avatar

25 posts

Rutger schreef op 27 december 2016: (1 likes)

We hebben afgelopen weken niet stilgezeten :)

Mijn Matches
https://www.singlesplace.nl/match/
Je ziet nu iedereen die aan jouw eisen voldoet, maar daarnaast ook nog eens zijn of haar wensen zo heeft ingesteld dat jij zelf aan de eisen voldoet. Zo voorkom je dat je berichten schrijft naar iemand die jij helemaal te gek vindt, maar die niets van jou wil weten, want te oud of verkeerde geslacht.

Zoeken op afstand
https://www.singlesplace.nl/search/?order_by=afstand

Bij de zoekpagina kun je nu ook sorteren op afstand! Dit werkt uiteraard alleen als je zelf ook je locatie (woonplaats of postcode) hebt ingevuld. Wanneer iemand alleen een provincie hebt ingevuld kiest ie een postcode in het midden van deze provincie. Niet 100% waterdicht dus, maar toch handig als je dicht bij huis iemand zoekt.

We zullen deze week ook programmeren dat je een maximum afstand in kunt voeren bij het zoeken en in je zoekprofiel.

[ bericht aangepast door Rutger op 27 december 2016 ]

avatar

138 posts

Delftse1959 schreef op 27 december 2016: (1 likes)

Goed bezig geweest, complimenten !

Delftse

avatar

372 posts

dageraad schreef op 28 december 2016:

Toppie admins

avatar

28 posts

jordyd schreef op 2 januari 2017:

Fijn

avatar

1 posts

Brani schreef op 18 januari 2017: (1 likes)

Dit is mijn 2e poging om via een gratis site hopelijk aan de ware te komen. Ik ben er net bij maar, moet gezegd het ziet er gezond uit. Aardige reacties van de moderators, overzichtelijk ingedeelde pagina's etc. Ik blijf hier nog wel ff hangen. Greetz van Brani

avatar

27 posts

baboujska schreef op 24 februari 2017:

Magneet, dat is met de heren tussen de 50 en de 60 ook zo. Het klopt gewoon niet. Er zijn veel spookprofielen

avatar

27 posts

baboujska schreef op 24 februari 2017:

En Brani is zelf al niet meer actief?

avatar

2 posts

Jelke schreef op 25 februari 2017: (1 likes)

Ja idd, degene voor het laatst hier in de site zijn geweest dat is het jaar 2015!! Is toch gededateerd?!Zou het niet mogelijk zijn om op te schonen??
Als ze niet meer actief zijn

[ bericht aangepast door Jelke op 25 februari 2017 ]

avatar

2 posts

Jelke schreef op 26 februari 2017:

Waarom reageren ze niet als ze interesse hebben of niet?? Grrr...

avatar

11 posts

Bitchy schreef op 2 juni 2019:

Dat jullie de mogelijk geven om te zoeken op afstand en in woonplaats / regio / vind ik top
Echt één verbetering en meerwaarde
Ook zou ik het heel fijn vinden als:de:
Optie er bij kwam zoeken maar de sterrenbeelden mats
Want echt niet allen sterrenbeelden passen bij elkaar


Meld je gratis aan om ook te reageren!

Actieve Topics Zoeken