Pagina 2 van 2 « < 1 2

avatar

9 posts

Zonnekus schreef op 21 juli 2016: (3 likes)

De mensen die een partner voor langere tijd hopen te vinden is de doelgroep aan wie deze stelling gericht is.
De doelgroep die voor zoveel mogelijk losse dates gaan sla ik even over!

Iedereen heeft zijn/haar eigen visie hoe een eerste date zou moeten verlopen. Wat kan nou wel en wat kan absoluut niet.
Zelf ben ik iemand die de ander zo goed als mogelijk wil leren kennen wat natuurlijk nooit in 1 date lukt.
Ik ben van mening dat seks op de eerste date het gedeelte 'verlangen naar elkaar' overslaat waardoor je TE hard van stapel loopt met het risico dat je snel weer uitgekeken bent op elkaar.
Hoe denken jullie daar nou over?

avatar

11 posts

Bitchy schreef op 2 juni 2019:

NEE
Dat is nooit goed !
Wat dan is het lust uit lust kun je geen goede liefdes relatie opbouwen
Verdiep je eerst in de persoon / elkaar

avatar

4 posts

Eduwardo schreef op 2 juni 2019: (1 likes)

Bitchy daar ben ik het helemaal mee eens rustig opbouwen als er een klik in zit.
Ik vind neem de tijd dan word het spannend en leef naar elkaar toe.
Snel lopers zijn vaak doodlopers.

avatar

11 posts

Bitchy schreef op 2 juni 2019:

Zo denk ik ook Eduwardo

Seks bij de 1ste deed is slechts vervulling van lust
Daarmee maak je geen goede indruk en is de basis verkeerd
De liefde is dan niet aanwezig en je relatie zal nooit meer worden dan 1 Affaire
Wil je een goede serieuze relatie dan bouw je die op
Neem de tijd en heb aandacht voor partner
Communiceer en luister met / na elkaar
Reactie is een werk woord !

[ bericht aangepast door Bitchy op 5 juni 2019 ]

avatar

3 posts

Tibbie schreef op 2 juni 2019: (1 likes)

de vrouw kan net zo goed als de man behoefte hebben aan sex.
voor je eerstedate zzal je toch al contact hebben gehad via A-mail en zo elkaar hebben leren kennen.
als de behoefte er is is het een mooie date, en een mooi begin

avatar

11 posts

Bitchy schreef op 3 juni 2019:

Natuurlijk Tibbie
De vrouw kan net zo goed als de man behoefte hebben aan seks.
Dat heb ik ook niet ontkend !
En ook al heb met elkaar coacht gehad via de site, mail of Ab
Seks bij de 1ste deed is slechts vervulling van lust
Daarmee maak je geen goede indruk en is de basis verkeerd
De liefde is dan niet aanwezig en je relatie zal nooit meer worden dan 1 Affaire
Wil je een goede serieuze relatie dan bouw je die op
Neem de tijd en heb aandacht voor partner
Communiceer en luister met / na elkaar
Reactie is een werk woord !

[ bericht aangepast door Bitchy op 5 juni 2019 ]

avatar

2 posts

Ronald1969 schreef op 8 juni 2019:

Of het nou de eerste date of tweede date waarop dat gebeurd. Ik denk dat de verleiding zo groot is voor zowel de man als de vrouw..zeker als het al enige tijd geleden is dat er met de vorige partner gevreeen is... Of je daardoor op elkaar uitgekeken raakt ?? ik denk het niet. Als je op een gegeven moment op elkaar uitgekeken raakt dan heeft het moment dat je voor het eerst met elkaar gevreeen hebt daar niks mee te maken. Dan gebeurt dat toch wel. Laat het je daarom niet beletten als je er allebei zin in hebt. Daar is het leven veels te kort voor.

[ bericht aangepast door Ronald1969 op 8 juni 2019 ]

avatar

11 posts

Bitchy schreef op 8 juni 2019:

Ronald19

Je schrijft het hier zelf!
zowel de man als de vrouw..zeker als het al enige tijd geleden is dat er met de vorige partner gevreeen is

De boven toon is dus lust !!!

Seks bij de 1ste deed is slechts vervulling van lust
Daarmee maak je geen goede indruk en is de basis verkeerd
De liefde is dan niet aanwezig en je relatie zal nooit meer worden dan 1 Affaire
Wil je een goede serieuze relatie dan bouw je die op
Neem de tijd en heb aandacht voor partner
Communiceer en luister met / na elkaar
Relatie is een werk woord !

Er zijn natuurlijk ook mannen die bewust kiezen voor Affaires

avatar

1 posts

Piekje schreef op 12 december 2019:

Eerst maar een terrasje toch ?, Elkaar leren kennen is belangrijker denk ik. (geen vlinders geen sex)


avatar

52 posts

MichMan schreef op 17 december 2019:

De hele vraag is nogal gek. Mensen spreken over het algemeen pas van een relatie als er seks is geweest. De vraag in dit topic is of het wel of niet een GOED BEGIN van die relatie is om die seks bij de eerste date te hebben. Dat zou dus inhouden dat doordat je seks op de eerste date hebt gehad je relatie na 10 jaar stopt? Of dat die na 15 jaar stopt, omdat je pas op de vierde date seks had?

avatar

1 posts

Rene01 schreef op 26 december 2019: (1 likes)

Wat ik hier vaak lees is wel heel typisch Nederlands calvinistisch. Het rationaliseren van lust en van verlangen gebeurt hier in Nederland dan vaak uit angst voor de eigen gevoelens. Maar: als mens besta je niet alleen met je rationele brein, maar ook met je lijf, je gevoel, je verlangen. Ik sta dat toe in mijn leven en ik zoek vrouwen die dat ook doen. Daarin schuilt toch geen kwaad? Soms op de eerste date, soms op de derde. Voeding, slaap en seksualiteit zijn basisbehoeften van de mens. Niets om u voor te schamen.

avatar

8 posts

Delta schreef op 30 oktober 2023:

Sex op de eerste date , is enkel voor mij als het gaat om bvb een “one night stand” en ik heb daar helaas door ervaring niet echt positieve verwachtingen van . Sex op de eerste date betekend in tweede plaats voor mij mogelijk een “FWB relatie” maar met een iets positievere verwachting , en de mogelijkheid en soms hoop , dat het op langer termijn kan uitgroeien tot meer . Maar in de context van een eerste date met het doel vormen van een hechte “liefdes” relatie , nee ! Geen sex op de eerste date .

avatar

2 posts

Patricia96 schreef op 30 november 2023: (1 likes)

Voor een goed relatie moet je wel seksueel aangetrokken worden tot elkaar. Dus sex op de eerste date lijkt me dan niets mis mee.

avatar

5 posts

krachtsporte schreef op 1 december 2023:

Het kan een prima begin van een relatie zijn.:
Als het uit een echte, wederzijdse verliefdheid zou gebeuren.
En juist begrepen blijft. Door beiden.
Anders werkt het effect ervan negatief uit.
En dan kan de dame nooit meer .........
de vrouw: waar ik voor zou willen gaan: worden.

avatar

2 posts

manonnetje schreef op 4 december 2023: (2 likes)

Het kan maar het hoeft niet, als het heel erg goed klikt, waarom niet dan?

avatar

3 posts

mich789 schreef op 12 december 2023:

Ik vind dit altijd een lastig item.... als je met iemand afspreekt en het voelt goed dan is een intieme zoen prima. Tenminste.. Zo sta ik erin. Seks op een 1e date. Tja tis net hoe het loopt. Ik kan geen seks hebben als er geen gevoel bij zit. Dus... heb je gevoel bij iemand nadat je diegene voor de 1e keer ziet? Jazeker! Dat kan! Dat voel je aan diegene met wie je afspreekt ook wel. Dus ja.. Het kan... Mits de klik plus gevoel er is..

avatar

2 posts

Celina schreef op 22 januari 2024: (2 likes)

Het maakte daten wel een stuk leuker

avatar

3 posts

mich789 schreef op 22 januari 2024:

Dat zeker!!

avatar

1 posts

Abigail911 schreef op 16 april 2024:

Ik heb er geen mening over maar wel ervaring. Die ervaring zegt dat het niet uitmaakt. Ik heb een paar keer een relatie gekregen met iemand waar ik de eerste date mee in bed belandde. En dates waarbij het langer duurde 1x een relatie. Er was er ook een die nadat we het gedaan hadden ineens geen tijd meer had. Zo kan het ook gaan. Conclusie.....als het goed zit, zit het goed en zo niet dan niet. Seks of geen seks op de eerste date.


Pagina 2 van 2 « < 1 2

Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken