avatar

5 posts

lyra schreef op 17 november 2020:

Zag net dat er maar liefst 72 vrouwen door geheel nederland en 224 mannen actief zijn op deze site...

De actieve vrouwen zijn idg al jaren actief hier, dus daar geef ik niet veel om,die zitten hier enkel voor de chat.
Rest heeft geen foto's dus zal wel niet veel zijn of eerder iets te verbergen blijkbaar, das mijn visie

Kansloos dus hier als man een oprechte en leuke vrouw te vinden. Laat staan sociaal terug reageren. Jammer dit

Groeten,

Lyra

avatar

52 posts

MichMan schreef op 19 november 2020:

Die verhouding is niet heel gek en het is ook zo op commerciële sites. In het meest gunstige geval is de verhouding mannen-vrouwen 60-40. De verhouding hier van 75-25 valt nog wel mee voor een gratis site.

avatar

14 posts

Georgette70 schreef op 29 november 2020: (1 likes)

Kansloos...zelf geen profielfoto, maar zijn mond vol met commentaar..tss

avatar

2 posts

Vic schreef op 29 november 2020: (2 likes)

Alleen op de duurst betaalde dating services dat je daadwerkelijk gematched wordt. De meeste datingsites, betaald of niet, zijn met name bevolkt door overactieve Bokito mannetjes op zoek naar vrouwen. Vrouwen merken al snel dat ze niets hoeven te doen en wachten af om te zien welke dikke vis bijt. Dat is een slechte combinatie lijkt mij en er zijn dus ook veel klachten over het online daten dat niet goed werkt. De beste contacten heb ik zelf altijd ergens anders gevonden.

avatar

5 posts

lyra schreef op 29 november 2020:

Geen foto kan iemand wel eens een reden voor hebben. Kansloos is het idd

avatar

14 posts

Georgette70 schreef op 29 november 2020: (2 likes)

@Lyra...om je tekst even aan te halen: "Rest heeft geen foto's dus zal wel niet veel zijn of eerder iets te verbergen blijkbaar, das mijn visie "
Waar is je profielfoto Lyra?? Zal wel niet veel zijn of eerder iets te verbergen..

[ bericht aangepast door Georgette70 op 29 november 2020 ]

avatar

5 posts

lyra schreef op 29 november 2020:

Georgette70 wrote:
@Lyra...om je tekst even aan te halen: "Rest heeft geen foto's dus zal wel niet veel zijn of eerder iets te verbergen blijkbaar, das mijn visie "
Waar is je profielfoto Lyra?? Zal wel niet veel zijn of eerder iets te verbergen..

jij ziet er in mijn optiek ook niet al te moi uit en je verveeld je blijkbaar door hierop te reageren haha lol

Ach ja ik zit hier al langer als jij, en ken een aantal mensen nl. Maar goed jij bent van in hokjes denken ed en veroordelen dat mag je.

Grt en een fijne tijd hier verder

avatar

14 posts

Georgette70 schreef op 29 november 2020:

@Lyra, zullen we het in hokjes denken maar aan jou overlaten?
Even je eigen tekst opnieuw lezen..leden die geen profielfoto hebben..etc..over hokjes gesproken

avatar

52 posts

MichMan schreef op 29 november 2020: (2 likes)

Lyra en Georgette. Jullie gaan off topic, maar hoe grappig en scherp bij G. Dank voor de lach G

avatar

14 posts

Georgette70 schreef op 1 december 2020:

@MichMan, mwa...mijn reactie was niet off topic, als iemand zonder profielfoto loopt te zagen over anderen zonder profielfoto, dan vraag je om een reactie...Immers, de pot verwijt de ketel. Wees dan ook zo'n stoere vent en plaats een profielfoto, of hou je mond

avatar

52 posts

MichMan schreef op 1 december 2020: (1 likes)

Wellus! Topic ging over percentages mannen en vrouwen en ging toen opeens over foto's. Dat is off topic en dat jij dat iemand over de virtuele knie legt is erg leuk, maar blijft off topic

avatar

14 posts

Georgette70 schreef op 1 december 2020:

@MichMan, ja..ik kon het niet laten haha. Ja maarja, ik kan niet voor andere vrouwen spreken hier, waarom zij minder actief zijn..t.o.v. de mannen. Misschien knappen vrouwen af op de profielen van mannen waar geen profielfoto bij staat ( of een omschrijving waar je niets mee kunt ) of op het oppervlakkige gepraat en misschien stellen veel vrouwen zich tevreden enkel met chatten. Voor mij is het inloggen en uitloggen, merendeel heeft geen profielfoto of het is een chat, waar ik niets mee kan, dus ook voor vrouwen die het wel serieus menen is het kansloos
Nou...zo heb ik toch een antwoord gegeven op de topic

avatar

5 posts

Rustigenfit schreef op 1 december 2020: (1 likes)

Ik zou dit jaar 3x kunnen hebben daten via deze site maar het zijn gewoon super saaie vrouwen aan de telefoon, niet bereid te reizen. Ik heb ze succes gewenst. Liever lui dan moe. 80% heeft geen auto of rijbewijs. En kijk altijd bij de statistieken van een persoon, gokje75% hier is al 2 jaar niet ingelogd. En inderdaad vrouwen veranderen in gemakzuchtige afwachters op datingsites. Het is net als een online veiling vergeleken met een fysieke rommelmarkt. In het echte leven krijg je echte kansen en op het internet is er altijd wat beters verkrijgbaar. Enorm veel vrouwen zie ik op andere sites overigens gewoon weer terugkeren als lid. Het profiel van de spannende man was waarschijnlijk in het echt niet zo spannend.
Als veelzijdige man en mensenmens en met een goede intelligentie en gezond lichaam vind ik gewoon geen normale vrouw via datingsites. Ze hebben altijd wat bijzonders of doen geheimzinnig, en degene die op papier perfect bij mij zou passen ontkennen dat omdat ze enkel een kort profiel zien en geen tijd nemen de persoon te leren kennen.

avatar

1 posts

Peerkuh1979 schreef op 1 december 2020: (1 likes)

Als iedereen zo'n commentaar op datingsites of elkaar heeft wat doen we dan op een datingsite? Is het a om iemand te leren kennen en mocht het klikken iets af te spreken of b een theekransje en kritiek op elkaar en de site te hebben.

avatar

52 posts

MichMan schreef op 2 december 2020: (1 likes)

Ach, dan blijven we voor de lol off topic.
@Rustigenfit. Je klaagt over vrouwen die niet willen reizen, maar jij dan? Geloof me, er zijn ook hele leuke vrouwen zonder rijbewijs hoor en hele stomme met. Overigens wil ik ook niet te ver reizen voor een vrouw, want een lange afstandsrelatie werkt voor mij niet (spreek uit ervaring) Ik ontmoet vrij veel normale vrouwen op datingsites of apps en ook wel maffe in positieve zin. En op papier passen wil niet zeggen dat je elkaar leuk vindt en om dan veel tijd en moeite er in te steken is weinig zinvol.

avatar

19 posts

jesse1248 schreef op 2 december 2020: (1 likes)

Wat grappig.
Iedereen hier vindt zichzelf bijzonder en toch heeft iedereen hier zichzelf ingeschreven.
Dus dat is alvast een overeenkomst.
Ik denk dat iedereen hier ook behoorlijk kritisch is, anders zou je je niet inschrijven maar een relatie beginnen met degene die voor je staat bij de kassa van Albert Hein.
Een verzameling mensen dus die allemaal kritiek hebben op elkaar. Dan maakt het onderscheid tussen mannen en vrouwen ook niets meer uit.
100% kritisch is 0% slagingskans als je tenminste uit bent op een langdurige relatie.
Misschien is een paar procent nieuwsgierigheid met een paar procentjes minder vooroordelen een begin.
Je zou je nieuwsgierigheid kunnen tonen door iemand te vragen waarom er geen foto bij zijn/haar profiel staat.
Maar goed, dan moet je ook wel echt nieuwsgierig zijn en wie weet wat voor leuke mensen je hier nog kan ontmoeten, met of zonder profielfoto.
En het percentage mannen/vrouwen maakt al helemaal niets uit als je op zoek bent naar "die ene".

avatar

5 posts

Rustigenfit schreef op 21 december 2020:

Ow menn..ik moet dus naar de Albert Heijn :D
Weet je wat.. coronaregels, mondkapjes.. de hele wereld doet het. In een maand tijd draagt de hele wereld een mondkapje. Is het zo moeilijk om de hele wereld te verplichten/regel voor vrij dragen van, een bordje vrijgezel; waar dan ook op de kleding te plakken..Met wellicht een paar fluostreepjes eronder hoeveel kids er zijn..en huisdieren/katten..en welke andere tekencode je erbij zou kunnen zetten..
Veel makkelijker, laten direct zien weie er vrijgezel is en laat zien dat ze openstaan voor benadering. Raar? Maar waarom niet dan..

avatar

5 posts

Kalimantan schreef op 8 april 2021:

Ik zit hier nu al 2 jaar op deze site, En van alles wat je hier tegen komt. Zij zijn compleet gestoord. Ik heb nu al 8 keer een date gehad, Maar als je bij ze thuis komt, is het bier, of pillen waaraan zij aan verslaafd zijn. Echt probleem gevallen die niemand meer moet. Jammer daar is deze site toch niet voor bedoeld.

avatar

1 posts

ready schreef op 8 mei 2021:

het is vaak allemaal een soort spel wat ze spelen
en percentage mannen is net als hier op die sex sites ook hoger alleen daar is nou eenmaal meer mannelijke concurentiee

avatar

9 posts

rodney69 schreef op 26 januari 2022:

dat klopt een game dat ze spelen

avatar

9 posts

rodney69 schreef op 26 januari 2022:


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken