avatar

372 posts

dageraad schreef op 17 april 2017: (1 likes)

Hoi Tristan, Rutger en alle actieve leden,

Van de week had ik het met een paar leden van deze site over een "2e chatbox".
Een chatbox zonder moderators en waarbij iedereen zichzelf kan zijn en dat ALLE onderwerpen bespreekbaar zijn.
Ik bedoel geen ranzig gedoe en dat het alleen maar over seks moet gaan en ook niet dat vrouwen op die manier benadert worden,
NEE gewoon een openhartig gesprek kan voeren met meerdere mensen (prive chat hebben we al) te gelijk, zonder dat je iedere keer op je woorden moet letten om dat de moderators het niet eens zijn met de discussies of andere onderwerpen die gevoerd worden in de huidige chatbox.

Misschien een goed idee om hier over te stemmen, dan weten we of er vraag naar is.

Groetjes dageraad

Is er behoefte aan een 2e chatbox, waarbij alle onderwerpen bespreekbaar zijn? (zonder ranzig gedoe)

Ja dat wil ik ! (zonder moderator)
Ja dat wil ik wel, maar dan met een moderator.
Weet ik niet
Misschien
Nee dat wil ik niet
Een goed idee, maar wat gebeurt er als er conflicten zijn in de 2e chatbox.

avatar

7 posts

michaelAsd (banned) schreef op 17 april 2017: (3 likes)

Wat mij betreft mag het met een Mod. Geen enkel probleem, maar dat deze pas ingrijpt op het moment dat een lid klaagt. Als het dus gaat over gevoelige onderwerpen van welke aard dan ook, dan doet de Mod óf mee óf is stil, maar gaat niet roepen dat gevoelige of intieme zaken privé besproken moeten worden. Juist die dingen die soms gevoelig liggen kunnen een chat verrijken.

avatar

25 posts

Rutger schreef op 18 april 2017:

Helaas, een tweede chatbox gaat er niet komen. Als je gevoelige zaken wilt bespreken kan dat altijd per prive chat.

avatar

372 posts

dageraad schreef op 18 april 2017: (1 likes)

Punt is juist dat het bespreken van date ervaringen, twijfels over relaties en meer van dat soort zaken juist boeiend in een groep zijn en dan is het vervelend als de mod dat stil legt. Het staat ook niet in de regels dat je het niet over die dingen mag hebben, dus niemand weet waar ie aan toe is en steeds meer mensen haken al snel af op de chat.

avatar

8 posts

jacq1965 schreef op 18 april 2017: (2 likes)

ja het is ook heel jammer dat er niet word geluisterd naar de wensen van de leden ,,
heb me onvrede al laatst geuit op de algemene chat ,,
we zijn volwassen mensen onder elkaar , en kunnen dus ook eigen beslissingen nemen of je er in mee gaat of niet ,,
zoals laats dat er een iets werd vermeld , hebben we dat als volwassen mensen ook op gelost door onze weer woord te laten horen,,
de laatste tijd lijkt het wel een macht strijd is van de MOD ,, ook daar heb ik mijn mening over gegeven maar kreeg er geen gehoor op
en zal het nu op een andere manier , te oren brengen ,,
het lijkt steeds meer op het kabinet van ministers je stemt erop en zodra ze de macht hebben telt het gewone volk niet meer mee ..
en je meningen worden verwijderd of gebant ,, dat laatste vind ik dus zo danig een machts misbruik
enja dat er regels zijn is goed maar komop iedereen heeft ooit wel eens buiten de regels om lol gehad ,, de chat is toch een duidelijk aantrekking punt voor elke datings site ,,
en geloof best als mensen zicht eraan ergeren over bepaalde onderwerpen wie houd ze dan tegen om gewoon niet mee te doen of gewoon niet te lezen ??
ben hier pas lid maar heb in jaren niet meer zo lol gehad ,, en nu word het mond dood gemaakt zonde als de moderator er zoveel moeite mee heeft ,, hij kan toch ook vrijwillig weg gaan ,, maar goed dat is mijn mening

avatar

1 posts

WareLiefde schreef op 22 april 2017:

Fleur_1971 wil graag met iedereen kunnen communiceren. Raar dat je mij dan blokkeert! Niet erg hoor, maar wel opvallend.

avatar

2 posts

Fleur_1971 schreef op 22 april 2017:

WareLiefde wrote:
Fleur_1971 wil graag met iedereen kunnen communiceren. Raar dat je mij dan blokkeert! Niet erg hoor, maar wel opvallend.


nee..totaal niet, geen behoefte aan. Een chat is ''algemeen"' staat er ook boven als je goed leest. Maar prive bepaal ik het graag zelf..ook wel zo normaal toch!! En ook blokkeren is een vrije keuze, niets mis mee. Daarbij is het verstandig om te kijken of zoals je het hierboven wel beschrijft op waarheid berust..voordat je reageert.

[ bericht aangepast door Fleur_1971 op 22 april 2017 ]


Dit topic is gesloten...
Actieve Topics Zoeken