Pagina 1 van 2 1 2 > »

avatar

25 posts

Rutger schreef op 10 maart 2016:

Gaat jouw voorkeur uit naar gratis of betaalde datingsites?

Wij van SinglesPlace adviseren uiteraard gratis dating, maar we zijn benieuwd hoe jullie hierover denken.

Gratis of betaalde datingsites?

Gratis
Betaald

avatar

2 posts

frank 1472 schreef op 10 april 2016: (5 likes)

Om je partner te kunnen vinden, moet toch gratis zijn. Althans die mening heb ik wel!

avatar

25 posts

Rutger schreef op 12 april 2016:

frank 1472 wrote:
Om je partner te kunnen vinden, moet toch gratis zijn. Althans die mening heb ik wel!

Denk je niet dat betaalde dating ervoor zorgt dat er minder fakers online zijn?

avatar

2 posts

frank 1472 schreef op 13 april 2016:

Nee, dat hoeft per se niet zo te zijn. Je hebt overal wel kaf onder het koren zitten, als je begrijpt wat ik bedoel.

avatar

372 posts

dageraad schreef op 15 april 2016: (7 likes)

Ik ben voor gratis, want er zijn al genoeg betaalde sites. En mensen met een minder budget krijgen dan ook een kans om een contact te kunnen maken op de site. Overigens zijn fakers overal, ik ben sinds gisteren hier nieuw en ik kom van een andere gratis site, waar ik een paar jaar heb opgezeten, ook daar waren fakers........

avatar

372 posts

dageraad schreef op 15 april 2016: (2 likes)

Het nadeel van betaalde sites is, dat men teveel kijkt naar het uiterlijk en vaak de foto´s die men plaatst, nep zijn. Gratis sites komt meer over als vriendschap en dat je je zelf mag zijn

avatar

3 posts

chatelaine schreef op 22 april 2016: (1 likes)

doe maar gratis...een paar geweldige creeps van e matching afgehaald...dacht dat dat uit zou maken. echt niet.

avatar

4 posts

Aparteling schreef op 23 april 2016: (2 likes)

Bij betaalde sites hangt een angst cultuur, Bij ero sites helemaal,daar stikt het van de fictieve profielen.Nu hoop ik dat het op deze site niet zo is.En dat er ook plaats is voor gewone mensen.Vaak word er gekeken naar wat je te bieden hebt, en niet naar wie je bent.

avatar

4 posts

Gekkehuis schreef op 25 april 2016: (1 likes)

De zogenaamde gratis sites heb ik vaak mijn vraagtekens bij. Je krijgt zogenaamd honderden "matches" maar om die te bekijken moet je "credits" of weet ik het kopen. Er zijn heel veel fakers op internet. Tinder, vol fake dames (heren zou ik niet weten, daar kijk ik niet naar). Dan heb je nog een heel scale aan zogenaamde gratis apps. Hier en daar wel eens gekeken, en de mooiste vrouwen heb je gelijk een match mee. Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen en check de foto's gewoon via google en ja hoor 99% van deze hele knappe dames zijn bekende of semibekende personen, of te wel de foto's zijn gewoon gejat van internet.
Nu even terug te komen op Tinder: Dit is tot op zekere hoogte gratis, maar je hebt een beperkt aantal likes en ook dislikes. Moet je 12 uur wachten en dan kun je weer een nieuwe "ronde". En dan zie je opeens weer dezelfde mensen voorbij komen en dan zijn je likes/dislikes weer op. Ja zo schiet het niet op, dan zou je dus wanneer je verder wilt swypen moeten betalen. Beetje nep om zo geld te verdienen..

avatar

25 posts

Rutger schreef op 26 april 2016: (2 likes)

Gekkehuis wrote:
De zogenaamde gratis sites heb ik vaak mijn vraagtekens bij. Je krijgt zogenaamd honderden "matches" maar om die te bekijken moet je "credits" of weet ik het kopen. (...)

Sites die credits gebruiken om contact te maken vind ik niet onder gratis sites vallen.

En bijna 100% van dit soort sites zijn idd nep.

avatar

4 posts

Gekkehuis schreef op 27 april 2016:

Rutger wrote:
(...)
Sites die credits gebruiken om contact te maken vind ik niet onder gratis sites vallen.

En bijna 100% van dit soort sites zijn idd nep.


Klopt, daarom zei ik ook "zogenaamde gratis" . :P
Verder geen ervaring met 100% gratis sites. Ik ben pas net op deze site, dus kan hier nog niet over oordelen.

[ bericht aangepast door Gekkehuis op 27 april 2016 ]

avatar

1 posts

indy22 schreef op 26 mei 2016:

Mijn voorkeur gaat uit naar gratis omdat:
ik heb enige tijd op een betaalde site gezeten. Het maakt helemaal niet uit; altijd zijn er mensen die niet serieus omgaan met het zoeken van een date.

avatar

1 posts

boyvin43 schreef op 2 juni 2016: (1 likes)

Van al de sites die ik ken op het internet zijn het er heel veel, maar de echte gratis sites is echt op 1 hand te tellen. heb wel een aantal dates gehad van de echte gratis sites....en ik ben echt aan het zoeken naar een leuke en lieve relatie en om geld uit te besparen is singlesplace een uitkomst voor de degenen die het geld graag opzijzetten voor een date....en dan kan je vele leuke dingen doen met een date. Nietwaar..!

avatar

9 posts

Zonnekus schreef op 20 juli 2016: (1 likes)

Ik zou mezelf zo onderhand een date-site veteraan kunnen noemen en heb veel verschillende sites uitgeprobeerd. Van de betaalde sites ken ik oa. Lexa, Relatieplanet, E-Darling en zo nog een paar. Rotte appels heb je overal maar wat mij bij de betaalde sites toch zeker wel opviel is de afwachtende houding. Zo van; ik heb ervoor betaald dus nu gaat deze site voor mij de geschikte partner zoeken. Ander gedrag zoals in bovenstaande ervaring te lezen is de valse zekerheid. Hoe veel geld je ook betaalt is er geen enkele garantie te geven om misbruik te voorkomen. Juist de zogenaamde 'wanhopige types' zijn hier het meest de dupe van. Dat betaalde sites met deze valse zekerheid promoten is ook enkel bedoeld voor commerciële doeleinden. Jouw lege portemonnee is de gevulde van een ander.
Van de (echt) gratis sites vind ik Knuz en deze site verreweg de beste. Knuz bestaat (naar mijn weten) al langer, is beter bekend en heeft daarmee een veel groter actieve leden bestand. Dat grote deelnemers bestand met een betere verhouding tussen de hoeveelheid mannen en vrouwen is wat ik deze site dan ook van harte toewens
Persoonlijk vind ik het grote voordeel van de gratis sites dat er doorgaans een grotere mate van actieve houding waarneembaar is.
Lijkt wel alsof de mensen op een gratis site doorhebben dat ze zelf in actie moeten komen om hun partner te vinden
En als je nou een grote behoefte hebt aan oppervlakkigheid en totale onzin, schrijf je dan in op Badoo...

avatar

10 posts

Ceeee schreef op 11 augustus 2016:

Ah kijk eens: zoveel mensen zoveel wensen.....Ik vond Knuz dus echt helemaal niks......
Ben een tijd op Paiq actief geweest. Ook gratis en een concept dat aansprak. Niet direct plaatjes kijken...

avatar

10 posts

Ceeee schreef op 11 augustus 2016:

Aanvulling: Ik ben gestopt omdat er op dat moment nauwelijks aanwas was van nieuwe leden die in mijn zoekcriterium pasten

avatar

372 posts

dageraad schreef op 12 augustus 2016:

O

avatar

4 posts

Willemtell schreef op 16 augustus 2016:

Rutger wrote:
Gaat jouw voorkeur uit naar gratis of betaalde datingsites?

Wij van SinglesPlace adviseren uiteraard gratis dating, maar we zijn benieuwd hoe jullie hierover denken.
Mijn ervaring is dat veel mensen op een gratis datingsite niet echt op zoek zijn naar een relatie, ze zoeken meer een one nightstand

avatar

372 posts

dageraad schreef op 16 augustus 2016: (1 likes)

Haha klopt willemtell, ook vriendschap+ is erg hot tegenwoordig.
Of dat nou komt door gratis datingsites, dat vraag ik mij af.
Denk eerder dat het te maken heeft met de levensfase die men verkeerd, de mensen met middelbare leeftijd en ouder hebben vaak al relaties gehad en kinderen gekregen en willen meer vrijheid in de nieuwe ontmoetingen en of experimenteren op bepaalde vlakken.

avatar

4 posts

Freggle73 schreef op 20 augustus 2016: (2 likes)

Of een site nu gratis is of betaald, er zijn altijd mensen die oneerlijk zijn en die de boel belazeren.

Dan wordt ik liever gratis belazerd dan dat ik er voor moet betalen. ;-)

Maar alle gekheid op een stokje.

Soms vind je een site niet leuk maar je voelt je wel een soort van verplicht om er te blijven omdat je ervoor betaald hebt.

Anders ie het gewoon zonde van het geld.
Op een gratis site, kun je gewoon je profiel verwijderen zonder dat je weet ik hoeveel geld weggesmeten hebt.







avatar

1 posts

toktokvillag schreef op 25 augustus 2016:

Er zijn helaas te weinig gratis datingsites, ik weet er 3, SinglesPlace, Knuz en Badoo. Weet iemand nog andere?

Geniet van deze warme dag en succes allemaal hier. Groetjes Arjan

avatar

1 posts

Andre59 schreef op 31 augustus 2016:

Ik heb diverse sites al uitgeprobeerd, zowel betaalde als zonder abonnement (Met Credits) Tot ik hier uitkwam. Hoewel ik de site nog aan het verkennen ben, bevalt hij mij tot op heden prima. Dat wilde ik even kwijt.
Groetjes Andre59

avatar

1 posts

coffeecorner schreef op 17 september 2016:

Date24.nl is gratis,meet.me.com is gratis gaat via telefoon en internet(computer),

avatar

1 posts

lokman12 schreef op 22 oktober 2016:

Hallo Allemaal, mijn naam is Lokman en ik ben op zoek naar een leuke,lieve en gezellige vrouw tussen de 40 en 55 jaar. als je interesse hebt kun je contact met mij opnemen of een leuk berichtje achterlaten het lijkt mij leuk om eerst wat te gaan drinken ,even praten met elkaar
omgeving Zwolle

avatar

1 posts

Creativebear schreef op 22 oktober 2016:

Het is heel eenvoudig als het gratis is dan ga je even vragen stellen over het opleiding niveau wat het persoon aan geeft in het profiel als jij dit niveau ook hebt dan is het eenvoudig wanneer je te maken hebt met een faker als zij de vragen niet weet,dan word je bedonderd.

avatar

372 posts

dageraad schreef op 22 oktober 2016:

Het opleidingsniveau wat die persoon aan geeft...... Nou voor iemand met HBO...hahaha zal haast denken...


Pagina 1 van 2 1 2 > »

Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken