avatar

25 posts

Rutger schreef op 31 mei 2016:

Omdat we niet de illusie hebben dat mensen op slechts 1 datingsite ingeschreven staan, hebben we op SinglesPlace een gedeelte toegevoegd met reviews over andere datingsites.

We vragen iedereen om zijn of haar ervaringen te delen over datingsites. Mochten er nog sites ontbreken dan horen we het graag. We zijn net begonnen dus nog niet alle grote datingsites zijn toegevoegd.

Uiteraard zijn we ook altijd benieuwd naar je mening over SinglesPlace. Via het contactformulier of het forum horen we het graag als je denkt dat er iets beter kan.

Een overzicht van alle datingsites vind je: hier

avatar

35 posts

Tristan schreef op 2 juni 2016:

Tagged en een aantal andere sites staan erbij. Ook is er wat meer informatie toegevoegd.

avatar

372 posts

dageraad schreef op 3 juni 2016:

Zelf heb ik op Ondeugend daten en Vriendschapsnet gezeten. Dan zou je denken neee dat is wat anders. Nee hoor men zoekt daar ook naar relaties of vriendschap+ net als hier en op die andere sites

avatar

19 posts

jesse1248 schreef op 4 juni 2016:

Ik sta ook al heel lang ingeschreven bij POF, "Plenty of Fish".
Een internationale datingsite die zijn oorsprong heeft in Noord-Amerika.
Leuk berichtjes uitwisselen (voertaal is levend Engels, dus geen school-Engels).
Jaren geleden ben ik dan ook inderdaad de oceaan een keer overgestoken voor een ontmoeting / vakantie+.
Het is niet echt aan te raden hoor, zelfs binnen de westerse wereld zijn de cultuurverschillen erg groot, maar het was wel een heel leuke vakantie en ik heb nog altijd emailcontact met de betreffende dame.
Tegenwoordig heeft POF ook veel inschrijvingen uit Nederland, maar het is er minder gezellig dan hier op SP.
Ook is het absoluut gratis.

avatar

5 posts

Dushi1971 schreef op 5 juli 2016:

Tagged is geen goeie site voor dating.. het zit vol met fakes, geilers en onbeschofte mensen.... maar wel leuk om te chatten of afbeeldingen plaatsen...

avatar

372 posts

dageraad schreef op 26 oktober 2016:

Pas op heren, veel scammers in omloop hier, dat kun je zien aan foto, ze...nou ja het dus...zoekt een man van 18 jaar tot 70, en vaak profiel niet volledig ingevuld- Laat je niet verleiden door foto en slijmerij.

avatar

2 posts

ramvrouw85 (banned) schreef op 22 november 2016:

Ik wil graag even waarschuwen voor de site dating4all is pure oplichting.. die zetten fakeprofielen bijv bij marktplaats of tweedehands.nl en als je daar op reageer krijg je een bericht ik heb nu een 100% fake vrije datingsite gevonden zullen we daar verder praten als je daar op in gaat kan je 2 berichten sturen daarna 1,50 per bericht.. de profielen zijn fake alleen om bezoekers te lokken..

avatar

2 posts

ramvrouw85 (banned) schreef op 22 november 2016:

Sorry het moest datingsite4all.nl zijn..


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken