2 posts

010 schreef op 28 juli 2018: (1 likes)

ik heb al twee vrouwen hier gehad waar alles in het begin goed ging maar als je verder aan het kletsen raakt
kom je er pas achter dat ze geld willen hebben van je de vader is overleden en zijn werk zit in turkyn en nu krijg ze een erfennis
maar dan moet ze eerst betalen voor de papieren anders krijg ze het niet dat ga over 250 euro
hoop dat jullie hier wat mee kunnen mvg. 010 r.vogel

1 posts

Mike49 schreef op 5 augustus 2018:

Precies.Mij ook gebeurd.1 zat ook in turkije en was beroofd en moest de douane betalen om goederen verscheept te krijgen.

10 posts

MichMan schreef op 14 augustus 2018:

Wat een vreemd verhaal Plezier.
Niemand is verplicht een foto te uploaden en als iemand zonder foto een profiel bekijkt dan is zo iemand toch niet een oplichter? Sterker nog, de meeste oplichters hebben juist wel een (te leuke) foto.
Mijn ervaring is dat als ik een profiel als fake meld, dit bijna altijd verwijderd wordt. Het is nu alleen vakantieperiode, dus ik kan me voorstellen dat het wat langer duurt. De profielen die jij noemt lijken me alleen niet fake en ik vind het ook wat vreemd om mensen dan te noemen, zonder enig bewijs te geven.
De beschuldiging dat de site zelf fakeprofielen zou aanmaken lijkt me nogal in tegenspraak met het feit dat alle profielen handmatig worden gecontroleerd.

[ bericht aangepast door MichMan op 14 augustus 2018 ]

Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken