avatar

138 posts

Delftse1959 schreef op 19 mei 2017:

Het is prettig als zoekende leden profielen lezen en niet alleen naar fotos kijken en dan daar klakkeloos op reageren,
op die manier kan je een minder leuke tegen - reactie voorkomen.

mvg

Delftse

[ bericht aangepast door Delftse1959 op 26 juli 2017 ]

avatar

372 posts

dageraad schreef op 21 mei 2017: (3 likes)

Of daarom niet reageren, als men puur op foto en leeftijd afgaat.
Al blijft een profiel een indicatie net als profielfoto, iemand kennen doe je pas live

avatar

1 posts

johan196630 schreef op 23 mei 2017:

ervaring hier is ze kijken je profiel en gooien je dan zonder reden op block enorm jammer ,

avatar

1 posts

fabiank94 schreef op 26 mei 2017:

tegenwoordig zijn sommige ( de meeste ) dames, wachtend op hun perfecte droom prins en ja op die manier blijven ze maar dromen en zien ze de werkelijkheid niet meer.
De dingen die de meeste dames alleen intreseren is leeftijd, uiterlijk, alles wat je van buiten ziet. En hun maar klagen over dat zij alleen maar mannen vinden die of niet bestaan of hun achter het raam zetten

avatar

1 posts

Rogue0861 schreef op 1 juni 2017: (3 likes)

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier en wil hier wel even op inhaken.
Inderdaad verbaast het mij dat mijn email volloopt met reacties van jonge mannen ? terwijl in mijn profiel toch duidelijk staat va 48 jaar. Er wordt dus niet gelezen.
Profiel blocken is denk ik geen optie. Het zou wel makkelijk zijn als er een knop zou zijn met geen interesse. Dit voorkomt dat je steeds berichtjes moet sturen ( ik ben beleefd ?).
Musschien een tio voor de moderators.

avatar

28 posts

jordyd schreef op 4 juni 2017:

Rogue vind dit een heel erg goed idee zal het doorgeven aan tristan en hopelijk dat de admins er ook iets van maken

avatar

7 posts

michaelAsd (banned) schreef op 5 juni 2017: (1 likes)

Een andere optie is dat er aangegeven kan worden of je open staat voor alle mails,
of alleen van mensen die qua leeftijd voldoen aan je zoekopdracht.

avatar

138 posts

Delftse1959 schreef op 5 juni 2017:

Dat helpt helaas niet Michael ...

avatar

35 posts

Tristan schreef op 8 juni 2017: (2 likes)

Rogue0861 wrote:
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier en wil hier wel even op inhaken.
Inderdaad verbaast het mij dat mijn email volloopt met reacties van jonge mannen ? terwijl in mijn profiel toch duidelijk staat va 48 jaar. Er wordt dus niet gelezen.
Profiel blocken is denk ik geen optie. Het zou wel makkelijk zijn als er een knop zou zijn met geen interesse. Dit voorkomt dat je steeds berichtjes moet sturen ( ik ben beleefd ?).
Musschien een tio voor de moderators.


Dit wordt gemaakt en zal binnenkort beschikbaar zijn.

avatar

2 posts

yd4ever schreef op 23 september 2018:

Ik ben het ermee eens. Ik ben nog maar 2 dagen lid en ik krijg een heleboel berichten van mannen ver boven mijn leeftijd. Er staat vanaf 24 tot 31 jaar waar ik naar op zoek ben en dan word ik bestookt door vele mannen van 50 tm 60 jaar. Krijg gelukkig ook wel een aantal berichtjes van jongens van mijn leeftijd. Maar ik voel me daar onprettig bij alsof ze alleen maar op zoek zijn naar een meisje voor seksueel contact ofzo. Van 1 iemand was zelfs de 2de openingszin allerlei shit over standjes van sex. Nou dat hoef ik al helemaal niet te horen!

avatar

1 posts

boogschuttertje schreef op 23 september 2018: (1 likes)

wat ik jammer vind is dat er mensen op staan die al 2 of 3 jaar niet meer online zijn geweest.

avatar

2 posts

Ron1957 schreef op 3 november 2018:

Jammer maar waar... lijkt wel of deze site nu actief meer is ?? heel veel oude profielen, en als je al aankikt krijg je bericht dat '' use bestaat niet'' ??? Heel vervelend. De dames hebben inderdaad er een handje van om af en toe je profiel om een weegschaal te leggen, terwijl ze niet eens de moeite hebben genomen om eens kennis te maken. Dames, het is voor ons ( heren) net zo lastig hoor om opnieuw te beginnen en je oppen te stellen voor nieuwe mensen. Is dat ook niet de bedoeling hier??

avatar

11 posts

Bitchy schreef op 2 juni 2019:

Ik heb ook die ervaring ze zien je foto
De foto valt in smaak en dan schijven ze je aan
Op een manier waarop meteen duidelijk is dat ze niet gelezen hebben
Maar puur afgaan op de foto die je hebt hangen
Dat soort mannen vallen bij mij meteen af !
Geen interesse !

avatar

19 posts

jesse1248 schreef op 29 september 2019:

Als ik inlog, krijg ik direct meldingen van het aantal keren dat mijn profiel is gelezen en zelfs van iemand die interesse heeft in mij!
Jammer dat die persoon al anderhalf jaar niet op deze site is geweest.
En toch komt die melding telkens weer.

avatar

3 posts

LindaR (banned) schreef op 16 november 2019:

Laat jezelf duidelijk zien. Qua foto en profiel. Geef duidelijk aan wat je graag ziet in een ander en wat je die biedt.
Wees eerlijk over wie je bent. Positief en negatief.
Ik zelf kan bv niets met een profiel dat bijna niet is ingevuld. Hoe kan ik dan weten wie die persoon is? Raar dat je niet weet wie je bent en wat je wilt. Of dat niet in een profiel wilt cq kunt zetten. Beetje misleidend. Of het veld te breed willen houden. Als men dan in profiel zet: komt nog wel...of. je vraagt het me maar getuigt dat van een soort sterrenstatus....Dan vind ik dat zeer arrogant. Daar investeer ik niet in.
Investeer dus in een goed profiel! Ik heb er veel ervaring mee en help anderen ermee.

avatar

8 posts

Delta schreef op 30 oktober 2023:

Ik reageer enkel op profielen met duidelijke foto(s) van de persoon . En text inhoud “die ik ten alle tijden “lees , bestudeer en beoordeel” Zonder dat , weet ik niet of iemand mogelijk in mijn categorie van interesse valt . En reageer ik niet .

avatar

5 posts

krachtsporte schreef op 17 december 2023:

''Als jezelf niet de juiste mindset hebt, trek je altijd aan op jou pad: wat voor jou onwenselijk is''

avatar

5 posts

krachtsporte schreef op 17 december 2023:

En ach; als er dan heel sporadisch eens iemand voorbij komt, die het boek alleen maar op de kaft beoordeeld?
Lach dan gewoon om deze onderontwikkelde.
Want lachen is heel gezond.

avatar

5 posts

krachtsporte schreef op 17 december 2023:

Het is zo ongelooflijk kinderachtig, om anderen de schuld te geven van jou eigen beperkingen.
Maar ook ver van intelligent, om jezelf te onthouden van de Full Beauty and the Joy of Life.


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken