moet gaan doen dan je werkelijk bent, maar een iets andere manier van omschrijving kan veel verschil maken.


avatar

25 posts

Rutger schreef op 10 mei 2016: (2 likes)

Misschien is het ook handig om te kijken wanneer iemand voor het laatst online is geweest voordat je een bericht stuurt. Het heeft niet heel veel zin om een uitvoerig bericht te sturen naar iemand die al maanden niet online is.

We zijn bezig met een systeem waarbij je kunt zien hoevaak een persoon reageert op berichten.

avatar

1 posts

ilmar (banned) schreef op 11 mei 2016: (2 likes)

ah ja, het is nog al simpel. als er nog geen eens een hoi vanaf kan. dan staan er op 9 vd 10 profielen: IK ben geduldig, sociaal etc etc..waar blijkt dat uit? wat ik ook heb gemerkt is dat vrouwen eerder kijken of je lekker bent dan een man naar een vrouw. wat ik nooit heb begrepen is dat alle seks propaganda zwaar word gestimuleerd maar op een profiel zeg je ja het moet er niet om gaan. you can't have it both ways.
Noteren hoe je bent. Ja, een dief zet ook neer dat ie eerlijk is dus, kom op weet je. top40 muziek. bestaat tegenwoordig alleen maar uit seks dit gay dat weet ik wat allemaal. en we komen hier terecht omdat we elkaar op straat, op het werk, in de kroeg, in het zwembad where ever al niet normaal kunnen aankijken. en dan zitten we hier.....................EN DAN WORD HET NOG NIKS............Damn.

avatar

9 posts

Zonnekus schreef op 20 juli 2016: (3 likes)

Wat een schitterende humor is hier te lezen en o zo waar. Allemaal met een verschillende kijk op het leven en allemaal waar.
Zoveel mensen zoveel wensen zeg ik altijd. Zelf kom ik uit de walkman-generatie, heb de computer zien verschijnen en ben dus nog 'ouderwets' opgevoed. In die tijd bestond er maar 1 realiteit > degene waarin wij ademhalen. Tegenwoordig bestaan er 2 realiteiten en de digitale realiteit is een aanvulling op de echte met alle gemak en problemen die erbij horen.
Je kan onderzoeken waar een mens zijn partner op selecteert en er zal unaniem uitkomen > op geur en gevoel.
Alle relaties die ontstaan zijn door denk-selectie klappen vroeg of laat altijd omdat dat ene unieke ingrediënt blijkt te missen.
De computer en al ons andere digitale speelgoed is hersen voedsel. Je kan er ontzettend veel leuke en mooie dingen mee doen maar degene die het blijft zien als zeer geavanceerd speelgoed komt het verste in het leven.
Ik denk maar zo... Als ik nu niks heb dan kan ik toch niets verliezen!
Je kan soms dagen, weken of maanden ontzettend goed chat/mail contact hebben en zodra je elkaar dan eindelijk ziet word het alsnog niks. Het enige wat dit bewijst is dat je beiden op hetzelfde niveau blijkt te denken.
Noem mij ouderwets maar ondanks mijn geavanceerde speelgoed zal ik blijven selecteren op gevoel.
De enige mogelijkheid om dat te kunnen doen is en blijft een ontmoeting in real-life.

Een andere problematische eigenschap van veel mensen is dat het zo nodig iets moet zijn of worden.
Het is iets of het is niets. Alles wat je eraan probeert te veranderen zal het alleen maar verder uit verband trekken.
Verwachtingen zijn een resultaat van denk processen en lopen nagenoeg altijd uit op teleurstelling.
Probeer maar eens een verwachting met je hart te maken. Je zal merken hoe onmogelijk dit is en het cadeau wat je ervoor terug krijgt is dat je gaat begrijpen wat de werkelijke bedoeling is. Ik noem het verlangen...
Gooi al je verwachtingen in de prullenbak en ga genieten van je leven. Dat is vervolgens HET ingrediënt wat je met je toekomstige partner kan delen. Hij/zij zal van je kunnen houden omdat jij dan weet wat genieten is!

avatar

2 posts

Ties schreef op 21 juli 2016: (1 likes)

Kijk Zonnekus, heeft het meest positieve bericht op deze topic, en ik sluit me daar volledig bij aan. Ben hier nog geen week, mijn profiel is echt niet zo interessant, sterker nog zou eerder denken dat mensen me uit de weg zouden gaan. Maar niets is minder waar, en als je niet iets verwacht en toch wat krijgt kan je er meer van genieten. Met de welvaart die meesten van ons tegenwoordig genieten, vergeten we dat het de kleine dingen zijn die het doen. Voor mij wel althans....een afknapper is als het al snel opdringerig wordt, of teveel neigt naar de lakens.

Die tijd heb ik wel gehad....denk dat ik ongeveer uit hetzelfde tijdperk kom als Zonnekus, waar we nog op straat knikkerden, er antennes op het dak stonden en het al een belevenis was dat we een extra zender kregen. Oftewel voordat we digitaal de mogelijkheid kregen om onze horizon te verbreden. Ik heb hier voornamelijk een profiel aangemaakt omdat ik na ruim tien jaar toch weer eens wil zien wat er daarbuiten is, en mocht daar leuk contact uit komen helemaal top.

Ik heb het niet ruim, ben vaker op zoek naar werk dan werkend....en toch hou ik het draaiende, en zou mijn laatste euro weggeven aan iemand die het harder nodig heeft dan ikzelf.

Als ik al naar werk vraag is het meer uit interesse om te zien of je wat met elkaar gemeen hebt, niet omdat je portemonnee me interesseert aangezien ik al jaren de schuldsanering weet te ontwijken. Als het me daar om ging, had ik wel een ouder iemand aan de haak geslagen die snel het hoekje omging, en materieel is alleen maar dat. Uiterlijk zegt ook niet alles, en gevoel is uiteindelijk het meest belangrijk, want waarom zijn we hier....omdat we graag toch willen zien of er iemand is waar we wat mee kunnen toch?

avatar

10 posts

Ceeee schreef op 11 augustus 2016:

Voor Ties, en echt met alle respect:

Lees ik het goed dat je een relatie wilt, maar 'tussen de lakens' zoals je het zelf zegt, alleen slaapt?

Nogmaals: geen waarde oordeel, slechts een vraag ter verduidelijking.

avatar

4 posts

Freggle73 schreef op 20 augustus 2016: (1 likes)

Mijn verwachting van een site als deze is een leuke babbel.

Iemand hoeft voor mij niet rijk te zijn als hij maar zijn rekeningen kan betalen en financieel afhankelijk is.

Op dit moment heb ik ook door omstandigheden een uitkering maar daar kom ik ook netjes mee uit.

Verder is het fijn dat we dingen gemeen hebben en ook een beetje op 1 lijn liggen.

En we moeten met elkaar kunnen lachen.

En ik heb liever een goede vriendschap dan een slechte relatie.

Sommige mensen focussen zich alleen maar op die ene terwijl je dan soms hele leuke vriendschappen misloopt.



Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken