avatar

2 posts

010 schreef op 28 juli 2018: (1 likes)

ik heb al twee vrouwen hier gehad waar alles in het begin goed ging maar als je verder aan het kletsen raakt
kom je er pas achter dat ze geld willen hebben van je de vader is overleden en zijn werk zit in turkyn en nu krijg ze een erfennis
maar dan moet ze eerst betalen voor de papieren anders krijg ze het niet dat ga over 250 euro
hoop dat jullie hier wat mee kunnen mvg. 010 r.vogel

avatar

1 posts

Mike49 (banned) schreef op 5 augustus 2018:

Precies.Mij ook gebeurd.1 zat ook in turkije en was beroofd en moest de douane betalen om goederen verscheept te krijgen.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 14 augustus 2018:

Wat een vreemd verhaal Plezier.
Niemand is verplicht een foto te uploaden en als iemand zonder foto een profiel bekijkt dan is zo iemand toch niet een oplichter? Sterker nog, de meeste oplichters hebben juist wel een (te leuke) foto.
Mijn ervaring is dat als ik een profiel als fake meld, dit bijna altijd verwijderd wordt. Het is nu alleen vakantieperiode, dus ik kan me voorstellen dat het wat langer duurt. De profielen die jij noemt lijken me alleen niet fake en ik vind het ook wat vreemd om mensen dan te noemen, zonder enig bewijs te geven.
De beschuldiging dat de site zelf fakeprofielen zou aanmaken lijkt me nogal in tegenspraak met het feit dat alle profielen handmatig worden gecontroleerd.

[ bericht aangepast door MichMan op 14 augustus 2018 ]

avatar

10 posts

Liefdelust schreef op 26 januari 2019: (1 likes)

Al heel wat maanden verder ondertussen. Ik heb mezelf pas aangemeld en kreeg al snel reactie van een tè leuke vrouw. Ook uit Groningen . Een aantal directe zeer leuke mailtjes uitgewisseld. Zit ook in Turkije en ook vader overleden. Plotseling geen mail meer gekregen en profiel is verdwenen van de site. Dat was dus ook weer een gevalletje fake. Strontvervelend is dat. Je hoopt op normaal contact om iemand te leren kennen en voor de zoveelste keer wordt je weer in de maling genomen. Er is niet om geld gevraagd of iets dergelijks maar ondertussen zit je wel je tijd te verdoen met onzin. Dus bij deze......let goed op mensen.

avatar

1 posts

Chamilla schreef op 28 januari 2019:

Er zitten helaas ook fake mannen profielen tussen. Ik heb het al snel door omdat ik direct zie dat de tekst vanuit een andere taal vertaalt is door de Google translate. Ik heb even contact gehad met een man met zo'n vreemd profiel maar voordat hij om geld kon vragen was hij al verwijderd. Het is op je hoede zijn hier maar natuurlijk pas iemand aangeven als je echt zeker bent dat het een nep profiel is. En.... nooit geld geven, hoe zielig het verhaal ook is.

avatar

372 posts

dageraad schreef op 30 januari 2019: (1 likes)

Wis de mensen niet uit die meer dan één profiel hebben; met het originele aardig doen en met de andere je uitschelden om te kijken hoe ver ze kunnen gaan.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 6 februari 2019:

@Dage. Dat is vreemd. Zou het zeker melden. Ze moeten kunnen zien of die profielen vanaf één IP-adres komen. Als dat zo is lijkt me dat reden om in elk geval eentje te wissen

avatar

1 posts

Kobi schreef op 6 februari 2019:

Goede tip. Had ik nooit geweten. Dank jullie allen. Super.

avatar

4 posts

Eduwardo schreef op 16 maart 2019:

Had ik bij Facebook mee gemaakt dacht ik dat het een vrouw was,
Maar het was een man.
Met veel door vragen kwam ik daar achter.
Een koppel uit Ghana zit daar achter, alles gelijk gemeld.
Een vriendin van mij had daar ook last van via skype

avatar

4 posts

Eduwardo schreef op 24 maart 2019:

Beste mensen ,
Knuz en Single Palace.nl is een hele beste site..
Ondanks dat ik in Portugal woon.
Ik meld mij wel is aan op een andere site., Leuk om is een maand te kijken
Dan heb ik mij aangemeld dan verwachten ze meteen dat je gaan betalen.
Nee dat is niet de bedoeling eerst de kat uit de boom kijken.
Ze sturen een incassobureau op incassobureau op je af oplichters zijn het.
Er is er een die al meer dan 1,5 jaar mij bedreigd, zodra hij binnen is gaat hij op spam.
Beste mensen Laat jullie niet gek maken, ze kunnen je niks maken.

[ bericht aangepast door Eduwardo op 24 maart 2019 ]

avatar

12 posts

edelweiss (banned) schreef op 24 maart 2019:

Helaas doen dat ook mannen .
Dus het is voor beide zowel mannen als vrouwen goed uit kijken.
Ik.heb vorig jaar ook aangifte gedaan over man hier.Met zijn verhalen halve Canadees halve Nederlander.. I Die was hier zo van dr site af
!!
Ik heb al zwaar moeten boeten met een heel groot bedrag .
Was niet hier trouwens.
En via Facebook zijn het militairen die het proberen , want ze zijn in oorlog gebied en kunnen niks overmaken.
Wel op dating site Facebook en wel kunnen vrouw en aan hun geld over maken.
Dus klopt niet!!
Ik ben gewaarschuwd en nooit wil ik dat weer mee maken




Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken