Pagina 1 van 2 1 2 > »

avatar

6 posts

hans139 schreef op 25 juli 2018: (1 likes)

Vorige week heb ik gereageerd op een profiel van een vrouw uit Groningen, ze vroeg mij om de kennismaken voort te zetten op haar Gmail account daar had ik geen bezwaar tegen ze vertelde mij dat ze de nalatenschap aan het regelen was van haar overleden vader in Turkije, ik ben gaan opletten naar het tijdstip van haar verzonden mails het verschil is 7 uur dat betekend dat de mails verzonden worden vanuit Oost Rusland het zal mij daarom niets verbazen als ze binnen enkele dagen om geld gaat vragen en dat is iets wat ik nooit ga doen dus ik wil iedereen waarschuwen trap er niet in, ik ga het spel met haar meespelen en het eind resultaat vermeld ik hier.
Wordt vervolgd.

avatar

41 posts

sweety1974 schreef op 25 juli 2018:

Hoi Hans,
helaas gebeurd dit met regelmaat en is het verstandig hier een melding van te maken bij het beheer zodat deze personen onmiddelijk verwijderd kunnen worden.
er zijn toch genoeg mensen "vatbaar"voor dit soort figuren en ik vind het ook goed dat dit kenbaar wordt gemaakt, zodat we geen slachtoffers van hun maken.

avatar

6 posts

hans139 schreef op 25 juli 2018:

Waar ik al bang voor was is net gebeurt ze vraagd 300 euro via wetern union om de nalatenschap te verkrijgen ze denkt zeker dat ik gekke henkie ben dus wordt
het hoogtijd om haar gegevens hier te vermelden ze staat/stond hier ingeschreven onder de naam Annamijnliefde en haar email adres is annawijler@gmail.com

[ bericht aangepast door hans139 op 25 juli 2018 ]

avatar

3 posts

koekeloer schreef op 25 juli 2018:

er zitten er nog een paar hier van dat soort hoor, ik had ook al een paar keer berichtjes gehad in het nederlands en dan vroegen ze of ik in het engels wou antwoorden. ook willen ze gelijk whatssapp of skype.....maaar hellas voor hun ik ga daar niet in mee

avatar

52 posts

MichMan schreef op 25 juli 2018:

Overigens is het wel zo dat deze site erg snel mensen verwijdert, waarvan duidelijk is dat het profiel niet klopt. Dat er af en toe eentje tussendoor glipt kan gebeuren.
Daarbij is het sowieso verdacht als iemand snel privé wil mailen, appen of skypen en het is vervelend als iemand daarin trapt, maar ook wel een beetje dom

avatar

1 posts

probe schreef op 26 juli 2018:

?ik voelde ook al nattigheid. En vertelde haar een onzin verhaal! Toen was ze snel weg!

avatar

372 posts

dageraad schreef op 26 juli 2018: (1 likes)

Het zijn scammers die in het verre buitenland in een achteraf buurtje in een klein kamertje, met alleen kerels die achter hun pc scherm zitten en zich voordoen dat ze een vrouw zijn en met hun zogenaamde zielige verhalen, om de argeloze mannen op datingsites geld willen aftroffelen.

avatar

6 posts

olielamp schreef op 28 juli 2018:

Goed dat er zo open hierover melding gemaakt wordt!, Dank je Hans

avatar

6 posts

hans139 schreef op 28 juli 2018:

Update zojuist kreeg ik een berichtje van ene annamijn dit is dezelfde persoon heb hier inmiddels melding van gemaakt

avatar

1 posts

rondkijker48 schreef op 28 juli 2018:

Ik ontving vandaag ook ee bericht van die "Annamijn " Bedankt Hans voor je melding. Ik hoop dat dit profiel snel wordt verwijderd!

avatar

4 posts

Anja1 schreef op 28 juli 2018:

Hans troost je, ook wij vrouwen krijgen te maken met bedelaars hier. Maar inderdaad een goed idee dat je hier melden kunt.

avatar

6 posts

hans139 schreef op 28 juli 2018:

Misschien is het een idee om die figuren hier bekend te maken om anderen te waarschuwen tegen deze walgelijke praktijken

avatar

12 posts

edelweiss (banned) schreef op 29 juli 2018:

Dank je Hans..
Jij bent wakker en ik was naïef
..met grote gevolgen voor mij..
En nu contact met een meneer die ook betichten stuurt uit het buitenland..
Dus nu wel alle alarm bellen aan staan..
Want ook manmen kunnen er wat van
..Ik wens je een oprechte vrouw toe

avatar

12 posts

edelweiss (banned) schreef op 3 augustus 2018:

En ik schreef dat ik met een man uit het buitenland schreef..en dat ik.het wel in de gaten houd..en ja hoor gisteren werd mij gevraagd of ik.18.60 euro over kon maken


Hij staat hier onder de naam
Mikkilou 63 jr uit nijverdal.

Klopt ook niet zit in Maleisië

avatar

12 posts

edelweiss (banned) schreef op 3 augustus 2018:

En ik schreef dat ik met een man uit het buitenland schreef..en dat ik.het wel in de gaten houd..en ja hoor gisteren werd mij gevraagd of ik.18.60 euro over kon maken
De punt staat verkeerd 1.860

Hij staat hier onder de naam
Mikkilou 63 jr uit nijverdal.

Klopt ook niet zit in Maleisië

avatar

12 posts

edelweiss (banned) schreef op 3 augustus 2018:

Ik heb het boven dit schrijven precies uit gelegd ..en ook naam en PLAATS..
Niet leuk via emoties geld gaan vragen..

Nooit trap ik er meet in..
Dat geeft zo'n ellende..

avatar

12 posts

edelweiss (banned) schreef op 4 augustus 2018:

Pas op voor mikkilou 63 jaar oud en zegt uit nijverdal..komt uit Canada..
En wil naar Nederland komen wonen..
Is nu in Maleisië..heeft mij gevraagd om 1.860 euro..
Want hij is al 20 weken daar en heeft een erfenis van zijn vader volgens zijn verhaal.
En nu komt hij geld te kort..
Dus dan mag je dokken..
Nou mooi niet..en zal nu wel de volgende vrouw proberen..
Pas op voor die buiten gewone aardige man.....!!

avatar

12 posts

edelweiss (banned) schreef op 4 augustus 2018:

Ik ben hier nog maar pas en weet nog niet goed hoe alles werkt.....

avatar

6 posts

hans139 schreef op 7 augustus 2018:

Edelweiss, trap er nooit in deze figuren zijn maar op 1 ding uit nl geld als ze eenmaal een gevoelige snaar hebben geraakt gaan ze om geld vragen laaienlichters zijn het meer niet en als je dan toch wil doneren zoek dan een goed doel bv naar je eigen spaarrekening.
Dus ik zou aan iedereen willen vragen heb je iets meegemaakt maak hier melding van deel je ervaringen en laten we hopen dat deze figuren voorgoed worden verbannen van deze site

avatar

12 posts

edelweiss (banned) schreef op 14 augustus 2018: (1 likes)

Ja hans ik.ben.voorzichtig

En hij kan.nu anderen vragen..
Ik.heb gewaarschuwd en.meer kan.ik.niet

!!

avatar

1 posts

fwater2 schreef op 17 augustus 2018:

Hoi Edelweiss,

Meld deze personen graag aan, ik heb de waarschuwing nu ontvangen van mich, dank daarvoor. Ik ga deze gebruiker verwijderen.

Groet,

Sonja

avatar

3 posts

Duintje schreef op 17 augustus 2018:

Mijn benaderde begin vd week ... kwam uit Amsterdam en was idd in Turkye voor zaken ivm haar overleden vader
Haar taal gebruik was meer Belgisch dan Nederlands , vandaar mijn argwaan meteen
Na 2 reacties was haar profiel weg van SP
groetjes Duintje

avatar

1 posts

fransfrans12 schreef op 26 augustus 2018:

hans is mij ook gebeurt vragen om mail adres en na een tijdje vragen om geld zo dat ze iets kon regelen in turkye maar beloven dat dat terug zal geven als ze weer in nedereland is niet dus ben er niet in getrapt

avatar

2 posts

Paler (banned) schreef op 27 augustus 2018:

hans139 wrote:
Vorige week heb ik gereageerd op een profiel van een vrouw uit Groningen, ze vroeg mij om de kennismaken voort te zetten op haar Gmail account daar had ik geen bezwaar tegen ze vertelde mij dat ze de nalatenschap aan het regelen was van haar overleden vader in Turkije, ik ben gaan opletten naar het tijdstip van haar verzonden mails het verschil is 7 uur dat betekend dat de mails verzonden worden vanuit Oost Rusland het zal mij daarom niets verbazen als ze binnen enkele dagen om geld gaat vragen en dat is iets wat ik nooit ga doen dus ik wil iedereen waarschuwen trap er niet in, ik ga het spel met haar meespelen en het eind resultaat vermeld ik hier.
Wordt vervolgd.

avatar

2 posts

Paler (banned) schreef op 27 augustus 2018:

Hans goed gedaan kerel heel slim van jouw , snap niet dat deze org. Zo weinig oplettend is !

avatar

2 posts

yd4ever schreef op 23 september 2018:

Hea hans tof van je dat je het even meld. Ik had vanavond ook een man die mij aansprak en die had het gelijk over seksuele dingen terwijl ik hem niet ken. Vond dat een beetje raar en awkward om als 2de openingszin te gebruiken. Verder had die man de leeftijd die mijn vader zou hebben. Niets mis met oudere mannen hoor, maar ben toch echt nog jong met mijn 26 zijn.

Verder terug te komen op die zwendelaars. Volgens mij kwam je het niet voorkomen dat ze op sites als deze zitten, maar dat iedereen gewaarschuwd word is wel tof.

Beter voorkomen dan genezen zeg ik altijd


Pagina 1 van 2 1 2 > »

Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken