avatar

138 posts

Delftse1959 schreef op 1 mei 2016:

Ik ben weer terug van weg geweest, en als ik zo de statistieken eens bekijk, zijn er in mijn geval, veel mannen die meer dan een jaar niet op de site geweest zijn, en misschien niet eens weten dat ze nog op deze site zitten ... Is het handig dat daar eens wat mee gedaan word ? Nu kijk ik eerst hoe de statistiek is van die persoon, voor ik oberhaupt verder kijk. of is het zo dat iedereen in de leden lijst blijft, of hij of zij nu wel of niet afgemeld is ? Lijkt mij onwaarschijnlijk ........

m.v.g.

Delftse1959

avatar

4 posts

joostie schreef op 2 mei 2016:

Zou beter zijn ja inactief voor bv een jaar? Verwijderen,en maximaal n maand zonder (red een RECENTE FOTO,) ik hsteeb iemeand leren kennen die ineens 11 jaar ouder was, en lijkt totaal niet meer op de persoon op de foto)als ze t uberhaubt ooit geweest is.....

avatar

35 posts

Tristan schreef op 3 mei 2016:

Delftse1959 wrote:
Ik ben weer terug van weg geweest, en als ik zo de statistieken eens bekijk, zijn er in mijn geval, veel mannen die meer dan een jaar niet op de site geweest zijn, en misschien niet eens weten dat ze nog op deze site zitten ... Is het handig dat daar eens wat mee gedaan word ? Nu kijk ik eerst hoe de statistiek is van die persoon, voor ik oberhaupt verder kijk. of is het zo dat iedereen in de leden lijst blijft, of hij of zij nu wel of niet afgemeld is ? Lijkt mij onwaarschijnlijk ........

m.v.g.

Delftse1959


Op het moment dat iemand zich bij ons uitschrijft verdwijnt hij of zij ook van de lijst. Wanneer je trouwens op zoeken klikt en sorteert op "laatst online" dan krijg je mensen op volgorde te zien wanneer ze hier voor het laatst waren. Dan kan je gemakkelijker profielen mijden van mensen die al een tijdje niet actief zijn.

avatar

35 posts

Tristan schreef op 3 mei 2016:

joostie wrote:
Zou beter zijn ja inactief voor bv een jaar? Verwijderen,en maximaal n maand zonder (red een RECENTE FOTO,) ik hsteeb iemeand leren kennen die ineens 11 jaar ouder was, en lijkt totaal niet meer op de persoon op de foto)als ze t uberhaubt ooit geweest is.....


Verwijderen is geen optie, maar we kunnen wel iets anders bedenken, bijvoorbeeld dat wanneer je iemand een berichtje stuurt en deze al lang niet actief is geweest, je een waarschuwing erbij krijgt. Ik denk inderdaad ook joostie, dat die foto al oud was toen deze werd geplaats

avatar

19 posts

jesse1248 schreef op 3 mei 2016:

Het lijkt mij dat het belang van foto's erg overschat wordt.
Minstens net zo belangrijk (zo niet belangrijker) is hoe iemand beweegt en de klank van de stem.
Natuurlijk zijn er mensen die een verouderde foto gebruiken omdat ze juist dat de leukste foto vinden, vaak is dat geen opzet, maar zijn foto's uiteindelijk toch bedrieglijk.
Ik krijg de indruk dat bij snelzoeken altijd een last-on-line volgorde wordt gebruikt. Inderdaad heel handig.

avatar

9 posts

Zonnekus schreef op 20 juli 2016: (1 likes)

Iedereen is wel eens een tijdje afwezig. Op andere sites heb ik vaak een extra 'filter button' gezien die het mogelijk maakt om inactieve leden langer dan 2 tot 3 maanden weg te laten uit de zoekresultaten. Lijkt me een aanwinst voor jullie mooi opgezette site.
Uiteindelijk werkt de laatst online filtering ook, maar het blijft voor iedereen die hier actief is een lichte teleurstelling als je iemand hebt gevonden die je leuk vind en vervolgens al een jaar of langer afwezig is.
De ervaring leert dat actieve daters enthousiaster blijven als dergelijke teleurstelling geminimaliseerd kunnen worden.

avatar

26 posts

Solo64 schreef op 3 april 2017:

Ben hier nog maar net aktief maar er staan wel erg veel leden tussen die na 2015 niet meer aktief waren.
Kunnen die niet gewoon verwijderd worden?
Of na aanschrijven en geen reactie terug ?
Dat houd het systeem wel up to date en schoon.
En voorkomt teleurstellingen.


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken