138 posts | Delftse1959 schreef op 19 mei 2017: Het is prettig als zoekende leden profielen lezen en niet alleen naar fotos kijken en dan daar klakkeloos op reageren, [ bericht aangepast door Delftse1959 op 26 juli 2017 ] |
372 posts | dageraad schreef op 21 mei 2017: (3 likes) Of daarom niet reageren, als men puur op foto en leeftijd afgaat. |
1 posts | johan196630 schreef op 23 mei 2017: ervaring hier is ze kijken je profiel en gooien je dan zonder reden op block enorm jammer , |
1 posts | fabiank94 schreef op 26 mei 2017: tegenwoordig zijn sommige ( de meeste ) dames, wachtend op hun perfecte droom prins en ja op die manier blijven ze maar dromen en zien ze de werkelijkheid niet meer. |
1 posts | Rogue0861 schreef op 1 juni 2017: (3 likes) Hoi allemaal, |
28 posts | jordyd schreef op 4 juni 2017: Rogue vind dit een heel erg goed idee zal het doorgeven aan tristan en hopelijk dat de admins er ook iets van maken |
7 posts | michaelAsd (banned) schreef op 5 juni 2017: (1 likes) Een andere optie is dat er aangegeven kan worden of je open staat voor alle mails, |
138 posts | Delftse1959 schreef op 5 juni 2017: Dat helpt helaas niet Michael ... |
35 posts | Tristan schreef op 8 juni 2017: (2 likes) Rogue0861 wrote: Dit wordt gemaakt en zal binnenkort beschikbaar zijn. |
2 posts | yd4ever schreef op 23 september 2018: Ik ben het ermee eens. Ik ben nog maar 2 dagen lid en ik krijg een heleboel berichten van mannen ver boven mijn leeftijd. Er staat vanaf 24 tot 31 jaar waar ik naar op zoek ben en dan word ik bestookt door vele mannen van 50 tm 60 jaar. Krijg gelukkig ook wel een aantal berichtjes van jongens van mijn leeftijd. Maar ik voel me daar onprettig bij alsof ze alleen maar op zoek zijn naar een meisje voor seksueel contact ofzo. Van 1 iemand was zelfs de 2de openingszin allerlei shit over standjes van sex. Nou dat hoef ik al helemaal niet te horen! |
1 posts | boogschuttertje schreef op 23 september 2018: (1 likes) wat ik jammer vind is dat er mensen op staan die al 2 of 3 jaar niet meer online zijn geweest. |
2 posts | Ron1957 schreef op 3 november 2018: Jammer maar waar... lijkt wel of deze site nu actief meer is ?? heel veel oude profielen, en als je al aankikt krijg je bericht dat '' use bestaat niet'' ??? Heel vervelend. De dames hebben inderdaad er een handje van om af en toe je profiel om een weegschaal te leggen, terwijl ze niet eens de moeite hebben genomen om eens kennis te maken. Dames, het is voor ons ( heren) net zo lastig hoor om opnieuw te beginnen en je oppen te stellen voor nieuwe mensen. Is dat ook niet de bedoeling hier?? |
11 posts | Bitchy schreef op 2 juni 2019: Ik heb ook die ervaring ze zien je foto |
19 posts | jesse1248 schreef op 29 september 2019: Als ik inlog, krijg ik direct meldingen van het aantal keren dat mijn profiel is gelezen en zelfs van iemand die interesse heeft in mij! |
3 posts | LindaR (banned) schreef op 16 november 2019: Laat jezelf duidelijk zien. Qua foto en profiel. Geef duidelijk aan wat je graag ziet in een ander en wat je die biedt. |
8 posts | Delta schreef op 30 oktober 2023: Ik reageer enkel op profielen met duidelijke foto(s) van de persoon . En text inhoud “die ik ten alle tijden “lees , bestudeer en beoordeel” Zonder dat , weet ik niet of iemand mogelijk in mijn categorie van interesse valt . En reageer ik niet . |
5 posts | krachtsporte schreef op 17 december 2023: ''Als jezelf niet de juiste mindset hebt, trek je altijd aan op jou pad: wat voor jou onwenselijk is'' |
5 posts | krachtsporte schreef op 17 december 2023: En ach; als er dan heel sporadisch eens iemand voorbij komt, die het boek alleen maar op de kaft beoordeeld? |
5 posts | krachtsporte schreef op 17 december 2023: Het is zo ongelooflijk kinderachtig, om anderen de schuld te geven van jou eigen beperkingen. |
Meld je gratis aan om ook te reageren!
Actieve Topics Zoeken