50 posts | MichMan schreef op 6 december 2019: Elke dag zie ik wel nep-profielen voorbij komen en dan ook nog wel mannen die daarop reageren. De meeste zijn makkelijk te herkennen. |
28 posts | jordyd schreef op 25 december 2019: ben het niet helemaal met je eens. In mijn tijd als mod waren er niet alleen maar nederlands talige. Dat kan redenen hebben zoals dat ze de taal nog niet goed spreken of daar nog te onzeker zijn is vooral als je geemigreerd ben. Tuurlijk het maakt een account verdacht maar nog niet nep. punt 1 betekent dat je bijvoorbeel ook niet in tilburg kan wonen. Met de foto ben ik het gedeeltelijk met je eens maar het kan ook een oude foto zijn waarop iemand zijn of haaar haar nog blond was terwijl het nu zwart is. punt 3 ben ik het zeker mee eens dat is zeker waar. |
50 posts | MichMan schreef op 29 december 2019: Pff... er staat toch echt 't, zoals bijvoorbeeld in 't Harde en natuurlijk niet alleen een t. En een oude foto? Natuurlijk kan en mag dat, maar waarom zou je dat doen? |
14 posts | Georgette70 schreef op 31 december 2019: (3 likes) hoe naïef ben je om daar nog in te trappen anno 2019/2020....daarom snap ik het geneuzel van jordyd niet |
10 posts | Liefdelust schreef op 31 december 2019: Op één na heb ik mijn ontmoetingen altijd op neutraal gedaan. Dat geeft voor beiden een veilig gevoel vind ik. Als `t wel leuk gaat samen, dan kun je bij de 2e ontmoeting altijd nog bij één van de twee thuis afspreken. Er zijn nu eenmaal mensen die erg naar kunnen reageren of op wat voor manier dan ook gewoon tegenvallen bij een 1e ontmoeting. Die wil je dan ook niet thuis hebben. |
1 posts | benik schreef op 10 januari 2020: Herken je meteen ja die neppers ,maar zoals al gezegd zijn er ook onder ons zielen die hunkeren naar liefde/aandacht van man of vrouw maar heel verlegen zijn en niemand rechtstreeks durven aanspreken ...en die gaan voor de bijl en worden in het slechtste geval helemaal uitgekleed . |
1 posts | RicardoHuinink schreef op 2 februari 2020: Neppers beantwoorden ook niet alle vragen.....Van de 5 vragen word er 1 beantwoord en onderaan de tekst staat er vaak van: je kan me vinden via........op een dure site! [ bericht aangepast door RicardoHuinink op 2 februari 2020 ] |
Meld je gratis aan om ook te reageren!
Actieve Topics Zoeken