Ik ben iemand die lekker zichzelf is, ben dol op humor en ik vind heel veel dingen leuk om te ondernemen.
Ik ben zorgzaam, ben dol op humor, lief
Ik vind veel leuk. Autorijden, motorrijden, fitnessen, fietsen, wandelen, uitgaan, uiteten gaan, met vrienden en familie afspreken, films kijken, muziek, op vakantie gaan, dagjes weggaan etc.
Het gastenboek van motormuis1980 is nog leeg...