avatar

6 posts

alleen81 schreef op 16 januari 2018:

Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort hier aangemeld omdat ik graag een dame zou leren kennen, liefst in de buurt van Den Helder, om samen leuke dingen mee te doen.
's ochtends en 's avonds wandel ik graag door de natuur hier om de hoek, nog even zonder hond, die ga ik einde vd zomer namelijk kopen, een Labrador.
Ik ben al een tijdje aan het sparen ervoor omdat het niet de goedkoopste honden zijn maar ik vind het geweldige honden en wil er graag 1tje :) Ik heb voorlopig ook nog geen full-time werk, wel part-time, dus hij zal niet vaak (te lang) alleen zijn, dat zou zielig zijn.
Ik heb al twee katten in huis, Binkie en Droppie, die zijn heel lief ook en komen vaak bij me liggen op de bank als ik onderuit ga met muziekje, koffie en (meestal) een sigaretje.
Het zou leuk zijn als naast mijn katten (en hond straks) er ook een dame bij kwam zitten om gezellige dingen te doen en elkaar te leren kennen voor hopelijk zowieso een vriendschap en mocht het echt klikken dan misschien wel meer op zijn tijd. Ik ben al sinds eind zomer 2009 single en begin het alleen zijn een beetje beu te worden zo.
Ik ben natuurlijk niet altijd alleen, moeders, mijn broers, zus en hun kinderen komen vaak over de vloer, die zijn me alles, ik ben een echte 'family guy' dus.
Dat was het wel, mocht je meer willen weten van mij plaats dan gerust een berichtje hier of stuur mij een prive bericht, is ook goed.
Groetjes Jan.

avatar

41 posts

sweety1974 schreef op 16 januari 2018: (1 likes)

welkom op SP, Jan

avatar

6 posts

alleen81 schreef op 16 januari 2018:

Dank je :)

avatar

1 posts

Pluisjes schreef op 23 februari 2018: (1 likes)

Welkom en wat leuk dat je een hond wilt altijd gezellig en zijn altijd bljj als je thuis komt.

avatar

6 posts

alleen81 schreef op 23 februari 2018:

Hey, ja ik ben alleen wel inmiddels ietsje van gedachten veranderd. Ik wil wel een Labrador maar ga eerst verhuizen naar iets lagers of begane grond want op de 3e etage waar ik nu woon kan eigenlijk niet met een grote hond omdat hij dan steeds moet trappenlopen en dat is niet goed voor hem. Dus ik ga eerst wat anders zoeken (al mee bezig) en dan kijk ik wel verder ;) Ik hoop snel iets anders te hebben in elk geval :)

avatar

2 posts

Daser17 schreef op 25 februari 2018:

avatar

2 posts

Daser17 schreef op 25 februari 2018:

Ja goed hoor


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken