avatar

10 posts

Liefdelust schreef op 17 april 2020:

Nu zit ik al een aardig tijdje op deze site. in `t begin was `t meteen raak. Had een date en we hadden 7 maanden een relatie. Helaas werkte `t niet tussen ons 2. Verder een paar dates gehad die verder geen vervolg hadden op een paar mailtjes na. Er zijn zoveel mensen op zoek naar een partner, dus waar wringt nou de schoen? In deze coronatijd is afspreken natuurlijk helemaal lastig omdat veel mensen angstig zijn. Maar mailcontact is toch een mooi begin dacht ik zo. We gaan allemaal uit van een foto en een profieltje, maar dat is maar heel summier. Dus waarom niet meer reacties om elkaar te leren kennen?

avatar

16 posts

Stokstaartje (banned) schreef op 18 april 2020:

Daar wringt de schoen: teveel zoekende naar die ene juiste "perfecte" partner en dan tja, gaat het juist niet werken. Laat het meer over je heen komen, je ziet wel, dan geef je de ruimte dat er misschien wel er een klik is en daarbij liefde moet groeien, je kan niet verwachten dat alles meteen klopt, hou ouder je wordt hoe langer je verleden, dus hoe meer tijd je nodig hebt. Althans zo zie ik het.

avatar

16 posts

Stokstaartje (banned) schreef op 18 april 2020:

Een tip: ga niet mailen met elkaar maar chatten, dan heb je direct een gesprek.

avatar

10 posts

Liefdelust schreef op 21 april 2020:

Ik denk dat dat per persoon verschilt. Heb eens gechat met iemand hier, en dat liep meteen al niet goed. Later gemaild met elkaar en dat ging dan weer wel heel goed. Het is maar net hoe `t klikt. En idd het zoeken naar de perfecte partner...dat is onbegonnen werk. En zo werkt `t ook niet. ik vond een heel mooi filmpje op you tube. Helga HD 2011 3d.
Dat is meer de realiteit. Iedereen die aan `t daten is zou dit eens moeten zien. Zelf heb ik zoiets aan den lijve ondervonden. Al was deze vrouw wel heel wat knapper dan Helga hoor, haha. In 1e instantie was het niet echt mijn type (dacht ik), maar wat een geweldige overweldigende liefde is er uit ontstaan. Helaas is dat ook een periode die inmiddels achter de rug is, maar zo is de levensweg nu eenmaal. Hobbels en kuilen. Maar ik wil maar zeggen dat er volgens mij te veel be- of geoordeeld word aan de hand van een profiel en een foto. Daar maak ik mezelf helaas ook nog wel eens schuldig aan hoor.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 21 april 2020:

Ach, daar maakt iedereen zich natuurlijk schuldig aan. Als ik een vrouw zie die een foto van zichzelf post met vet haar, dan denk ik ook echt dat dat het niet gaat worden.... Dat geldt ook voor slecht Nederlands. Iedereen heeft bepaalde grenzen, waar je natuurlijk wel een beetje rekkelijk in kunt zijn, maar sommige van die grenzen zijn gewoon hard.

avatar

16 posts

Stokstaartje (banned) schreef op 21 april 2020: (1 likes)

Kijk wat minder naar het uiterlijk mannen: Nobody is perfect. En het innerlijk duurt het langst. Tja clichés, maar vaak wel kloppend. Maar eeuwig mailen en of chatten werkt ook niet, veilig achter je beeldscherm doen veel mensen zich beter voor, zowel mannen als vrouwen, ga elkaar ontmoeten, communiceer met elkaar, doe leuke dingen etc.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 23 april 2020:

Ik denk dat als een vrouw een selfie post met vet haar dit heel veel over haar innerlijk zegt..

avatar

10 posts

Liefdelust schreef op 23 april 2020:

Stostaartje...Dat is wat ik bedoel te zeggen. Maar `t zelfde geldt ook voor de vrouwen denk ik.
En MichMan......vrouwen zonder profielfoto....wat moeten we daar dan van denken? Waarom plaatst men geen foto?

avatar

16 posts

Stokstaartje (banned) schreef op 23 april 2020:

Goed lezen liefdelust, ik zei zowel mannen als vrouwen. Ben gelukkig niet zoekende en foto kan je krijgen in je mail.

avatar

10 posts

Liefdelust schreef op 25 april 2020:

Toch lees ik wel goed hoor. Ik doelde op de 1e 2 zinnen. En ik doel er meer op dat iemand in werkelijkheid leuker is dan diegene lijkt in het getoonde profiel.

Helga HD 2011 3d op you tube is mooi voorbeeld van gevoelens die niet op uiterlijk gebaseerd zijn.

avatar

16 posts

Stokstaartje (banned) schreef op 25 april 2020:

Zie ik ook zat mensen met een foto van 10 á 20 jaar jonger staan op hun profiel, dan denk ik beter geen foto.
Maar foto blijft een stilstaand plaatje, het is meer dat je een beeld krijgt van hoe iemand eruit.
Het blijft toch wat je in een persoon zoekt, wat hij/zij je aanvult in je leven (geen opvulling) en ik blijf zeggen, liefde moet groeien, geldt ook voor vriendschappen, collega´s en andere contacten.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 29 april 2020:

@Liefdelust, erg leuk filmpje. En wat we van vrouwen zonder profielfoto moeten denken heb ik ooit opgeschreven voor een blog. Het gaat over een andere site die tegenwoordig iets anders werkt, maar het klopt denk ik nog steeds:

Het fotomodel
Op paiq kunnen mensen op drie manieren met foto’s omgaan. De meest populaire manier is om een stapel foto’s neer te zetten, waarbij men nog kan kiezen voor een chat of een totaalfoto. Deze foto’s doen mee in de grote fotocarrousel van paiq en staan garant voor fotobewonderaars en oneliners. Paiq biedt echt nog een andere mogelijkheid en dat is om één of meer foto’s verborgen neer te zetten. Ze komen dan niet in de carrousel te staan, maar worden wel zichtbaar voor de persoon waarmee lang genoeg gechat is. De laatste manier om met foto’s om te gaan is door er geen een te plaatsen.
Dat beroemdheden en publieke figuren ervoor kiezen hun foto’s te verbergen snap ik. Dat ik in de vier jaar op paiq nog nooit een beroemdheid tegengekomen doet verder niet ter zake. Dat kan ook aan mijn gebrekkige kennis van de Privé en Story liggen. Ik kan het ook nog wel snappen dat vrouwen hun foto verbergen. Zeker als ze opeens horen dat een (mannelijke) collega ook op paiq zit. En dan zijn er natuurlijk nog vrouwen die erg gesteld zijn op hun privacy en daarom hun foto’s verborgen zetten. Mijn ervaring in de loop der jaren is dat vrouwen die hun foto’s op deze manier neerzetten een gemiddelde van het paiq-publiek zijn.
De vrouwen zonder foto hebben vaak een heel ander verhaal. Vrijwel altijd zijn het vrouwen die zeggen erg knap te zijn. Gelukkig heb ik voor dergelijke vrouwen een Yahoo mailadres. Ideaal om selfies op te krijgen. Ik weet niet meer exact hoeveel foto’s ik op die manier gekregen heb, maar het zullen er ongeveer 20 geweest zijn. De ene vrouw was nog lelijker dan de andere. Nog nooit, maar dan ook nog nooit heeft er een vrouw tussen gezeten waar ik langer dan tien seconden naar kon kijken, zonder tussendoor flink naar adem te happen.
Ik heb wel aan deze vermeende fotomodellen gevraagd waar ze uit afleidde dat ze zo knap waren. De antwoorden kwamen vrijwel altijd op hetzelfde neer. Ze hadden ooit een date of ontmoeting met een knappe – vaak ook jongere – vent gehad die hen verteld had dat ze zo knap waren. Deze vrouwen vergeten de “als-er-maar-een-gat-in-zit-wet”. Voor veel mannen geldt nu eenmaal dat als ze zin hebben en kunnen kiezen tussen een lelijke vrouw met 99% neukgarantie en een schoonheid met 10% garantie, ze kiezen voor de 99%. Het licht kan immers altijd uit. Maar 99% is nog geen absolute zekerheid, dus doen de mannen aan kansvergroting door de vrouw in kwestie te vertellen dat ze zo knap is, zo leuk, zo bijzonder… En de fotomodellen op paiq geloven die mannen en nog triester; ze willen eigenlijk niet meer voor veel minder gaan.
Als 4 jaar paiq me iets geleerd heeft is het wel dat vrouwen zonder foto’s lelijk zijn, maar het was toch leuk om zo af en toe mij Yahoo mail te openen en weer eens enorm te schrikken.

avatar

10 posts

Liefdelust schreef op 2 mei 2020:

Michman.... Wat een prachtig stukje heb je geschreven. M`n gevoel zei al dat `t zo ongeveer werkt. Wel een beetje triest eigenlijk.
Zonder foto.....Al ben je nog zo lelijk, als je een foto plaatst dan ben je in ieder geval eerlijk.
Ik denk altijd, als je geen foto plaatst heb je iets te verbergen? Blijkbaar wel dan, haha.

avatar

16 posts

Stokstaartje (banned) schreef op 2 mei 2020:

beter geen foto dan niet een recente foto heren

avatar

3 posts

Mr.Smith schreef op 4 mei 2020: (2 likes)

NOu buiten de foto om dan. Heb best wel wat begroetingen gedaan of een leuke spontane reactie geplaats bij een aantal maar reageren of simpel weg een hallo terug is er niet bij hoor. Vindt het zelf eigenlijk niet kunnen maarja ben gewend om hier bij singlesplace om geen antwoorden meer te krijgen. Denk dan ook wel eens waarom worden er dan inschrijvingen gedaan om niet te reageren. Want daarom worden juist inschrijvingen gedaan om contact te zoeken en om te beginnen een gesprekje te voeren met elkaar. Maar zover heb ik het nog niet gekregen. Dus ja neem dan ook de kat uit de boom kijk modus maar aan. En wat de foto betreft maakt mij niet zo uit dat maakt het ook weer uitdagend.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 5 mei 2020:

Het is overigens wel handig om even te kijken wanneer iemand voor het laatst online is geweest. Als dat drie jaar geleden was, dan is de kans natuurlijk vrijwel 0 dat iemand gaat reageren

avatar

10 posts

Liefdelust schreef op 5 mei 2020:

Mr.Smith heeft wel gelijk. Gebeurt bij mij ook regelmatig. Stuur je iets op een heel nette manier en je krijgt gewoon geen antwoord. Een afwijzing is ook niet leuk, maar dan weet je tenminste iets. En het is wel zo fatsoenlijk.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 7 mei 2020:

Maar zijn die vrouwen dan recent online geweest Liefdelust?

avatar

3 posts

Mr.Smith schreef op 7 mei 2020: (1 likes)

Als er iemand op je profiel hebt gekeken dan mag ik aan nemen dat dat heel recent is dat ze online zijn geweest.

Maar nogmaals een begroeting of überhaupt een doodgewone reactie van leuk profiel of wat dan ook zou wel zo netjes zijn.

En idd zelf kijk ik wel wanneer iemand online is geweest anders heeft het geen zijn om mensen die hier aangemeld staan jaren geleden (die het aantallen bestand alleen maar opvullen) niet eens meer online komen, om juist hun aan te spreken. Dan heb je zeer zeker 100% kans van slagen je geen reactie krijgt.

Als mensen niet actief zijn vraag ik me af waarom ze überhaupt nog een profiel hebben hier. dat scheelt ook weer in de zoek resultaten.

Wat ook nog is waarom schrijven mensen zich in op een DATINGSSITE? ik neem aan om met mensen in contact te komen of sla ik nu hier werkelijk de plank mis.

Want dan kun je beter een site maken voor blinden zonder braille.

Ik geef maar aan wat mijn mening is en elk ieder zal hier ook zijn mening over hebben en dat wordt gerespecteerd.

Wie weet zal er ooit eens een reactie komen van degene die aangesproken wordt, want in een cafe of op straat of waar anders ook krijg je wel een antwoord ook al is het maar een hele simpele HALLO.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 8 mei 2020:

Eens Mr. Smith. Wat denk ik ook meespeelt is dat mensen zich moeten inschrijven om rond te kunnen kijken. Als ze dan weinig aanbod zien is het logisch dat ze niet terugkomen en/of de moeite nemen zich uit te schrijven. Neemt niet weg dat er natuurlijk een groep is die zelfs te lui of onbeleefd is om even kort te reageren, maar ik ga er van uit dat dat echt een hele kleine minderheid is


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken