10 posts | Liefdelust schreef op 17 april 2020: Nu zit ik al een aardig tijdje op deze site. in `t begin was `t meteen raak. Had een date en we hadden 7 maanden een relatie. Helaas werkte `t niet tussen ons 2. Verder een paar dates gehad die verder geen vervolg hadden op een paar mailtjes na. Er zijn zoveel mensen op zoek naar een partner, dus waar wringt nou de schoen? In deze coronatijd is afspreken natuurlijk helemaal lastig omdat veel mensen angstig zijn. Maar mailcontact is toch een mooi begin dacht ik zo. We gaan allemaal uit van een foto en een profieltje, maar dat is maar heel summier. Dus waarom niet meer reacties om elkaar te leren kennen? |
16 posts | Stokstaartje (banned) schreef op 18 april 2020: Daar wringt de schoen: teveel zoekende naar die ene juiste "perfecte" partner en dan tja, gaat het juist niet werken. Laat het meer over je heen komen, je ziet wel, dan geef je de ruimte dat er misschien wel er een klik is en daarbij liefde moet groeien, je kan niet verwachten dat alles meteen klopt, hou ouder je wordt hoe langer je verleden, dus hoe meer tijd je nodig hebt. Althans zo zie ik het. |
16 posts | Stokstaartje (banned) schreef op 18 april 2020: Een tip: ga niet mailen met elkaar maar chatten, dan heb je direct een gesprek. |
10 posts | Liefdelust schreef op 21 april 2020: Ik denk dat dat per persoon verschilt. Heb eens gechat met iemand hier, en dat liep meteen al niet goed. Later gemaild met elkaar en dat ging dan weer wel heel goed. Het is maar net hoe `t klikt. En idd het zoeken naar de perfecte partner...dat is onbegonnen werk. En zo werkt `t ook niet. ik vond een heel mooi filmpje op you tube. Helga HD 2011 3d. |
54 posts | MichMan schreef op 21 april 2020: Ach, daar maakt iedereen zich natuurlijk schuldig aan. Als ik een vrouw zie die een foto van zichzelf post met vet haar, dan denk ik ook echt dat dat het niet gaat worden.... Dat geldt ook voor slecht Nederlands. Iedereen heeft bepaalde grenzen, waar je natuurlijk wel een beetje rekkelijk in kunt zijn, maar sommige van die grenzen zijn gewoon hard. |
16 posts | Stokstaartje (banned) schreef op 21 april 2020: (1 likes) Kijk wat minder naar het uiterlijk mannen: Nobody is perfect. En het innerlijk duurt het langst. Tja clichés, maar vaak wel kloppend. Maar eeuwig mailen en of chatten werkt ook niet, veilig achter je beeldscherm doen veel mensen zich beter voor, zowel mannen als vrouwen, ga elkaar ontmoeten, communiceer met elkaar, doe leuke dingen etc. |
54 posts | MichMan schreef op 23 april 2020: Ik denk dat als een vrouw een selfie post met vet haar dit heel veel over haar innerlijk zegt.. |
10 posts | Liefdelust schreef op 23 april 2020: Stostaartje...Dat is wat ik bedoel te zeggen. Maar `t zelfde geldt ook voor de vrouwen denk ik. |
16 posts | Stokstaartje (banned) schreef op 23 april 2020: Goed lezen liefdelust, ik zei zowel mannen als vrouwen. Ben gelukkig niet zoekende en foto kan je krijgen in je mail. |
10 posts | Liefdelust schreef op 25 april 2020: Toch lees ik wel goed hoor. Ik doelde op de 1e 2 zinnen. En ik doel er meer op dat iemand in werkelijkheid leuker is dan diegene lijkt in het getoonde profiel. |
16 posts | Stokstaartje (banned) schreef op 25 april 2020: Zie ik ook zat mensen met een foto van 10 á 20 jaar jonger staan op hun profiel, dan denk ik beter geen foto. |
54 posts | MichMan schreef op 29 april 2020: @Liefdelust, erg leuk filmpje. En wat we van vrouwen zonder profielfoto moeten denken heb ik ooit opgeschreven voor een blog. Het gaat over een andere site die tegenwoordig iets anders werkt, maar het klopt denk ik nog steeds: |
10 posts | Liefdelust schreef op 2 mei 2020: Michman.... Wat een prachtig stukje heb je geschreven. M`n gevoel zei al dat `t zo ongeveer werkt. Wel een beetje triest eigenlijk. |
16 posts | Stokstaartje (banned) schreef op 2 mei 2020: beter geen foto dan niet een recente foto heren |
3 posts | Mr.Smith schreef op 4 mei 2020: (2 likes) NOu buiten de foto om dan. Heb best wel wat begroetingen gedaan of een leuke spontane reactie geplaats bij een aantal maar reageren of simpel weg een hallo terug is er niet bij hoor. Vindt het zelf eigenlijk niet kunnen maarja ben gewend om hier bij singlesplace om geen antwoorden meer te krijgen. Denk dan ook wel eens waarom worden er dan inschrijvingen gedaan om niet te reageren. Want daarom worden juist inschrijvingen gedaan om contact te zoeken en om te beginnen een gesprekje te voeren met elkaar. Maar zover heb ik het nog niet gekregen. Dus ja neem dan ook de kat uit de boom kijk modus maar aan. En wat de foto betreft maakt mij niet zo uit dat maakt het ook weer uitdagend. |
54 posts | MichMan schreef op 5 mei 2020: Het is overigens wel handig om even te kijken wanneer iemand voor het laatst online is geweest. Als dat drie jaar geleden was, dan is de kans natuurlijk vrijwel 0 dat iemand gaat reageren |
10 posts | Liefdelust schreef op 5 mei 2020: Mr.Smith heeft wel gelijk. Gebeurt bij mij ook regelmatig. Stuur je iets op een heel nette manier en je krijgt gewoon geen antwoord. Een afwijzing is ook niet leuk, maar dan weet je tenminste iets. En het is wel zo fatsoenlijk. |
3 posts | Mr.Smith schreef op 7 mei 2020: (1 likes) Als er iemand op je profiel hebt gekeken dan mag ik aan nemen dat dat heel recent is dat ze online zijn geweest. |
54 posts | MichMan schreef op 8 mei 2020: Eens Mr. Smith. Wat denk ik ook meespeelt is dat mensen zich moeten inschrijven om rond te kunnen kijken. Als ze dan weinig aanbod zien is het logisch dat ze niet terugkomen en/of de moeite nemen zich uit te schrijven. Neemt niet weg dat er natuurlijk een groep is die zelfs te lui of onbeleefd is om even kort te reageren, maar ik ga er van uit dat dat echt een hele kleine minderheid is |
Meld je gratis aan om ook te reageren!
Actieve Topics Zoeken