9 posts | Zonnekus schreef op 21 juli 2016: (2 likes) De mensen die een partner voor langere tijd hopen te vinden is de doelgroep aan wie deze stelling gericht is. |
11 posts | Bitchy schreef op 2 juni 2019: NEE |
4 posts | Eduwardo schreef op 2 juni 2019: (1 likes) Bitchy daar ben ik het helemaal mee eens rustig opbouwen als er een klik in zit. |
11 posts | Bitchy schreef op 2 juni 2019: Zo denk ik ook Eduwardo [ bericht aangepast door Bitchy op 5 juni 2019 ] |
3 posts | Tibbie schreef op 2 juni 2019: de vrouw kan net zo goed als de man behoefte hebben aan sex. |
11 posts | Bitchy schreef op 3 juni 2019: Natuurlijk Tibbie [ bericht aangepast door Bitchy op 5 juni 2019 ] |
2 posts | Ronald1969 schreef op 8 juni 2019: Of het nou de eerste date of tweede date waarop dat gebeurd. Ik denk dat de verleiding zo groot is voor zowel de man als de vrouw..zeker als het al enige tijd geleden is dat er met de vorige partner gevreeen is... Of je daardoor op elkaar uitgekeken raakt ?? ik denk het niet. Als je op een gegeven moment op elkaar uitgekeken raakt dan heeft het moment dat je voor het eerst met elkaar gevreeen hebt daar niks mee te maken. Dan gebeurt dat toch wel. Laat het je daarom niet beletten als je er allebei zin in hebt. Daar is het leven veels te kort voor. [ bericht aangepast door Ronald1969 op 8 juni 2019 ] |
11 posts | Bitchy schreef op 8 juni 2019: Ronald19 |
1 posts | Piekje schreef op 12 december 2019: Eerst maar een terrasje toch ?, Elkaar leren kennen is belangrijker denk ik. (geen vlinders geen sex) |
50 posts | MichMan schreef op 17 december 2019: De hele vraag is nogal gek. Mensen spreken over het algemeen pas van een relatie als er seks is geweest. De vraag in dit topic is of het wel of niet een GOED BEGIN van die relatie is om die seks bij de eerste date te hebben. Dat zou dus inhouden dat doordat je seks op de eerste date hebt gehad je relatie na 10 jaar stopt? Of dat die na 15 jaar stopt, omdat je pas op de vierde date seks had? |
1 posts | Rene01 schreef op 26 december 2019: (1 likes) Wat ik hier vaak lees is wel heel typisch Nederlands calvinistisch. Het rationaliseren van lust en van verlangen gebeurt hier in Nederland dan vaak uit angst voor de eigen gevoelens. Maar: als mens besta je niet alleen met je rationele brein, maar ook met je lijf, je gevoel, je verlangen. Ik sta dat toe in mijn leven en ik zoek vrouwen die dat ook doen. Daarin schuilt toch geen kwaad? Soms op de eerste date, soms op de derde. Voeding, slaap en seksualiteit zijn basisbehoeften van de mens. Niets om u voor te schamen. |
Meld je gratis aan om ook te reageren!
Actieve Topics Zoeken