avatar

1 posts

Gewone_kerel schreef op 25 augustus 2017:

Heb het idee dat hier ook bitter weinig activiteit is op deze site.. en het gevoel dat de meesten zich aanmelden and that is it..!! Verder loggen ze maan.....nee, jaren niet meer in. Heb genoeg accounts gezien die laatst ingelogd waren in juni/juli/augustus 2015... dan vraag ik je...!!

Heb jij die ervaring ook..?!

JA
NEE

avatar

5 posts

lyra schreef op 8 oktober 2017:

Idd de dames zijn verlegen

avatar

372 posts

dageraad schreef op 8 oktober 2017:

Nou ben ik niet mee eens lyra, laatst een leuk mailtje verstuurd aan een man, ging om vriendschap nog wel, nooit meer een reactie vernomen! Van mij part...geen interesse. Nee niks nada. Ook tik ik wat eens in het gastenboek, geen reacties!!
De mannen kunnen er ook wat van...

avatar

1 posts

dreke1970 schreef op 4 november 2017:

dat is niet waaar dageraad
ik heb met zat dames op de chat gezeten, krijg je ook geen antwoordt van

avatar

372 posts

dageraad schreef op 4 november 2017: (1 likes)

dat kan dreke, maar ik ben gelukkig NIET alle vrouwen

avatar

4 posts

R2302 (banned) schreef op 5 november 2017:

Ik vind dat als je een reactie ontvangt je ook moet reageren, of jij dan vervolgens positief of anders reageert is iets wat je zelf mag beslissen. Maar als je niets doet op een reactie die je krijgt is een no go. Het is maar zo een kleine moeite, dus wat houdt je tegen? Je bent hier niet voor niets neem ik aan, althans de meesten niet, dus doe er ook iets voor dan, ook als je het heel erg moeilijk vind om een eerste stap te zetten. Maar weet je, alle begin is moeilijk, ik heb daar zelf ook best moeite mee. En verder, wat de opening van deze draad betreft, ik denk dat het goed zou kunnen zijn het ledenbestand eens op te schonen ten gunste van leden die actief zijn of dat de laatste drie maanden geweest zijn, en de anderen in ieder geval op een afgescheiden gedeelte te plaatsen. Is maar een idee om op voort te borduren, maar ik tref inderdaad wel veel leden aan die al heel lang niet meer actief zijn. Ik wil overigens niemand uitsluiten of op het hart trappen, voor de duidelijkheid. Wat mijzelf betreft, ik reageer in ieder geval wel, op ieder bericht wat ik ontvang, want ik ben daar gewoon blij mee en neem er de tijd voor om te reageren.

[ bericht aangepast door R2302 op 5 november 2017 ]

avatar

1 posts

leveldesigner schreef op 9 november 2017:

Ik snap de stelling van deze topic, en eerlijk gezegd had ik er eerst ook moeite mee. Zit je een stukje te schrijven, krijg je
totaal geen reactie. Pas later zag ik dan pas dat de betreffende persoon al 2 jaar niet meer hier geweest was. Dus gebruik
ik nu de "Laatst Online" filter. Dit maakt dat alle profielen dan komen te staan in orde van laatst on line geweest te zijn.
Dus weet je zeker dat dit persoon nog actief hier is. Je vind deze optie onder de knop "Sorteer op".
Dan nog kan men ervoor kiezen om niet te beantwoorden, maar het helpt wel.
Om op de strekking zelf te antwoorden, vind ook dat als men een berichtje krijgt men wel even moet antwoorden al was
het maar met "geen interesse". Wel zo beleefd.

avatar

4 posts

R2302 (banned) schreef op 16 november 2017:

Een geweldige overweldigende stilte hier met een zeer ruime belangstelling van het andere geslacht... ja, slechts om plaatjes te kijken en de chat, meer niet. Dat is de indruk die ik hier krijg van deze overigens naar mijn bescheiden mening prima site, en vrijwel alle andere sites met deze doelstelling. Jammer, maar het is typisch voor het individualisme van vandaag.


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken