avatar

6 posts

alleen81 schreef op 23 mei 2018:

Ik heb nog nooit een date gehad via de website en heb dus ook geen idee hoe dat zou gaan.
Ik zie wel dat er een redelijk aantal keer op mijn profiel is gekeken maar tot dusver is er nog niets uit voort gekomen zeg maar, wat ik heel erg jammer vind.
Ik ben al weer best lang lid van de site hier, dus dan maar eens kijken of het via het forum kan. Ik zou graag met een vrouw uit Noord-Holland het liefst een keer wat gaan drinken hier in de buurt. Gewoon een date, kijken of het kan. Als je mij niks vind achteraf dan accepteer ik dat echt wel zonder lullig te gaan doen.
Zoals ik ook op mijn profiel schrijf ben ik er wel voor te porren om eerst te skypen met webcam voordat we uberhaupt iets afspreken. Ik heb zelfs nog nooit met iemand ge-skyped van hier. Terwijl ik juist denk dat het goed zou zijn als we eerst een tijdje skypen om elkaar beter te leren kennen. Of zie ik dat verkeerd?
Volgens mij, zo ijdel als ik ben haha, zie ik er toch ook echt niet zo slecht uit ofzo, dus wat is er mis dan? Of is het dat ik misschien wel te graag wil en zou ik gewoon moeten wachten? Ik "wacht" al sinds 2008, ik wil best wachten tot 2028 maar heeft dat wel zin dan nog?
Sorry voor de grote lap tekst en vragen :P

avatar

1 posts

Luveria schreef op 18 juni 2018:

avatar

1 posts

greywolf schreef op 27 oktober 2019: (1 likes)

En hoe kan je zich een beeld maaken vaniemand die nog niets eens een foto plaatst. En meestal is het profiel ook maar half ingevuelt. Ik reageer er niet op.

avatar

7 posts

highway schreef op 29 oktober 2019:

Nou dat heb ik met mensen die met een zonnebril of snapfoto op hun profiel staan. zo onpersoonlijk. mensen zonder foto, kunnen daar een hele goede reden hebben, soms moet je verder kijken dan je neus lang is greywolf.

avatar

3 posts

Twantwan schreef op 30 oktober 2019:

Daarom reageer jij niet highway

avatar

3 posts

Twantwan schreef op 30 oktober 2019:

Daarom reageer jij niet highway

avatar

7 posts

highway schreef op 1 november 2019:

hahaha twantwan

avatar

5 posts

Rustigenfit schreef op 2 november 2019:

Onderwerp is een jaar ouddd..gaaaap

avatar

5 posts

Rustigenfit schreef op 2 november 2019:

En datingssites zuigen. Een datingsite is geen maatstaf voor jouw kans op een vrouw.

avatar

3 posts

LindaR (banned) schreef op 16 november 2019:

Meneer alleen

Ik kan je wel adviezen geven zodat je kansen op een date - wil je wel een relatie of vriendschap? - worden vergroot. Maar dan verwacht ik wel dat je serieus bent.


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken