avatar

1 posts

MeMyself schreef op 23 juni 2016: (1 likes)

Ik zou graag een functie willen zien die het mogelijk maakt dat mensen, die ouder zijn dan de leeftijd die is ingevuld bij 'partner', je profiel niet kunnen bekijken. Ik heb namelijk geen interesse in mannen van 35+ maar kan dit nergens aangeven. Ik ben nu alleen maar aan het blokkeren, en ik denk niet dat dat de bedoeling is van SinglesPlace

avatar

25 posts

Rutger schreef op 23 juni 2016: (1 likes)

Goed idee! Ik zal het op onze to-do list zetten

avatar

26 posts

Solo64 schreef op 3 maart 2017: (1 likes)

Ik krijg reacties van veel jongere mannen, streelt ergens mijn ego maar ik heb er geen behoefte aan. Is er niet iets als een leeftijd controle?

avatar

7 posts

michaelAsd (banned) schreef op 5 maart 2017:

Een beetje jammer als alleen mensen die binnen het zoekprofiel passen een profiel kunnen bekijken. Op de chat vind ik het wel leuk om te weten met wie ik te maken heb, man of vrouw, en dat zou dan niet meer mogelijk zijn. Nu hoor ik wel van meer vrouwen dat ze oeverloos veel mailtjes krijgen van dezelfde mannen en er moe van worden om daar telkens afwijzend op te reageren, dus misschien de blokkeerfunctie als optie bij mails zetten of zo

avatar

1 posts

brainsenmeer (banned) schreef op 15 april 2017:

Leeftijdgrens ervaar ik zelf soms als lullig... Maar kan me voorstellen dat je niet wilt worden lastig gevallen door pubers als je 40+ bent.
- Een blokkade voor drammers, hijgers etc. is idd een goed optie.
- Ook een klachtenknop (naar de beheerders site) over lastige types lijkt me n goed idee.
- Op een andere site hoorde ik v.e. gebruiker, dat er ook ict-techneuten waren die de boel hackten en dan lastig werden.... Probeer dat te voorkomen. Succes!

avatar

1 posts

Egbert1948 schreef op 16 april 2017:

Zou een knop willen hebben GEEN INTERESSE met als keuze negeren blokkeren vergeten

( Geen kinderen in mijn huis )


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken