50 posts | MichMan schreef op 6 december 2019: Elke dag zie ik wel nep-profielen voorbij komen en dan ook nog wel mannen die daarop reageren. De meeste zijn makkelijk te herkennen. |
7 posts | highway schreef op 6 december 2019: Klopt MichMan, en hun doel is geld aftroggelen, en gaat vaak om duizenden euro´s. |
10 posts | Liefdelust schreef op 6 december 2019: Ik had laatst ook een heel mooi contact . Ziet er echt goed uit. De persoon ook. Vrij snel contact via de gewone mail. Ging echt heel mooi. Ook gewone foto`s. (met traceerbare achtergrond zelfs) De profielfoto is ook traceerbaar. Maar zodra ik om foto`s van haar woning vroeg ( ook ter controle of `t allemaal echt is) , bleef `t opeens stil. Geen mail meer gehad. Ook niet via de site. Terwijl "ze" wel online is geweest. |
7 posts | highway schreef op 6 december 2019: Klinkt mij te mooi in de oren Liefdelust, en een goed contact en een mooie vrouw. Ik vermoed een faker... |
2 posts | InannaM schreef op 26 augustus 2020: (1 likes) Ik ben een vrouw. Niet fake. Wanneer ik in contact met een man zou komen die vraagt of ik een foto van mijn huis zou willen maken zou ik ook mijn bedenkingen hebben. Ik kan me voorstellen dat in geval van Liefdelust (alleen de profielnaam al) de dame afhaakt. |
4 posts | Scandi schreef op 10 september 2020: (1 likes) Gewoon vertrouwen op je eerste ingeving... Zelf niet wanhopig zijn scheelt ook behoorlijk in een scam te trappen. |
50 posts | MichMan schreef op 15 september 2020: Scandi, ik ken een erg intelligente vrouw die volstrekt niet wanhopig was en er toch is ingetrapt. Goede oplichters zorgen er juist voor dat je eerste ingeving positief zal zijn. Dat is namelijk hun vak. |
14 posts | Georgette70 schreef op 16 september 2020: Ik vind het knap dat mensen er in trappen, bij de foto zie je het al en dan..tsja...tekst: google translate, de zgn liefde voor god..het is ook vaak: god bless you.. |
16 posts | Stokstaartje (banned) schreef op 18 september 2020: Intelligente mensen hoeven per se geen gevoelsmensen te zijn, (gevoelsmensen kunnen wel intelligent zijn). Wat ik daarmee wil zeggen, die denken te vaak van uit het hoofd en tuinen er in. [ bericht aangepast door Stokstaartje op 18 september 2020 ] |
16 posts | Stokstaartje (banned) schreef op 18 september 2020: En doorvragen, geen aanname, kom je al een heel eind. Zodra die ander tegenstrijdig is, dat voorleggen, kijken wat ie zegt. Draait ie er om heen, tja dan weet ik al genoeg. |
Meld je gratis aan om ook te reageren!
Actieve Topics Zoeken