avatar

1 posts

polaren44 schreef op 15 juli 2018: (1 likes)

Bij veel leden is het volgens mij, kijken kijken en niet reageren

avatar

3 posts

toverheks schreef op 15 juli 2018: (1 likes)

Klopt helemaal. Is bij mij net zo.

avatar

4 posts

Anja1 schreef op 15 juli 2018: (1 likes)

Het is neem ik aan geen verplichting om te reageren?

avatar

3 posts

toverheks schreef op 16 juli 2018:

Misschien niet Anja1, maar het is wel bezopen als men tig keer terugkomt en nooit iets zegt he.

avatar

4 posts

Anja1 schreef op 16 juli 2018: (1 likes)

Beste toverheks, daar kan ik geen oordeel over geven, ik ben hier net. Ik kijk liever de kat even uit de boom.

avatar

2 posts

CND_82 schreef op 22 juli 2018: (2 likes)

Beste Anja1,

Ik begrijp je hoor dat je liever de kat uit de boom kijkt.

Ik ben ook pas sinds begin deze maand ingeschreven. M’n telefoon ontplofte in t begin van mailtjes met reacties en privé berichtjes op mijn profiel foto, toen ik steeds ging kijken gaf t voor mij niet t gewenste resultaat er zaten veelal reacties bij van mannen met een leeftijdsindicatie die m’n vader hadden kunnen zijn en waren er ook een paar die uiteindelijk maar op één ding uit zijn omdat ze al gelijk begonnen met hé kanjer of hé schoonheid en wilde al gelijk afspreken. En er zaten een paar bij van begin twintig terwijl ik duidelijk een minimale leeftijd van 32 en max 42 jr heb opgegeven, maar dat wordt totaal genegeerd. Wat ze blijven steeds terugkomen. Ook al heb ik ze verwijderd.

En er zijn een hoop zonder profielfoto en dat geeft voor mij gewoon geen veilig gevoel.

Dus Anja1 gewoon je tijd nemen om uit te zoeken voorjezelf waar je een goed gevoel bij krijgt en je duidelijk niet wil.

avatar

5 posts

Peet75 schreef op 22 juli 2018: (2 likes)

Niet enkel de dames ondervinden dus de stilte en het niet normaal kunnen beantwoorden op interesses...ik snap het wel als je een keus hebt uit honderden als vrouw...haha heb ik als man geen last van maar goed....het is wel zo netjes en spontaan om te reageren van beide sex en zal ok maar zeggen.

Succes dames

avatar

2 posts

CND_82 schreef op 22 juli 2018: (1 likes)

Beste toverheks,

Ik krijg helaas veel reacties van mannen van ver buiten mijn provincie, dus ja ik heb zelf ook regelmatig de site bezocht zonder dat ik gereageerd heb omdat ik tijdens mijn eigen zoekopdrachten ook (nog) niet het voor mij gewenste resutaat naar boven kreeg. Ik ga niet zomaar een gesprekje aan met iemand waarbij ik niet een bepaald gevoel heb om daar gezellig een gesprek mee aan te gaan. Ik ben hierin misschien wat selectiever dan een ander, maar dat mag ik gewoon zijn. Vele met mij zullen zich ook op een andere site hebben ingeschreven en t misschien daar ineens beter treffen. Op de andere site had ik maar bij één man een goed gevoel waarvan ik dacht die ik wel beter wil leren kennen en een gesprek mee aangaan.

Ik heb hem ook een berichtje gestuurd, maar tien dagen nog geen reactie terug, dus ik heb zelf maar mijn berichtje verwijderd ervan uitgaande dat hij mij al meteen verwijderd zou hebben. Ik wilde niet meteen naar mijn eerste bericht al gelijk een tweede sturen want dan voel ik me net zo’n stalker. Ik ben van mening dat je t soms even een paar dagen of misschien een week niet moet bekijken en als je t daarna dan weer eens gaat kijken, misschien dat t dan wel t gewenste resultaat geeft en is t niet deze maand dan volgende maand en misschien komt t pas eind van t jaar en daarbij vind ik dat je ook nog steeds rekening moet houden dat je t toch buiten t internet vind. Ik heb regelmatig om me heen gezien dat als mensen even niet meer op zoek waren, ze t dan juist ineens tegen kwamen.

avatar

41 posts

sweety1974 schreef op 25 juli 2018:

Anja1 wrote:
Het is neem ik aan geen verplichting om te reageren?


het is idd geen verplichting om te reageren!

avatar

41 posts

sweety1974 schreef op 25 juli 2018:

toverheks wrote:
Misschien niet Anja1, maar het is wel bezopen als men tig keer terugkomt en nooit iets zegt he.


reageren is aan de man of vrouw zelf, en bezopen zijn er wel meerdere dingen......laat ieder zijn of haar ding doen hier en bij vervelende situaties meld dit gewoon!!

avatar

41 posts

sweety1974 schreef op 25 juli 2018:

CND_82 wrote:
Beste Anja1,

Ik begrijp je hoor dat je liever de kat uit de boom kijkt.

Ik ben ook pas sinds begin deze maand ingeschreven. M’n telefoon ontplofte in t begin van mailtjes met reacties en privé berichtjes op mijn profiel foto, toen ik steeds ging kijken gaf t voor mij niet t gewenste resultaat er zaten veelal reacties bij van mannen met een leeftijdsindicatie die m’n vader hadden kunnen zijn en waren er ook een paar die uiteindelijk maar op één ding uit zijn omdat ze al gelijk begonnen met hé kanjer of hé schoonheid en wilde al gelijk afspreken. En er zaten een paar bij van begin twintig terwijl ik duidelijk een minimale leeftijd van 32 en max 42 jr heb opgegeven, maar dat wordt totaal genegeerd. Wat ze blijven steeds terugkomen. Ook al heb ik ze verwijderd.

En er zijn een hoop zonder profielfoto en dat geeft voor mij gewoon geen veilig gevoel.

Dus Anja1 gewoon je tijd nemen om uit te zoeken voorjezelf waar je een goed gevoel bij krijgt en je duidelijk niet wil.


heel vervelend is dat idd, als je naar mijn profiel kijkt is het duidelijk dat ik niet op reacties of mails zit te wachten, helaas ik wordt er ook mee overspoeld, nu neem ik wel even de tijd om het tegen de verzender te melden dat ik er niet van gediend ben maar ook ik vind dat vervelend

op de chat doe ik wel gezellig mee kletsen!!

avatar

6 posts

olielamp schreef op 28 juli 2018:

Beste toverheks, ik vind het niet netjes zoals jij reageert op Anja 1, met de woorden dat je het bezopen vind dat niet iedereen iets zegt. Niet iedereen is hetzelfde. Hoe vaak praat je zelf in de praktijk mee? Het is nogal een stap om op de chat zomaar mee te kletsen

avatar

4 posts

Anja1 schreef op 29 juli 2018:

toverheks wrote:
Misschien niet Anja1, maar het is wel bezopen als men tig keer terugkomt en nooit iets zegt he.


Ik kijk nu een week of 3 mee op de site, ik heb een vriendelijk iemand leren kennen hier.
Maar wanneer ik ook kijk, mevrouw de Toverheks is er bijna altijd, maar praat zelf niet mee in de chatroom.
Erg vervelend om iemand dan zo weg te zetten mevrouw, dit is iets met een pot en een ketel?
U mag best weten dat ik mij door uw opmerking een paar dagen erg vervelend gevoeld heb.

Vriendelijke groet Anja

avatar

3 posts

toverheks schreef op 29 juli 2018:

Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wanneer die hetze eindelijk een eind neemt. Ben ik verplicht op de algemene chat mee te praten? ik dacht het toch niet. En ik heb het helemaal niet over de algemene chat gehad. Ik had het over al die mannen en vrouwen die zo nodig tig keer mijn profiel moeten bekijken zonder iets te zeggen. Dat dat één of twee gebeurt kan ik mee leven. maar sommigen komen gewoon 4, 5x keer per week. En dat was ook de reden dat polaren deze topic heeft neergezet. En Anja het spijt me dat je je niet goed hebt gevoeld, maar wat ik schreef is gewoon de waarheid. Ik wens je veel succes Anja. En ik ben wel klaar met deze topic. de groeten allemaal

avatar

19 posts

jesse1248 schreef op 30 juli 2018: (2 likes)

Waarom is het aantal keer dat je een profiel bekijkt zo belangrijk?
Het overkomt me zo vaak dat ik door de profielen struin en dan het dejá vu krijg: Oh ja, die had ik al gelezen.
Die profielen ga ik echt niet onthouden of op een lijstje afturven.
Dus dames, mocht ik vaker uw profiel bekijken, dan bent u gewoon niet in mijn gatenkaas-geheugen blijven hangen.
Het is dan dus het tegenovergestelde van heftige belangstelling.
De profielen die ik slechts een enkele keer bekijk, die heb ik dus onthouden en dat kan dan zowel positief als negatief zijn.
Bovendien heb ik accounts op meerdere sites en vind ik het grappig om profielen te vergelijken.
Dat kan voor mij ook een reden zijn om een profiel vaker te lezen.
Kortom: er kan geen conclusie worden getrokken uit het aantal keren dat een profiel bekeken wordt, dus waarom zou je er dan zo'n punt van maken?

avatar

52 posts

MichMan schreef op 30 juli 2018:

Het valt mij ook op dat ik telkens dezelfde vrouw(en) zie die mijn profiel dan recent bekeken hebben. Volgens mij ligt dat ook aan de site, waarbij de melding "Leden die mij bekeken" gewoon herhaald wordt. Kortom, het kan best zo zijn dat die persoon je profiel niet zo vaak bekijkt als je denkt en wie weet kijkt iemand wel elke uur naar een screen-shot van je foto.

@CND Je kunt mensen blokkeren. Dan kunnen ze je ook geen berichten meer sturen.

@Anja1 en Toverheks. Het is wat off-topic om over wel of niet meepraten op de chat te beginnen. Misschien een ander forum-topic aanmaken?


Dit topic is gesloten...
Actieve Topics Zoeken