Pagina 2 van 2 « < 1 2

avatar

35 posts

Tristan schreef op 15 januari 2018: (8 likes)

Er is contact opgenomen met ons door RC productions een bedrijf dat muziekevenementen organiseert die zich toespitsen op de jaren 70 t/m 90, om te kijken of er interesse is in een singlesfeest voor SinglesPlace leden (en andere singles). Dit berichtje is om te peilen of er überhaupt interesse en of wij dus een samenwerking moeten aan gaan.

Lijkt dit je wat? Laat dan even een berichtje achter hier of like deze forum post.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 10 september 2018:

@Amber94. Ik stuurde een mail naar support en kreeg toen antwoord van info@knuz.nl. Volgens mij is het verder ook geen geheim dat de site is overgenomen en doen de mensen van knuz - in tegenstelling tot bijna alle andere gratis datingsites - er ook niet geheimzinnig over wie ze zijn.

avatar

3 posts

PartyDirk schreef op 10 september 2018:

Voor de mensen uit Drenthe en Groningen, regelmatig zijn er singleparty´s in Meppel en Grolloo. Inmiddels al 5 jaar bezig en hartstikke gezellig, ik ga er regelmatig heen!

avatar

372 posts

dageraad schreef op 10 september 2018:

Ja is leuk als je daar in de buurt woont of een adresje hebt waar je kunt overnachten

avatar

5 posts

pieterbilt59 schreef op 14 september 2018:

Zou het ook leuk vinden een feestje om andere singels te ontmoeten , maar ik zit met het openbaar vervoer en waar ik woon is het heel lastig om `s nachts of `s avonds heel laat een trein te krijgen . Je zit dan als het heel laat wordt met extra kosten voor een hotel overnachting .

avatar

3 posts

PartyDirk schreef op 8 oktober 2018:

Er zit in Witteveen een hotel waar regelmatig singles verblijven,van daar uit is grolloo dichtbij, iets van 10 km...
men zou iets kunnen organiseren dat belangstellenden daar een weekend je heen gaan?

avatar

41 posts

sweety1974 schreef op 24 oktober 2018:

PartyDirk wrote:
Er zit in Witteveen een hotel waar regelmatig singles verblijven,van daar uit is grolloo dichtbij, iets van 10 km...
men zou iets kunnen organiseren dat belangstellenden daar een weekend je heen gaan?


ben niet voor niets van een dorp naar de stad verhuist....

avatar

1 posts

jantje2000 schreef op 7 december 2018:

ja goed muziek, je kan het ook zelf maken , relax , dont do it https://allihoopa.com/s/WFGzOn1e


Pagina 2 van 2 « < 1 2

Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken